"16 yaşındaki normal kızın bir anda değişen hayatı.Babasının kararları sayesinde aşkını bulan kız sizce doğru yolda mı? bunu o da bilmiyor."
Selam ben sidney! arkadaşlarım Simi der aslında takma ismim daha çok hoşuma gidiyor.Herneyse Justin Bieber saplantılı,kendi çapımda şanslı bir kızım.Nedenini bilmiyorum, annem bir melek çünkü çok güzel bir melek yukarıda izliyor beni eminim.Annem beni terkederken "Görüşürüz bitanem, kendine iyi bak,yemeğin altını açık unutma ve babanı üzme - son olarak Seni Seviyorum" demeyi unuttu ama sorun değil, ölmüş olması saçmalık hep yanımda gibi hissediyorum.Herneyse bu konuyu kapatalım lütfen.Babam beni 13 yaşımdan bu yana büyüttü birkaç ay önce Tiffany adında şirin bi bayan ile tanıştırdı beni, bayan çok güzel ve akıllı bir çocuğu var ama onunla tanışmadık, umarım ukala bişey değildir hiç çekemem! ve babamla 2 gün önce evlendiler,tiffany ile snsnsmdj.Bugün bizim eve taşınacaklarmış, ahh! çok konuştum telefonum çalıyor!
Elena arıyor..
( Elena Sidney'in en yakın arkadaşı )
S:"Efendim bebeğim"
E:"Üveyimiz geldimi bakalım"
S:"Hala teşrif etmediler! bekliyoruz"
E:"Çocuk tatlı birşey olursa kendime isterim bak bunu bilmiş ol!"
S:"Sonra aşk acısı çekme miniğiiim!!!"
E:"(kahkaha atarak) Kolay kolay aşık olmam bilirsin"
S:"Umarım.Neyse beni babam çağırıyor gitmem lazım ayıcığım görüşürüz"
E:"Geldiklerinde mesaj at!,baybay"
*telefon kapanır*
"Efendim baba?"
"Kapıya baksan iyi olacak abin geldi!"
"Neee!" deyip hemen üst kattaki uzun aynada kendime baktım.Abi sapığı değilim sadece üveyim üzerinde kötü bir izlenim vermek istemiyorum!
Kapıyı açtım ve gelen iki sonsuz misafirimize bi hoşgeldiniz deyip Tiffany'e sarıldım.Üvey annem olmasına rağmen çok canayakın, sevecen oğluna verdiği sevginin aynısını bana veriyor bu yönünü seviyorum.Abime bi göz ucuyla baktım ve telefondaki Justin Bieber yazısını görünce duraksadım.Abim Justin Bieber ile DM'dan mesajlaşıyor!!! Sen ciddimisin deyip kolundan tuttum ve koltuğa oturtturdum.Soru yağmuruna tuttum tabi (:
"Justin seni ne zaman takip etmeye başladı?"
"Sende Justin sever misin"
"Justin arkadaşın falan mı?"
Bana gülüp şöyle dedi,"Ben Shawn, senin adın da Sidney tanıştığıma memnun oldum kız kardeşim"
Ben kalbim ağzıma gelecek şekilde soru yağmuruna tutmaya devam ederken babam,"Hemen Anlaştılar"
dedi.Haklıydı sonuna kadar.Shawn namıdeğer abim,"Artık tanışabilirmiyiz? sonra söz veriyorum Justin ile konuşup seni takip etmesini sağlayacağım,ama konuyu kapatırsan"
"Peki"dedim-diyebildim.
Sonra baya sohbet ettik,artık tam bir abim gibi hissetim öz gibi ( ben olsam taciz ederdim sonuçta Shawn Mendes ssjajdjskdjd).Bu akşam arkadaşlarının film izlemeye geleceğini söyledi bende Elena'yı çağıracağımı söyledim,"Istersen sinema salonunda izleyebiliriz"dedi."Sen bilirsin abicim benden 12 gün büyük olan sensin"diyip kahkaha attım,o da gülerek sinema salonunu tercih etti.Elena'yla telefonda hızlı konuşup onu yarım saat sonra alacağımı söyledim.10dakikada duş aldım saçlarımı doğal halinde bıraktım rimel ve eyeliner sürdüm,mini şort ve yarım tişört'ümü giydim ve yan odaya seslendim "Hazırım abi!".
Shawn arabanın anahtarını aldı ve doğruca Elena'nın evine sürdük.Elena'yı aldığımız zaman yola devam edecektik,ama bu aptalların birbirine bakışmaları yüzünden filme geç kalıcaz! ikisi birden telefonunu eline aldı ve dakika geçmeden iki mesaj sesi geldi.
Abim;
Bu kızı istiyorum,sevgilisi yok dimi? yoksa benim kardeşim bana mükemmel bir iyilik yapar bence? ;)"
Elena;
"Abim dediğin bu mu? bence bu bildiğin meteor!!! sevgilisi yok dimi?? benim olmalı *-* <3"
Birden arabanın içinde ikinizin de sevgilisi yok çenenizi kapatın dedim ve Shawn'a sür emri verdim ( sen kime emir veriyon hayırdır sjwjsksjd ) .
Sinema salonuna geldiğimizde sarışın bi çocuk bizi bekliyordu.Bi saniye bu çocukmu? bu bildiğin göktaşı!!! baktığım an gözüm daldı galiba aşık oluyorum ilk defa oluyor öldüm sanırım."Bu çocuğun adı ne?"diye sordum Shawn'a ukalalılık olsun diye "Adı Matt" dedi.
Matt'in ağzından;
Bu kızı umarım Shawn kapmamıştır,kızdan bahsetmişti Sidney adı kız kardeşi olması gerek,zaten kız kardeş olduğu için kötü düşünmeye gerek yok gidip bi selam diyeyim kaldım böyle.
M:"Selam"
S:"Selam"
M:"Sen Shawn'ın kardeşi olmalısın,fotoğraflardan daha güzelmişsin"
S:"Sağol sende fena değilsin"
Fena değilsin dedi?!?! Neden ben ona sırılsıklam aşık olmuşken o beni umursamıyor? hemen Shawn'ın yanına gidip onu dürttüm kız kardeşini bana ayarlarmısın dercesine.Sonra o da Sidney'in yanına gidip "Matt senden hoşlanıyor!" diye bağırdı.Tam anlamıyla rezil oldum.Ama iyi bi rezillikti Sidney öyle bi baktı ki bana sonra yavaş yavaş kulağıma seslendi "Fena değilsin derken şaka yapmıştım" duraksadım resmen nefesimi tuttum ağlamamı tuttum çok kötü hissetim sonra bi daha bişey söyledi "Bende seni seviyorum" sonra belinden kavrayıp sarıldım.boyu benden 2cm kısaydı tam uyuyorduk birbirimize,ama çıkma teklifi etmek çok erken olurdu."Sinemada birlikte oturalım mı" dedim."Sence hayır der miyim?" dedi.4 kişilik en arkadan bilet aldım,en arkadan aldım ki bana korktuğunda utanmadan öpebilsin.sonra Shawn diğer çocukları sordu, Challenge videosu çekeceklerini söyledim.Sonra yerlerimize oturup Sidneyle konuşmaya başladım,gülüşü çok güzel.
Sidney'in ağzından;
Hemen yüz verip vermemek arasında kararsızım ama düpedüz aşık oldum ışte! belli de ediyorum ah! ben ve yenik duygularım! Sonra birden Elena'nın yüzü düştü eski sevgilisi Jordan gelmişti buraya en son ondan ayrılırken onu odaya kilitlemeye çalışmıştı ben kurtarmıştım,şimdi buraya gelirse anılarını anlatmaya başlar ve Shawn'ın da siniri bozulur.Elena Jordan'ı farkettiğinde çok geçti.O da buraya doğru ilerliyordu ve sonra Elena Shawn'ın dudağına yapıştı.
SELAAM YEPYENİ Bİ HİKAYE İLE KARŞINIZDAYIIIM YENİ BÖLÜMÜNÜ ÇOK GEÇMEDEN YAZACAĞIMA EMİN OLUN,BU HİKAYEYİ MRS.MENDES'IME ADIYORUM^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Catch Me
Fanfiction"Hayat her zaman yalanlara inanmaktır.Bu yalanlar'ı hiç güvenmediği biri söylese bile inanır."