20

7.7K 402 52
                                    

,,Kurva," ozval sa ako prvý Caleb a blisol pohľadom po Belly. Tá sa vystrašila. Mala pocit, že nech povie čokoľvek, bude to zlé.

Chcem si užiť drámu, to naozaj, pretože samozrejme, že som šťastná, že nie som na ich mieste, ale myslím, že radšej to potlačím, pretože karma mi to vráti. A možno nie jedným dieťaťom, ale rovno za každý hriech a za každé zlé slovo. Rovno škôlka.

,,Dopekla.." zvolal znova a Jordan s Jacqueline sa naňho zamračili. Rozumiem, teraz to je ich chvíľa.

,,Toto nie.." pokračoval ďalej.

,,Čo je synak ? Nie si rád za svojich kamarátov ?" spýtala sa jeho matka, ale ja si tak úplne nemyslím, že rozumie tomu, čo sa pravdepodobne deje.

,,A vy ? Ľudia ! Kondóm ! To je to, čo si chlapci dávajú na penis, aby ich drahá neotehotnela. Alebo ste hádam nemali na kondómy ?"

Leonid sa zasmial a odpil si z piva.

,,Boli sme také sexuálne mašinky, že jednoducho.. Ani sme si neuvedomili, že nám niečo podstatné chyba."

Očividne to nebol len ten kondóm.

Leonid sa znova zasmial a pripil si so mnou, tiež neubranila smiechu. Myslím, že obaja cítime a vieme, aké máme šťastie.

,,Dokelu.." išiel si ďalej Caleb a sadol si na zem.

,,Si skvelý kamarát. Od teba by som čakal najväčšiu radosť, prípadne gratuláciu, ty posrané hovno."

Caleb si pretrel tvár, pozrel raz na Jordana, raz na Belly, ktorá sa naňho pozerala s otázkou v očiach.

,,Čo sa deje, zlatko ?" spýtala sa Sydney.

,,My sme tiež nepoužívali kondóm, ľudia !"

Všetci znova zmĺkli, nie žeby som nemala pocit, že to tak nebolo. Belly si dokonca tiež musela sadnúť. Malá Hannah znova začala tlieskať. Áno, tak trochu je to zábava, súhlasím, ale najradšej by som tiež bola ako ona a nevedela, o čo sa skutočne jedná.

Mŕtvo preťal Leonidov smiech.

,,Došlaka, ľudia, vy skvelí" povedal a rozosmial sa ešte viac. Propojila sa malá Hannah. Plus, zopakovala zlé slovíčko po ňom. Dokonca povedala aj kondóm akoby to naozaj boli žuvačky, ako sme si skoro každý z nás myslel ako deti.

,,Han, zlato, to je škaredé slovo !" natiahla sa po ňu Sydney a zobrala mi ju z kolien, vrhla na mňa zlý pohľad, očividne odo mňa očakávala, že jej poviem, aké to je zlé slovo.

,,Ja som vedela, že jej mám dať do uší niečo, aby vás nepočula."

Zarmlala a Hannah posadila medzi ostatné deti.

,,Cal, vedieš. Rozhodne máš tie najlepšie narodeniny," povedal Leonid a znova sa zasmial.

,,Mami ? Teraz prišla tá chvíľa, kedy ma máš pochvaliť za to, že o sexe viem všetko, nemám partnera a žiadne prichadzajúce dieťa," ozvala sa Neoma a otec s matkou si ju k sebe stiahli, očividne si myslia, že sa to dá preniesť.

,,Caleb, postav sa. Je to len dieťa. Plienky si raz budeš meniť aj sám," povedal jeho otec a pozrel na Neomu, ktorá sa naňho dívala akoby čakala ocenenie za najlepšiu dcéru roka.

,,Takže keby som tehotná, takto by si sa zachoval ? Lebo podľa tohto súdim, že ty ho rozhodne nechceš."

Pozrel na Belly. Chystal sa postaviť a ísť za ňou, ale ona pokrútila hlavou.

,,Nechaj to tak, Caleb. Ostaň tam, kde si."

Potom sa postavila a odpochodovala preč. Stále na zemi, chytil si hlavu do tváre.

,,Fúha, takýto obrat som rozhodne nečakal," povedal Jordan a pozrel na Caleba. Pustil Jacqueline a zohol sa k nemu.

,,Kamoš, toto si dosral. Ak je tvoja ženská kotná, teda, tehotná, musíš reagovať vždy inak, aj keď ťa to skutočne serie. Také niečo sa dá ťažko vyžehliť. Mohla by si ho dokonca zobrať alebo odísť od teba."

To si nie som istá, ale ako stratégia celkom dobrá.

Caleb k nemu zdvihol hlavu.

,,Lenže ja sa neviem takto pretvarovať."

Jordan sa zasmial a podal mu ruku.

,,Ja sa nepretvarujem. Naozaj sa teším. Ešte aby nie, keď žena, ktorú nekonečne milujem, bude mať moje malé badbaby. (_kosem_)"

Sladké. Celkom aj áno.

Caleb sa pozrel smerom, ktorým šla Belly.

,,Milujem ju. Šialene nebezpečne moc, príliš, mega, neskutočne moc, ale čakal som, že sa do dozviem ako prvý, medzi štyrmi očami, a nie takto."

Jordan prikývol a keď mu Caleb podal ruku, potiahol ho hore.

,,Utekaj za ňou skôr, ako pôjde Jac alebo Noe. Máš narodeniny, nenechaj si ich pokaziť."

Nie je to tak, že ich už dávno nemá.

Prikývol a postavil sa.

,,A hlavne, zapamätaj si, nič nie je ešte isté. V skutočnosti nemusí byť."

Leonid sa zasmial.

,,Veď ju napustil ako balón. Samozrejme, nie héliovi. Tá ma v sebe celú banku spermii, ktoré tam bojujú ako v Labyrinte alebo v Hrách o život."

Tenká hranica √Onde histórias criam vida. Descubra agora