Demi Lovato - Nightingale ve Demi Lovato - Heart by Heart ile dinlemenizi öneririm , daha iyi anlarsınız bence.
Uyandığımda saat 12 olmuştu.Matthew ve Taylor hala uyuyordu.Onları uyandırmadan Matthew'ı öptüm ve odadan çıktım , biraz Doktor Bay Bexlaham ile konuşmam lazımdı.Taylor'ın durumunu öğrenmem lazımdı.368 No'lu kapıdan çıktım dümdüz yürüyüp 'Hastahane Rehberi' yazan yere gittim ve Bay Bexlaham'ın odasını sordum.Bayandan,"8.Kat'ta ilk sağ'da" cevabını alıp teşekkür ettim ve asansör'e ilerledim.Asansor'e bindim ve 8'e bastım hızlı bir asansör olduğu için şanslıydım çünkü Taylor'a ne yapacağımızı öğrenmezsem rahatlayamazdım.8.Kat'a geldiğimde ilk sağ'daki kapıya baktım ve 'Doktor Simon Bexlaham' yazısını görüp kapıyı çaldım ve içeri girdim.Bay Bexlaham "Merhaba" dedi ve oturmam için karşısındaki koltuğu gösterdi.Çok oyalanmadan konuyu açtım,
"Bay Bexlaham , ben 368 No'lu odadaki Taylor Caniff'in en yakın arkadaşıyım , kızkardeşiyim desem daha doğru olur"
"Ah sen , Sidney.Evet sen Sidney olmalısın.Sarışın çocuğun biri sen uyanana kadar cinnet geçirmişti sen o kızsın , adı Mattly'di sanırım öyle sesleniyorlardı."
Şaşırdım ama belli etmedim.
"Evet ben Sidney Physical"
"Şu ünlü Physical Holding'in sahibinin biricik kız varisi."
"Kesinlikle Bay Bexlaham.Fakat konumuz bu değil.Taylor'ın durumu nedir?"
"Bak açık söylüyorum , pek umut vermeyeceğim.Vücudunun 3 yerine cam girmiş ve bizim bunları ameliyatla almamız pahalıya mal olaca-" *sözünü kestim*
"Parası neyse veriririm.Kim olduğumu biliyorsunuz"
"Ah Bayan Physical , üzgünüm ama o kadar kolay değil."
"Nasıl! Size tonlarca para vereceğim ama siz kolay değil diyorsunuz! Bi tane sikim ameliyat yapıp erkek kardeşimi kurtaracaksınız! Bahsettiğimiz 78 yaşındaki moruklar değil! 18 yaşındaki Taylor Caniff! Onu asla kaybedemem anlıyor musunuz? Kaybetmem!"
Ayağa kalkmıştım ve ağlayarak bağırıyordum.
"Bak Sidney küçük bir çocuk değilsin.Cam'ın battığı yerler riskli ve işimizi zorlaştırıyor.Ama kurtulması %60 - %65 arasında oynuyor.Onu kurtaracağız"
"Sana güvenmeli miyim?"
"Söz veriyorum , güvenebilirsin.Şimdi git ve Taylor'a sarıl uyanmıştır diye umuyorum.Ona sadece bir uyuşturucu verdik biraz dinlenmesi için seni bekliyordur."
"Teşekkür ederim Simon hayatımda gördüğüm en iyi insansın!"
Sarıldım ve odadan çıkıp Asansör'e bindim.Hemen bizim kata yani 4.kata indim ve koşarak 368 No'lu odamıza geldim.Kapıyı açtım.Evet , Taylor uyanmıştı.Koştum ve ona sarıldım.Ama sonra acıyan yerleri olduğu için bırakmayı düşündüm.Söze başladım,"İyi misin küçük domuzcuk?" çok beklemeden Taylor'dan cevap geldi,"Sen sarılana kadar iyiydim Simi"dedi."Kes sesini!" deyip saçlarını dağıttım ve ona var gücümle sarıldım.Matt seslendi,"Hey bende sarılmak istiyorum!"."O zaman neden gelmiyorsun aptal!" deyip yanıma gelince Matt'in dudağına kısa ama tutkulu bir öpücük bırakıp sarıldım.Taylor konuştu,"Tamam seks yapmaya başlamayın önemli bir konu konuşmalıyız sonra telafi edin."."Tamam"dedik.Taylor söze başladı,
"3 saat sonra ameliyata gireceğim ve çıkar mıyım bilinmez-"
Sözünü kestim,"Öyle deme lütfen."
Taylor devam etti,"Bebeğim sözümü kesme,"
Matthew öksürerek garip bir ses çıkarttı ve Taylor konuşma şeklini değiştirdi.Kıskandı!
Taylor söze devam ediyor,"Kızkardeşim bak , herşey yolunda gitmeyebilir.Bu yüzden hazırlıklı olun , sizi seviyorum.Eğer ben ölürsem çocuğunuz adını Taylor koyun ve ona twerk yapmayı öğretin!"
Ben,"Ölmeyeceksin ve minik Taylor'ın twerk yapışını izleyeceksin!"
Taylor,"Umarım.Şimdi biraz uyumak istiyorum sizde çocuklara iyi olduğumu söyleyin , sizi seviyorum"
Başını yastığa koydu ve uyumaya başladı.Bende dışarı çıkıp çocuklara herşeyi anlatttım , Troian'da aynı durum yüzünden 3 saat sonra ameliyata girecek ve ben meraktan çatlıyorum.Tanrım bize yardım et.
*2,5 Saat Sonra*
Uyuyakaldığımı farkedip göğsünde uyuduğum Matthew'a saati sordum.Tanrı'ya şükürler olsun ki sadece 2,5 saat uyumuşum.Bu yarım saatte Taylor'ı doktorlar Ameliyat odasına götürecek ve Ameliyat odasını hazırlayacaktı.Matt'in yüzünü ellerimle kavradım ve konuşmaya başladım,"O iyi olacak.Değil mi? Hem o bizim küçük Taylor'ımızı görecek.Ikimizin küçük Taylor'ını.Kaybedemeyiz".Matt cevap verdi,"Sevgilim görecek.Ben buna eminim ki Tay bizi bırakıp gitmez.Özellikle geleceğin Taylor Caniff'ini görmeden gitmez *gülüyor* bak buna eminim."
"Biliyor musun? Sen gülünce her şey geçiyor."
Yüzündeki elimi sırtına çekmemi sağladı ve beni yavaş yavaş öpmeye başladı.Geri çekilmek zorunda kaldım çünkü Taylor'ı merak ediyordum."Seni seviyorum"dedi ve göğüsündeki yerimi geri aldım.Bir süre dinlendikten sonra 5 dakika kaldığını öğrendik ve çocuklardan izin alıp Ameliyat odasının önündeki Bay Bexlaham'a,"Bizde ameliyat'ı seyredebilecek miyiz?"dedim.Bay Bexlaham şöyle dedi,"Öğrenci doktorların izlediği ve birşeyler öğrendiği camekan var , oradan izleyebilirsiniz.".Nerede olduğunu öğrendik.Aslında bir üst kattaymış ama Ameliyat'ı çok net görebiliyormuşsun.Nash hariç Tüm çocuklar , Elena ve Justin yanımıza gelmişti.Nash'in neden gelmediğini sorarsanız , o hala Troian'ın başında.Ameliyat'ın başladığını farkedip pürdikkat ameliyat'a odaklandık.Taylor'la flörtleşen Sürtük hemşire'yi görünce kendimi gülmekten alamadım , herkes bana bakarken olan biteni onlarada gösterdim ve hepimiz bi kahkaha attık.Taylor kızı istemiyordu ama kız herşeyi yapıyordu resmen bi Taylor'ı yalamadığı kaldı.20dakika geçtikten sonra Taylor ani bi şekilde gözlerini kapattı ve kolları serbest kaldı.Karnının şişip inmesini göremiyordum.Ağlamaya başladım.Ölmüş müydü şimdi? Taylor? Lütfen cevap ver benim küçük domuzcuğum.Bana yardım et.Bunu bize bu kadar kolay yapamazsın? Değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Catch Me
Fanfiction"Hayat her zaman yalanlara inanmaktır.Bu yalanlar'ı hiç güvenmediği biri söylese bile inanır."