Jij bent van mij.
De woorden galmden nog door in haar hoofd. Maar ze was zo verdoofd van verlangen dat ze alleen maar kon knikken. 'Ga recht zitten.'
Ze stond er zelf versteld van dat ze precies deed wat hij zei. Hij zette nog een zuigzoen. 'Alleen van mij.'Hij trok haar jurk over haar hoofd en keek met een blik vol verlangen naar haar. Hij tilde haar kin op, zodat ze wel in zijn ogen moest kijken. 'Je bent prachtig, Sophie.' Ze bloosde en beet zachtjes in haar lip. 'Als je niet hard genomen wil worden, moet je vooral niet in je onderlip bijten.' Sophie schrok van zijn dominerende stem en stopte direct.
Hij ging met zijn hand naar haar rug en hield hem tussen haar schouderbladen. Hij keek haar innig aan en ging langzaam met zijn hand naar haar bh sluiting. Zijn ogen waren zwart van verlangen. Met een van zijn handige handen opende hij de sluiting. De bandjes gleden van haar schouders en Alec gooide hem op de grond. Sophie keek verlegen weg. Nog nooit had een jongen haar zo naakt gezien. 'Ze zijn prachtig, Sophie. Jij bent prachtig.' Ze moest weer blozen. God wat deed die jongen toch met haar?!
Hij kuste haar hals weer en ging tergend langzaam naar beneden. Toen hij bij haar borsten kwam, begon het verlangen pas echt in haar op te borrelen. Hij omsloot haar rechter tepel met zijn mond. Hij kuste, zoog en beet haar tepel. Een kreun verliet haar mond. Deze keer schrok ze niet van zichzelf. Deze kreun was uit puur genot. Puur verlangen...Haar andere borst werd zeker niet vergeten. Met een hand cirkelde hij rond haar tepel totdat ze zo hard was als steen. Hij liet een spoor van kusjes achter naar beneden. Uiteindelijk kwam hij bij haar slipje aan. Hij keek haar recht in haar ogen aan en trok haar slip uit met behendigheid. Sophie hapte naar adem. Niet veel later belandde haar slip ook terecht op de grond.
Hij trok haar benen op en legde haar op de rand van het bed. Hij keek haar veelbelovend aan. Hij ging van haar af en trok zijn witte overhemd uit. Zijn sixpack was duidelijk te zien. Sophie kon het niet laten en staarde met open mond naar zijn lichaam. Toen ze door had wat ze werkelijk aan het doen was, keek ze weg en beet in haar lip. Ineens hing Alec weer boven haar. 'Verdomme Soof, wat had ik nou gezegd over lip bijten.' Hij perste zijn lippen hard op haar lippen en deze keer was hij degene die in haar lip beet. Niet zijzelf. Ze liet het allemaal over zich heen komen. Zijn lippen, zijn warmte, zijn lichaam, zijn verlangen...
Hij liet weer een spoor van kusjes op haar lichaam achter en ging langzaam naar beneden. Hij vermeed expres haar schaamstreek en begon haar dijen te verwennen. Likjes en zuigzoenen kwamen te pas. Sophie werd week vanbinnen. Zuchten en kreunen rolden met gemak over haar lippen.
En ineens begon hij haar schaamlippen te likken. Zijn vingers gebruikte hij ook. 'Soof, je bent zo nat,' zei hij half kreunend.
Hij zoog aan haar clitoris en kreeg een luide kreun van haar als reactie. Hij wist echt wel hoe hij een vrouw moest verwennen. Rustig duwde hij twee vingers naar binnen. Ze opende geschrokken haar ogen, maar toen hij rustig begon te bewegen en een prettig gevoel haar lichaam overnam, gooide ze haar nek naar achteren en sloot haar ogen weer. Hij stopte een derde vinger erbij en likte aan haar clitoris. Een orgasme bouwde zich geleidelijk op. Haar spieren in haar onderbuik spande zich aan en toen stopte hij ineens. Hij haalde zijn vingers uit haar en likte ze af. Ze keek hem teleurgesteld aan. 'Je mag nog niet komen, Soof. Voorlopig nog niet,' gromde hij.Hij trok zijn riem uit en zijn erectie kreeg eindelijk wat meer vrijheid. Zijn pantalon hing laag op zijn heupen. Hij zag er zó sexy en onweerstaanbaar uit. Hij trok zijn broek en boxer in een keer omlaag. Sophie hapte zachtjes naar adem. Zijn erectie was enorm. Niet dat Sophie er echt verstand van had, want ze was nog nooit zo ver gegaan met een jongen. Hoe zou dat ooit passen? Sowieso niet zonder pijn...
Ze keek weg een hoorde het scheuren van plastic. Alec deed behendig een condoom om zijn mannelijkheid en ging weer boven Sophie hangen. Zijn geslachtsdeel drukte zachtjes tegen haar ingang aan. Hij keek haar aan, met allerlei blikken tegelijk. Bezorgd, vragend, verlangend, intens. 'Knijp in mijn hand als het pijn doet.' Duizenden gedachten schoten door haar hoofd. Ze zette haar verstand op nul en knikte als bevestiging. Dit wilde ze. Ze wilde hem. Net zo graag als dat hij naar haar verlangde.
Hij duwde zijn lid in een keer naar binnen. Een helse pijn ging door haar hele lichaam. Ze wou kreunen, schreeuwen en gillen, maar kreeg daar de kans niet voor. Want zijn lippen zaten alweer op haar lippen. Het voelde als een geruststelling, maar de pijn werd niet minder.
Ze reikte met een hand naar zijn lichaam. Wou hem aanraken en vasthouden. Hopend dat de pijn dan minder zou worden. Maar ook daar kreeg ze de kans niet voor. Hij pinde haar handen boven haar hoofd vast.
En duwde zijn lid nog ietsjes verder. 'Knijp in mijn handen,' gromde Alec.
Ze schudde haar hoofd. 'Doe het.'
Ze wou niet toegeven aan het brandende gevoel. Een traan rolde over haar wang en Alec kuste hem weg. 'Eigenwijs dat je bent.' Hij duwde nog verder. Ze wist niet eens dat dat kon. Zo diep.
Ze draaide haar hoofd opzij en kneep in zijn handen. 'Goed zo. Brave meid.'
Hij kuste haar weer en deze keer verloor ze zichzelf helemaal in de vurige zoen. Hij begon rustig te bewegen en de pijn werd langzaam wat minder. Hij verliet haar lippen even en kreunde luid haar naam. 'Sophie.' Ze begonnen weer aan hun gepassioneerde zoen. Alec voerde het tempo op. Het duurde niet meer lang tot hij zijn orgasme zou krijgen. Ook hij kreunde volop. Onder hem lag Sophie te kronkelen van genot. 'Alec,' kreunde ze. 'Alec.' Met haar ogen dicht en haar nek naar achteren. Hij had nog nooit zo iets moois gezien.Hij stootte meedogenloos door en werd overspoeld met een overweldigend orgasme. Hij kreunde luid en duidelijk. Sophie was nog niet klaargekomen, maar de spanning in haar onderbuik nam ook toe. Alec bleef intensief door stoten en stimuleerde met zijn duim haar clit. Niet veel later kromde haar rug een beetje en kreunde ze volop. Haar wanden pulseerde om zijn lid. En ook Sophie werd overspoeld door een heerlijk gevoel door heel haar lichaam. Ze had zich nog nooit zo levendig en uitgeput tegelijk gevoeld.
Alec gleed langzaam uit haar en liep naar een deur in zijn kamer die naar de badkamer leidde. Hij kwam terug, maar zonder condoom en met een handdoek. Sophie lag uitgeput op het bed. Nog aan het hijgen van de sensationele seks. Alec glimlachte lief naar haar. 'Mag ik?' Sophie knikte.
Met de handdoek wreef Alec over haar schaamlippen. Hij veegde al het vocht weg. Toen hij klaar was gaf hij nog een kusje op haar clit, wat een zucht opleverde en ging naast haar op bed liggen.'En hoe vond je het?' Hij keek haar vriendelijk aan en streelde haar wang. 'Pijnlijk, maar wel fijn.'
'Dat branderige gevoel, zal je nog wel wat vaker voelen. Maar goed om te horen dat je het toch fijn vond.' Het was even stil. Sophie legde haar hoofd op zijn torso en luisterde naar zijn hart. Het was zo rustgevend en vertrouwd. Ineens dacht ze ergens aan en ze schoot overeind. 'Hoor jij niet op kantoor te zijn?!'
'Hoor jij niet als mijn personal assistant te weten dat mijn afspraak is verzet?' Zijn woorden leken hard, maar kwamen en zacht en vriendelijk uit. Niet gemeen of bijtend. Sophie trok haar mond open, maar 'oh...' was uiteindelijk het enige dat ze zuchtte. Ze legde haar hoofd weer neer, sloot haar ogen en viel uitgeput in slaap. Alec ging met zijn vingers door haar haar. Hij vond het fijn om te doen. Het voelde als een bevestiging dat dit allemaal echt was gebeurd. Hij kuste haar slaap en bleef naast haar liggen, terwijl hij doorging met het strelen van haar haren.
JE LEEST
Het Verlangen [18+]
RomanceSophie Verheijen is een simpel meisje dat in het restaurant van haar ouders werkt. Totdat een succesvolle zakenman, Alec Groenendijk, binnenloopt. Jij bent van mij. De woorden galmden nog door in haar hoofd. Maar ze was zo verdoofd van verlangen da...