Sophie schrok van zijn woorden. Vastbinden?! Dat meende hij toch zeker niet?
'Relax, je gaat hier van genieten', fluisterde Alec zachtjes in haar oor. 'Vertrouw me.' Ze knikte langzaam als bevestiging. Ze vertrouwde hem. Alec pakte het voorwerp dat hij zojuist op het bed had gelegd. Het was een blauwe stropdas. Net zo blauw als zijn prachtige donkere ogen. Hij wikkelde de stof een stukje om zijn rechterhand en hield het tussen zijn handen hangen. 'Deze ga ik zo dadelijk als blinddoek omdoen, ik wil dat je alles opneemt en over je heen laat komen. Laat jezelf gaan. Oké?' Weer knikte Sophie rustig.
Alec ging achter haar staan en maakte snel een vlecht in haar haar. Hij trok er zachtjes aan en Sophie kantelde haar hoofd een beetje naar achteren, met haar ogen gesloten en haar mond een stukje geopend. Hij liet haar vlecht los en deed de stropdas voor haar ogen. Nog een keer trok hij hard aan de stropdas en maakte er een knoop in. 'Zit hij goed?'
'Ja', zuchtte Sophie. Ze voelde zijn handen over haar armen. Het was zo'n lichte aanraking dat het haast kietelde. Zijn handen gingen over haar heupen en eindigde bij de onderkant van haar jurkje. 'Armen omhoog', zei Alec. Zijn stem was laag, diep en zwart van verlangen. Ze gehoorzaamde meteen. 'Goed zo.' Hij zette zijn lippen op haar nek als beloning. Als gevolg rolde een zucht over haar lippen.
Haar jurk belandde met een zachte plof op de grond. Alec zette een stap naar achteren en bekeek haar eens goed. Ze had prachtige rondingen. Niet overdonderend aanwezig, maar nu ze daar in haar lingerie stond, waren ze zeker te zien.
Sophie was ongeduldig en miste zijn handen over haar lichaam. Ze liet een driftige zucht horen. Al snel waren Alec's handen op haar rug. Ze cirkelde omhoog totdat ze bij haar bh-sluiting aankwamen. Behendig bevrijdde hij haar borsten. In plaats van haar bh legde hij zijn handen over haar boezem. Haar tepels waren erg gevoelig en werden al snel keihard. Ze leunde met haar hoofd naar achter, tegen zijn borst. Zo nu en dan kreunde ze gedempt.
'Ik wil dat je op je knieën gaat zitten en wacht totdat ik zo terug ben.' Sophie wist niet wat haar bezielde, maar ze zakte door benen en knielde. Het was puur verlangen dat haar beheerste. 'Knieën een stukje uit elkaar.' En ook dat deed ze. En dat wilde Alec. Een onderdanige.
Zo wilde hij al zijn meiden: op hun knieën, benen een beetje gespreid, hoofd gericht op de grond of geblinddoekt en vastgebonden. Dat laatste zou niet meer lang duren. Hij pakte zijn riem van de grond en ging door zijn knieën tot hij op haar hoogte zat. 'Strek je armen naar voren, met je handpalmen naar boven.' Sophie twijfelde heel even. Ze twijfelde tot grote teleurstelling van Alec. Als hij haar echte onderdanige zou zijn, zou ze allang over zijn knie liggen en billenkoek krijgen. Maar dat was ze niet. Nog niet.
'Sophie, ik wil je vastbinden en ik weet zeker dat je hier van gaat genieten. Vertrouw me.' Alec stond versteld van zichzelf. Hij was nog nooit zo mild geweest tegen een onderdanige. Maar hij wilde dat het ging werken. Hij wilde haar zo graag. En dat maakte hem zwak, dat maakte hem kapot vanbinnen. Hij was bang van zijn eigen verlangen. Bang om controle te verliezen.
Het duurde heel even, maar uiteindelijk gaf Sophie zich over en strekte haar handen voor zich. Alec pakte haar handen en gaf op beide polsen een tedere kus. Daarna pakte hij de riem weer van de grond en ging te werk. Hij maakte haar polsen zo vast dat ze nog wel konden bewegen, maar niet eruit konden. Niet zijn favoriete knoopkunst, maar ach, je moet ergens beginnen.
Hij trok haar overeind en leidde haar naar zijn bed toe. Ze voelde de rand tegen haar kuiten drukken. Hij duwde haar rustig op het bed totdat ze lag, met haar armen gestrekt boven haar hoofd. Haar benen waren een stukje uit elkaar. Een van zijn benen zat tussen haar benen en de ander naast haar been. Hij boog over haar heen en begon een spoor kusjes achter te laten vanaf haar nek tot haar navel. Bij haar borsten bleef hij uiteraard even hangen en gaf ze flink wat aandacht. Sophie drukte ongeduldig haar lichaam tegen zijn lichaam en kreunde verlangend. 'Geduld, Fietje. Heb geduld', fluisterde Alec sensueel in haar oor. Hij ging verder vanaf haar navel naar beneden en kwam bij de rand van haar slip aan. Die lag vliegensvlug op de grond. De druk op het bed werd minder en Sophie voelde dat. Alec was ineens weg. En alweer miste ze zijn warme handen en lichaam.
Voor ze het wist was hij terug. Deze keer begon bij vanaf haar knieën. Op de binnenkant van haar dijen zette hij flinke zuigzoenen. Dit was zijn terrein. Zijn territorium. Zij was van hem. De zijne.
Hij ging steeds verder omhoog en eindigde eindelijk bij zijn bestemming. Hij kuste haar ingang en clitoris. Vooral haar clitoris. Hij likte en zoog. En het enige dat Sophie deed, was kreunen en kronkelen. 'Lig stil. Of anders zal ik je straffen.' Ze deed haar best. Maar zodra hij met 2 vingers haar binnenkant verkende, gaf ze zich over. Tot grote teleurstelling stopte hij direct en voor ze het wist lag ze over zijn knie.
'Weet je waarom ik dit doe?' vroeg Alec. Sophie schudde haar hoofd. 'Ik doe dit, omdat je niet stil lag.' Zijn hand ging omhoog en belandde hard op haar billen. Sophie schrok van zijn actie. Hij had haar geslagen!? Maar het deed niet pijn, wel een beetje, maar het was geen vervelende pijn. 'Je deed niet wat ik wou en daarmee overtrad je een regel.' Weer een harde tik op haar kont. 'Dus nu krijg je billenkoek.' Nog een flike klap en ze schoot een stukje naar voren. 'En ik hoop dat je daarmee je les wel hebt geleerd.' Nog een tik. Ze was volop aan het hijgen van de ervaring. Alec wreef rustig over haar billen en gaf er een kus op.
Hij legde haar weer op het bed. 'Dus waar waren we? Oh ja, jij die stil blijft liggen terwijl ik je aan het vingeren ben.' En daarmee duwde hij weer twee vingers naar binnen. Sophie's mond viel open, maar ze bleef deze keer stil liggen. Haar kont deed pijn, niet dat soort vervelende pijn, maar eerder een zachte tinteling. Het herinnerde haar aan de billenkoek, maar niet per se negatief. Ze vond het ergens wel geil.
JE LEEST
Het Verlangen [18+]
RomansSophie Verheijen is een simpel meisje dat in het restaurant van haar ouders werkt. Totdat een succesvolle zakenman, Alec Groenendijk, binnenloopt. Jij bent van mij. De woorden galmden nog door in haar hoofd. Maar ze was zo verdoofd van verlangen da...