Taylor'un ağzından..
Bu Jordan denilen herifti kesinlikle ,bi şekilde o fotoğraflardan kurtulmalıyız.Gerekirse dövüşürüm ama Sidney ve Matthew aşkının bitmesine göz yumamam.Yeni gelen mesajla ben ve Sidney irkildik ve direk mesaja odaklandık.
Mesaj;
Özel Numara
Evet Bay Caniff,Doğru cevap ben Jordan! Az sonra Candice'e *Las Vegas'da ünlü bi kafe* gelin orda buluşalım.Sizi seviyorum çocuklar , Aoh pardon.Kölelerim! (:
Kölelerim mi?Ah bu bardağı taşıran son damla oldu.Hemen çocuklara "Biz Sidney'le Hipster Store'a gidicez simi çok istemişti gitmeyi."dedim.Matt"Tamam ben onu götüreyim"dedi,aşıksın biliyoruz da bişeye karışma senin için uğraşıyoruz! "Dostum,sadece hipsterları alıyorlar,yani içeri girmen zor olur." dedim.Matt"Peki sevgilim sana emanet"deyip Sidney'in dudağına minik bi öpücük kondurdu sonrada Sidney'le dışarı çıktık.Hemen evin otoparkına girip arabayı alıp çalıştırdım.Sidney yanımdaki koltuğa oturup "Ne yapacağız?"diye sayıklamaya başladı.Bende en azından endişesini azaltmak için "Herşey geçecek,söz veriyorum Sidney Sasha Espinosa"dedim.Gülümsedi ve Candice'e vardık.Geldiğimizde karşı masada hayal meyal hatırladığım Jordan'ı gördüm ve Sidney'i dürttüm "evet O" diye cevap verdi hemen yanına gittik.Tanıdık ses cevap verdi "Geldiniz demek Bay Caniff ve Bayan Physical" kesin olarak artık bu Jordan piçi şimdi bu durumda o fotoğrafları nasıl sildirebileceğimiz konusuna geldik."Ne yapmamızı istiyorsun?Senin için ne yapabiliriz de o fotoğraflardan kurtulursun!"dedim,"Sakin olun Bayım sizin gibi bir Indiana erkeğine yakışır şeyler değil bunlar!"dedi sırıtarak.Bunları nerden öğreniyordu? Nasıl? "Hemen ne yapacağımızı söyle"dedim.Jordan konuşmaya başladı "Çok basit,Elena benim olacak!" Sidney atıldı,"Istersen Matt'le beni ayır ama Elena'nın saçının teline bile dokunamazsın"dedi. dokunamazsın'ı bastırarak sonra da kalktı ve "Gidelim burdan" dedi.Ben bu olaydan nasıl kurtulacağımızı kesinlikle biliyorum.Jordan o fotoğrafları atsada hiçbişey değişmeyecek.Arabaya atladık ve 5dakika sürmeden eve geldik.Sidney izin isteyip yukarı çıktı gözünden yaşlar süzüldüğü çok belliydi Matt arkasından koşup ne olduğunu sorarcasına baktı.Sidney "Yolda giderken kadının biri anneme çok benziyordu.B-B-Ben onu çok özledim"dedi.Yalan söylüyordu ama başka yapacak bişey yoktu.Sonra Matt'le odalarına geçtiler.
Sidney'in ağzından..
Onun beni bırakmasına izin veremem o olmazsa yaşayamam ben! Matt yatağa gelip yanıma oturdu ve alnımdan öptü.Ağlamamı durdurmak için dudağıma yapıştı.Sonra kucağına çıkıp ona sarıldım aynı zamanda öpmeye devam ediyorum,belimi eliyle kendine bastırıp dudağımı bırakınca konuştu "Ne pahasına olursa olsun,Ne yaparsan yap seni asla bırakmıycam Sidney Sasha Espinosa."dedi,ama eminim ki gelen mesajtan sonra benden nefret edeceksin.Sonra uyumak için izin aldım ve dudağıma minik bi öpücük bırakıp aşağıya indi.Bende kendimi uykunun şefkatli kollarına bıraktım..
Taylor'un ağzından..
Matt aşağı indiğinde telefonuna mesaj sesi geldi hemen açtı,kesinlikle Jordan'ın mesajıydı göz ucuyla baktım evet oydu.Matt tek tek fotoğraflara şaşkın gözlerle bakarken sessizce "tabi ya!" dedi,herkes kendi arasında konuştuğu için kimse onu duymadı,ben hariç."Noldu?"diye sordum."Shawn anlatmıştı Sidney'in eski sevgilisi onu içirip zorla yatağa atmıştı,şimdide tehdit etmek için fotoğrafları bana atıyolar,Ayrılacağımı sanıyorlarsa-çok bekleyeckler!ayrıca burda tarih de var 1 yıl öncesindeki hatasından bahsediyoruz onu asla suçlayamam." ışte benim tanıdığım Matthew Lee Espinosa!" Bende bugün olan biteni anlattım o da bana, "Zaten anlamıştım bişeyler döndüğünü"dedi.Sonra yukarı çıktı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Catch Me
Fanfiction"Hayat her zaman yalanlara inanmaktır.Bu yalanlar'ı hiç güvenmediği biri söylese bile inanır."