Lose your Virginity with Matthew , in this Night!

750 33 8
                                    

"Çok romantiğiz uykum geldi!" dedim köpek yavrusu taklidi yaparken *hala kucağındayım* "Tamam ama şart'ım var , Romantik an bozdun!"kahkaha atıp 'ne' diye sorarmışcasına baktım."Senin yanında uyurken seni izleyeceğim-" bişey daha diyecekti ama umursamadım ,"Ah benden soğuyacaksın , buna garanti verebilirim"dedim,

"Hey bayan az önce bayıldığınızda dahil mükemmel olmadığınız zamanla karşılaşmadım , Muhteşem olmayı bırakmazsanız kıskançlığımdan dolayı lavaboya birlikte gireceğiz.Ayrıca yalnızca tek şart bu değil"

Daha devamı da mı var?

"Dinliyoruum?"

"Eve geldiğimizde seni gıdıklayarak uyandırıcam , şu içten gülüşünü iki gündür göremiyordük."

"Şaka yapıyor olmalısın , anırırım ben hem.Gülmem yani"

"Sorun yok bebeğim , uyu artık yorgunsun"

Matthew bunları dedikten sonra beni yatağa yatırıp yanıma geçti , sonra kusursuz sesiyle mükemmel kelimeler döküldü ağzından..

Elena'nın ağzından..

Shawn karşımda oturuyordu.Matt Sidney'in yanında , Justin ve diğer çocuklarsa bikaç metre ilerimizde telefonlarına gömülmüş oturuyolardı , Nash ve Troian'da konuşuyorlardı.Artık çıksın bu aptallar! Herneyse Shawn'la konuşma isteğimle söze başladım.

"Şey Shawn..Ihm..Teşekkür ederim , o herifin elinden kurtardığın için"

"Ely teşekkürleri sevmem , bunu içimden geldiği için yaptım seni kurtarmak için değil."

Ah biliyordum!Ben ondan hoşlanıyorum diye o da benden hoşlanmak zorunda değildi.Evet buna eminim ki hiçbir zaman bir Matthew&Sidney olamayacaktık , şapşallarım benim ne güzel de uyuyorlardı birbirlerine.Artık benim Shawn'a cevap vermem lazımdı.

"Bende çok memnun değilim senin beni kurtarmandan , gelip Justin kurtarsaydı keşke.En azından onun bir tipi , yakışıklılığı var."

Evet bana ettiğiniz küfürleri duyabiliyorum ama onu ne kadar seviyorsam da , o kadar kolay elde edilmem.Bu da buraya not olsun.Bikaç saniye sonra Shawn'ın ağzı konuşmaya başladı.

"Kahramanlarını yakışıklılığa göre seçtiğini bilseydim birkaç ergen gibi gidip Justin'e benzemek için estetik yaptırırdım , Diğer kızlar gibi olduğunu bilseydim seninle bir kelime konuşmazdım emin ol"

"Yanılıyorsun , hatta kesin olarak şuan yanılıyorsun.Yalan söylemediğimi nerden biliyosun?"

"Elena , dakikada bir ruh halin değişmese iyi kızsın."

Bu çocuk resmen içimi okuyordu.Onu seviyorum , inkar edemem.Ama o beni sevmiyor ve bunu ben başardım.Alkışlarım nerede?

Shawn'ın ağzından..

Artık ben bu kızı anlamıyordum.Ama ona aşkımdan damla eksilmedi.Eksilmez de.Sonra Jack J gelip "Artık kavganız bittiyse?Matthew ve Sidney'i uyandırın da Doğruluk yada Cesaretlik oynayalım" (Tamam biraz klişe her hikayede oynanıyor ama bunların ilişkilerini oluşturmak için tek yolum bu , üzgünüm eğer burayı beğenmediyseniz yorumda dile getirin , söz veriyorum elimden gelenin en iyisi yeni bölümde olacak.) "Olabilir" cevabını verdikten sonra Matthew ve Sidney'i uyandırmaya gittim "Hadi uyanın!" cevap yok , öldüler mi diye kontrol ettim *evet saçmaladım* hayır yaşıyorlar yani.İkisinide iyi bilirim tek tıkırtıya uyanan varlıklar. Bence bilerek yapıyorlar birbirleriyle rahat uyumak için ,  benim bir planım var kesin uyanacaklar.

***

Herkese olayı sessizce anlattım ve elimize yoğurt sürdük , Justin her konser sonrası sesinin düzelmesi için yiyormuş.Neyse 'Tur otobüsünde neden yoğurt taşıyosunuz mallar' demezsiniz artık.Elena'nın ellerine yoğurt sürerken eli , elime değdiğinde gülümsedim ve sürmeye devam ettim ,"Ne kadar yavaşsın şimdi çakacaklar!"dedi , hem mutlu edip , hem de mutluluğuma sıçabiliyor.Tebrikler! Sonra o da elime sürüp ilerledik Ben Matt'e , Elena Sidney'e SmackCam yapacaktık ve bunu Vine'a çekecektik.Evet her mükemmel plan benden çıkıyor kahretsin.Egoistliğime aşığım.Cameron'un elinde telefon , Justin'in elinde kamera , diğerleriyse ağzını gülmemek için tutmakla meşguldü.Başlıyorum işaretini verince Justin kamerayı , Cameron vine'ı çekmeye başladı ve aynı anda Elena'yla ben , Matt ve Sidney'in yüzüne yoğurdu geçirdik ( hayatımda gördüğüm en anlamsız cümle #1 ).Anında zıplayan Matt ve Sidney yine aynı anda "Ne s*kim yaptığınızı sanıyorsunuz!"diye bağırdılar herkes anında gülmeye başladı.Vine ve video çekimi bitince telefonla kamerayı kapattılar ve Troian Matt ile Sidney'e seslendi "Doğruluk ve Cesaretlik oynayacağız ve siz uyanmayınca bu şekilde uyandırdık , şimdi ya geliyorsunuz ya da ikinci bir SmackCam'e hazır olun!"dedi ve Nash'le high five işareti yapıp ellerini birleştirdiler.Matthew ve Sidney yataktan kalkarken Matt ondan önce davranıp yataktan indi ve Sidney'in kucağına atlamasını işaret etti , Sidney'de yavaşça kucağına atlayınca hepimiz masaya geçip yerlerimizi aldık.Carter elindeki şişeyi gösterip,"Kapak tarafı Soru,Poposu ise Cevap!" dediğinde hepimiz güldük ve Aaron çevirmeyecek başladı kapak tarafı Justin'e , Carter'ın deyimiyle popo tarafı ise bana geldi.Justin "Doğruluk mu?Cesaretlik mi?"diye sorup bana bakmaya başladı.Daha doğrusu herkes dışarıda Hawaii'nin yöresel kıyafetlerini giyip ay dede emojisi şeklinde yüzümle dans ediyormuşum gibi bana bakıyor."Doğruluk"dedim ve Justin'e baktım .3 saniye düşündükten sonra,"Aria , şu eski sevgilin.Aranızda bişey oldu mu?"dedi.Burda sorulacak soru muydu bu! "Eve-"diyecekken sözüm kesildi ve Elena birden "Ben yukarıya çıkabilirmiyim?"dedi,Sidney"Birlikte gidiyoruz.Asla yalnız bırakmam"dedi. (HALA TUR OTOBÜSÜNDELER PİZZALARIM) ve Birlikte yukarı çıktılar.Bende konuşmamı devam ettirdim "Eve geldiğimizde bile ayrı odalardaydık ve onunla çıkma sebebim onun beni çok seviyor olmasıydı.Umutları kırılmasın diye 1 hafta çıkmıştım."..

Sidney'in ağzından..

Yukarı çıktığımızdan beri ağlayan bir Elena var karşımda.En son,"Bak yemin ederim Shawn seni seviyor!,seni ilk gördüğünde neler olduğunu bir hatırlasana!"

Elena'yı aldığımız zaman yola devam edecektik,ama bu aptalların birbirine bakışmaları yüzünden filme geç kalıcaz! ikisi birden telefonunu eline aldı ve dakika geçmeden iki mesaj sesi geldi.

Abim;

Bu kızı istiyorum,sevgilisi yok dimi? yoksa benim kardeşim bana mükemmel bir iyilik yapar bence? ;)"

Elena;

"Abim dediğin bu mu? bence bu bildiğin meteor!!! sevgilisi yok dimi?? benim olmalı *-* <3"

Birden arabanın içinde "ikinizin de sevgilisi yok çenenizi kapatın" dedim ve Shawn'a sür emri verdim.

Ely,"Evet , hatta Shawn'ın beni sevdiğini söylemiştin.Gerçekten mesajı görünce de sevdiğine inanmıştım.Haklısın Sürtük!"deyip gülmeye başladı.Kahkahalar atarak gülerken Troian içeri girdi."Kızlar.isterseniz aşağıya gelin yada ben burda sizinle kalayım , aralarındaki tek kız olduğumu ve aşağıda Doğruluk ve Cesaretlik oynandığını hatırlatmak isterim."dedi şirin sesiyle."Hadi Troian bebeğim aşağı inelim , Elena!Hey Sürtük sende geliyorsun!"dedim ve Troian'dan şu sözleri duydum,"Kendimi 3lü gruplarda dışlanan kız gibi hissediyorum.Hey siz , bana da samimi davranın!"deyip gülmeye başladı."Tamam siz iki Sürtük benimle geliyorsunuz , Bundan hoşlandığınıza emin misiniz siz?"deyip aşağı inerlerken durdurdum."Benim uykum var biraz uyusam siz oynayın"dedim.Sonra Troian,"Ben yukarı çıkarken yoldan bir kızı aldılar Matthew'un eski sevgilisiymiş ve kız iki saattir aşağıda Matt'in kucağında sen hala.uyu!"dedi , ne?!?!%!%!#?!%%+%+3,% evet farklı bir duygu yaşıyorum devrelerim yandı sanırım.Aşağı koşar adımlarla indiğimde çocukların yanında kız göremiyordum hepsi gülüşüyorlardı ben "Matt!" diye bağırmıştım ama herkes bana bakıyordu , izin isteyip herkesin duyacağı şekilde merdivenlere gidip,"Seni s*keceğim Sürtük Troian! , gel buraya!"dedim.Sonra , Aşağı indik ve yerlerimize geri oturduk.Matt,"Sevgilimi lezbiyen yapan hanginiz?" dedi ve az önce söylediklerim aklıma gelince Ely,Ben,Troian kahkahalarla gülmeye başladık sonra Troian Matt'e bana şaka yaptığını , ondan ona küfürler yağdırdığımın nedenini anlattı yani.Sonra Matt bana sarılıp "Beni aldatmadığını biliyordum!"dedi zafer kazanmışçasına "sus" dedim ve sırtına vurdum.Sonra göğüsüne yatıp Cameron'un şişeyi çevirmesini istedim.Bana soruyordu.Korkak bi kız gibi görünmek istemediğim için "Cesaretlik"dedim.Cameron biraz düşündükten sonra seslice bağırdı,

"Matthew'la bakireliğini kaybedeceksin , Bu gece!"

SİMGE VE UZUN BÖLÜMLERİNDEN SELAMLAR :3 BU BÖLÜMÜ BEĞENİRSİNİZ UMARIM KOMİK OLDU PEK EKŞIN YOKTU SANIRIM.DA NEYSE SJDJSKSJDF.SİZİ SEVİYORUM PİZZALARIIM , +700 OKUMA İÇİN 700 KEZ TEŞEKKÜRLER <3

Catch MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin