New Life

900 43 13
                                    

BU ARADA DUYURU;MAGCON DAĞILDI AMA HİKAYEDE DEĞİŞİKLİK OLMIYCAK.ZATEN MAGCON KAVRAMI YOKTU HİKAYEDE SADECE BİZİMKİLER ÇOK YAKIN ARKADAŞ YİNE AİLE GİBİ NEYSE YANİ Bİ DEĞİŞİKLİK YOK TEŞEKKÜRLEER~

Taylor'ın ağzından..

Adamın elinden bıçağı attım ve adama tekme attım bayıldımı diye kontrol etmek için yeniden tekme attım,bayılmış.Sidney"Senin burada ne işin var Taylor?iyi misin? teşekkürler"dedi.Bende"Ben iyiyim ama bunları sonra konuşalım her an bu adam ayılabilir,bağlayalım"dedim.Tamam işareti yapıp Sidney'in elinin,ayağının bağını çözüp adama sıkıca bağladık ve adamın telefonunu almamı istedi Sidney,aldık.Sonra malikhane'nin kapılarını sıkıca kapatıp arabaya bindik.Sidney'e "Bana bu olanları anlatabileceğin güzel bi kafe biliyorum hem sakinleşir,hem anlatırsın" dedim."Lütfen"dedi.Başını cama yasladı ve gözlerini kapattı."Şarkı açmamı ister misin,rahatlarsın belki" dedim."Çok iyi olur Tay,gerçekten teşekkürler"dedi.Miley Cyrus ve Rock Mafia düeti olan The Big Bang'i açtım.Oldukça rahatlatıcı ve güzel bi şarkı hep dinlerim.Kafeye geldiğimizde Sidney'i uyandırdım ve kafeye girdik,güzel ve sakin bi yer bulup oturduk."İstediğin bi şey varmı?" dedim,"Sıcak çikolata olsa iyi olur"dedi.Bende gelen garsona"İki tane Sıcak çikolata lütfen"dedim.Beş dakika geçmeden sıcak çikolatalar geldi,Sidney bir tane yudum aldıktan sonra anlatmaya başladı.."Bob..eski sevgilim.Beni zorla içirip yatağa attı.." deyip yavaş yavaş anlatmaya başladı.Jordan ve Bob denilen pislikleri anladığım zaman "Şimdi neden telefonu aldığımızı anladım,telefon nerde?" dedim."Cebinden çıkarıp masaya koydu ve "Burda"dedi."Şu aptal Bob ve senin fotoğraflarınızı silelim bakalım"dedim ve fotoğraflara girmeden direk telefonu sıfırladım.Sonra telefonu cebime atıp"yolda kırar atarız"dedim.Kafasıyla onayladı.Bikaç saniye sonra bişey soracağa benziyodu,duraksadı."Simi?"dedim,"Ee-efendim"dedi,"Bişey mi soracaktın"dedim,"aslında evet,ama gülmek yok-kimseye anlatmamak da da dahil"dedi,"az önce yaşadığımız olayları kimseye anlatmıycam ve sen hala bana güvenmiyorsan?"dedim cümlemi bitirmeden,"Haklısın Tay,aslında Matt'le ilgili bişey sorucam...Eaam..şey hoşlandığı bi kız varmı?"dedi,ben biliyorum bak Matt buna aşık bu da Matt'e aşık evlenip 25 çocuk yapsınlar ya diye içimden geçirdim.Sonra Sidney'e "Evet var ve o kız şuan bana bakıyor,Sensin salak!"dedim."Ama Matt Kumral bi kızdan bahsediyordu..yeşil gözlü,ondan 2cm kısa ve kumral? Ona çok aşıkmış öyle dedi bana"dedi.Bende telefonumdan ön kamerayı açıp yanına geçtim"Kendine bi bak,kumralsın,yeşil gözlüsün ben Matt'le aynı boyda sayılırım.Benden 2cm kısasın.Nasıl kumral kızın sen olduğunu anlamadın?"dedim."Ciddi misin?!?!?! şaka dimi şaka bana mı aşık!?!?!Aman Tanrım!"Telefonumda Matt'le mesajlaşmalarımızı gösterip,"Şuna bi bak,hep sen varsın hep senden bahsediyor."

MESAJLAR;

Matt:Ah şu Sidney,nasıl aşığım!

Matt:Kumral,yeşil gözlü ve benden 2 cm kısa Sidney,anlayacağın-kusursuz dostum!!!

Matt:Aslında karşısına seni seviyorum deyip çıkarım ama,ya o beni sevmiyorsa?

Sidney şok olmuş bi şekilde"Yok artık!!! Tokat atarmısın bana Tay? sanırım rüyadayım."dedi titreyerek,yavaşça tokat attım "Gerçek!!!"diye çığlık attı.Onu sakinleştirmeye çalışırken,"Sidney sakin ol tamam,hadi kalkalım bizimkiler bizi merak edecek"dedim ve kalktık.Arabaya bindik ve cafe'nin biraz uzağında telefonu tam olarak parçaladık ve her parçasını başka bi yere fırlattık (Ajan Taytay ve Simi iş başında ssjkdkskksf).Arabaya bindik biraz ilerledikten sonra şöyle dedim"Bak 1haftalığına Las Vegas'a gitmeye ne dersin?Okuldan izin alırız sorun çıkmaz."O da,"Aynen çok ihtiyacım var,ben Shawn,Matt ve Elena'yı ikna ederim sende diğer çocukları ha?"dedi."Anlaştık,geleceğin Mrs.Espinosası!"deyip sırıttım.Sidney"utandırma bak utandırma"diyerek kahkaha attı.Eve gelmemize az kalmışken Sidney"İyiki varsın Tay,sen olmasan ne yapardım bilemezdim,belki ölmüştüm"dedi.Bende"Sorun yok Simi hep olacağım,söz veriyorum"dedim (hadi öpüşün falan sjajajwjsjwj).Eve geldik sessizce yerime yattım Sidney'de sessizce odasına çıktı.Işıkları açık bıraktım ve tüm kapıları kilitledim,ne olur/ne olmaz.

Sidney'in ağzından..

Saat 5'i gösterirken uykuya daldım..

SAAT:9:34

Matt"Sidney uyan hadi,Simiiii!"dedi kulağımın dibinde,Bende"Ah aş.."aşkım diyecektim çocuğa!cümlemi tamamlamadan Matt bana ne dedin dercesine bakıyordu.Bende"Rüyamda 90ları gördüm ozamanlarda yemeğe aş derlermiş,yemek hazırlandı mı diyecektim."deyip uydurdum.O nasıl bi sallama öyle çaktırmadan sırıttım.O da "Hazır zaten uyuyan güzeli uyandırmaya geldim,hadi hazırlan kahvaltıyı abin hazırlamış,kahvaltıdan sonra sahile gidicez ve.sen benim eşim olacaksın-ya-ya-yani gezerken ikimiz tamam?Ona göre giyin"deyip yanağıma masum bi öpücük kondurdu.Odadan çıktığı an mutluluktan aptal aptal hareketler yapmaya başladım.Sonra salaş mavi bi tişört giyip altıma da toz pembe mini şortumu giydim ve aşağı indim Herkes masaya oturmuş bekliyodu beni. Matt bana bakarken Taylor Matt'i işaret etti ve güldü.Bende kahkaha attım.Matt"Noldu"derken,"hiiiiç aklıma bişey geldi"dedim.Sonra Matt ve Taylor'un ortasına oturup bişeyler yemeye başladım.Sonra kalktık ve sahile doğru yürümeye başladık.Shawn ve Matt hariç çocuklara"Siz tek mi takılacaksınız?"dedim.Carter"Evet ama böylesi iyi.Biz sen ve Matt'i izleyip mutlu oluyoruz zaten"dedi sırıtarak Matt'de koluna dirsek attı.Biraz yürüdük ve herkes Las Vegas'a taşınma işini konuşuyodu Matt bana "Bizim de bişeyleri konuşmamızın vakti geldi"dedi.Kalbim ağzıma geldi resmen.Matt kolunu omzuma atıp saçlarımla oynamaya çalışırken konuşmaya başlamıştı.Çok tapılası!!! bana"Kumral saç demiştik dimi ah evet kumral saçlı kız benim favorimdi"dedi ve saçlarımı gözlerimin önüne getirdi.Kumral saçlarım ve ben,öyle bi sırıttım ki gamzelerim çıktı.Sonra Carter yanımıza gelip "hadi bowling'e gidiyoruz,çifte kumrular!"dedi.Bende"Hayır Carter,sadece arkadaş!!!"dedim Sadece Arkadaş'ı bastırarak.Bowling salonuna gittik...Bowling salonunda o kadar oyun oynamışız ki saat 21 olmuş!Bowling salonunda en uzun saat durma rekoru elimde.Elena'nın yanına gittiğimde abime sarılıyodu ve öpüyodu,ne oldu dedim."Bilmem sadece takım arkadaşımı öpmek istedim"dedi."Peki neden bu Carter değil"dedim sırıtarak."Ya sanane hem sen sevgilinin yanına git!"dedi."Hani sevgilim?"dedim."Matt sidney sana aşık"diye bağırdı.O dakika Matt gelip dudağıma yapıştı.Ne yapacağımı bilemedim.Olduğum yerde Matt'in dudağını bırakıp "Aman Tanrım"diye çığlık attım.

BU BÖLÜM DAHA UZUN OLACAKTI DA :DDDD İDARE EDİN SJSKSKFKAD BU ARADA NASH 2M OLDU ŞOK OLDUM ASLINDA Bİ YANIM ONLARIN ÜNÜNÜN ARTMASINI İSTİYOR,BİRİ DE ARTMAMASINI ARTIK HERKES TANIYOR ONLARI NEWBORNLAR ARTIYOR ÇOK FAZLA VE BU KÖTÜ.HERNEYSE UMARIM BEĞENİRSİNİZ TEOG'A GİRECEKLERE BAŞARILAR SNAKDJSKDL

Catch MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin