Everything Faster

903 34 2
                                    

"Aman Tanrım,amacın ne senin Matt"diye bağırdığım an"Seni seviyorum,anlamıyorsun-anlaa!"dedi.Bunları bilinçli söylemiyordu fena içmişti demek ki.Aralarında tek içmeyeni abim olacaktı ki arabayı sürecek zaten.Elena&Ben&Abim bilinçliyken Matt yanıma gelip bi tane şarap getirdi."Sende iç zaten korkma abin var sendeleyip yere düşmezsin"dedi.Tamam bakışını atıp biraz içtim açıkçası buna gerçekten ihtiyacım vardı biraz da rahatlamaya.İçtikten sonra Matt'in telefonu çaldı telefonu açtı ve "Efendim anne"dedi.Annesi olmasına sevindim,yani benim olmadığı halde sevinç patlaması yaşıyordum içten içe.Annesiyle konuşurken çok bilinçli davrandı,arada yakayı ele verince uykum var deyip durumu.kolay kurtardı.Sonra bana "Hadi çocukların yanına gidelim"dedi.Kafamı tamam şeklinde salladım ve geldiğimizde Taylor "yiyişmeniz nasıl geçti"diye sordu sırıtarak.Sonra Taylor'un koluna hafif dirsek attım."Tamam Simi sen kazandın"dedi kolunu tutarak.Sonra Matt"Annem ve Babam Rusya'ya bir aile dostumuzu görmeye gideceklermiş ve benim evde yalnız kalmamı istemiyor,kim benimle?"dedi ve sonra herkes sırayla gelememe sebebini söyledi.Shawn"Annemlere eve bakacağıma söz verdim"dedi.Taylor"Yarın erkenden stüdyoya gitmem gerek"dedi ve benzer gelememe sebeplerini söylediler.Sıra bana gelince hemen bi iş uydurmaya başlamam gerekirdi.Matt'in bakıcılığını yapabilirdim ama herkes ona aşık olduğumu düşünmesini istemiyorum.Sonra herkes bana bakıp,"Demek ki Simi Matt'lerde kalıyor"dediler hep bir ağızdan.Sonra bir işim olup olmadığını bilmiyorsunuz"dedim.Shawn'a "Bir işi varmı dostum?" diye sordu Tay.Shawn"Yok zaten o evde sıkıntıdan ne yaparım diye düşünüyodu.E gitsin"dedi sırıtarak,sen görürsün bakışı atıp.Matt'lere gitme teklifini zorda olsa kabul ettim.Yanlış anlamayacaklarını bilsem,Matt tabiki gelirim aşkım aç kollarını ben geliyorum bile derim,kim istemez ki Sevdiği çocuğun uykusunu izlemeyi?.Herneyse sonra biraz daha bowling salonunda durduk ve Elena beni zorla şarap içmeye zorladı,sonra tatlısını istedim.Bikaç bardak içtikten sonra kendimi resmen tamamiyle hissetmiyordum..

Shawn'ın ağzından..

Şarap içmeyecek olanlar sadece ben,Jack G ve Cameron oldu çünkü birinin bu aptalları evlerine bırakması gerekiyor.Elena'da çok içmişti bu halde Evine bıraksam annesinden iyi bi azar yerdi bize götürsem ve biraz kahve içip eve gitse daha iyi.Kötü düşüncelerim yok sadece iyiliğini düşünüyorum kızın,belki de ona duygularımı söylerim ha?Ama sadece söylerim Jordan olayından sonra kafası çok karışık olmalı.Matt'i,Sidney'i,Taylor ve Jack J'yi Jack G götürecek,Cameron Nash,Carter ve Aaron'u bense Elena'yı aldım.Jack G'ye "Sidney eve vardığında mesaj atarsın dostum"dedim,tamam şeklinde kafasını salladı.Yola çıktığımızda Elena aptal aptal gülüyordu ama çok kusursuz.Şarabın etkisi olsada çok güzel.Elena'ya "Bize gidelim annen seni böyle görürse kızabilir"dedim."Tamam aşkım,sen nasıl istersen"dedi ve kahkaha attı.Bu kıza şarap etkisi iyi vurmuş.Ama hiç bitmesede olur,ben halimden memnunum şimdi ona istediğimi derim çünkü sabah uyandığında unutacak düşüncesiyle"Sana çok aşığım biliyomuydun?"dedim

"Ben daha çook sevgilim geleceğin Bayan Mendes'i olarak,Ben daha çok!"

"İyiki benimlesin Elena Brilliant(Brilliant Elena'nın soyadı bu arada ddjajjah)"

"İyiki annen seni fırlatmış Shawn Mendes!"

Bunu yapacağımı hiç beklemezdim ama eve geldiğimizde arabada onun dudağına yapıştım,o da karşılık verdi saçlarıyla oynamaya başladığım an boynuma sarıldı bende onu belinden çektim.Nefes nefeseydik dudaklarımız bitişikken bana söyledikleriyle daha çok aşık oldum.

"Bunu söylemekte kararsızdım ama sana tapıyorum Shawn"

Yüzünü incelerken aklıma içeri girmek geldi.Resmen iki saattir arabada sevişiyoruz ve ben temas kurmıycam demiştim! Çok aşığım duygularıma yeniliyorum ışte bu kadar.Sonra eve girdik ve girdiğimiz an dudağıma yapıştı,tam tişörtümü çıkaracakken telefondan mesaj sesi geldi.Hah tam zamanı!şu saatte kim mesaj atar?!?! Elena telefonumu eline aldı ve gelen mesaja bakmaya çalıştı.Jack G'den geldiğini söyledi biraz sersemce.Baktım Sidney'i ve Matt'i eve bıraktığını yazmış,ben söylemiştim doğru ya.Sonra Elena olduğu yerde uyuyakalmış.Onu kucağımda Sidney'in odasına çıkarıp yanağından öptüm ve kendi odama geçtim.Elena'nın hayalleriyle uyudum.

Matt'in ağzından..

(Sarhoşken söylüyor)

Eve geldik şuan hiçbişeyi düzgün göremiyorum.Dikkatimi çeken tek şey Sidney'in koltuğa kendini atışı.Sevgilim değilmi bende yanına giderim.Gidip dudağına yapıştım ve "uykun varmı herşeyim"dedim.

"Hayır sevgilim"

"O zaman bişeyler yapabiliriz,huh?"

Belinden kavrayıp kendime çektim ve öpmeye başladım.Sonra kucağıma alıp odama götürdüm,yatağa atınca tişörtümü tek hamleyle çıkardı,ben de onunkini çıkardım ve boynunu öpmeye başladım sonra "Aramızdaki 2cmlik boy farkı seni daha mükemmel yapıyor"dedim,gözlerimin içine bakıp dudağıma yapıştı.Sonra şortunu çıkarıp onu kucağıma aldım ve yüzünü incelemeye başladım.Çok fazla kusursuz.Karnını gıdıklarken kahkaha atışı.Tanrım ölüyorum.Sonra kalçasını bastırıp kendime çektim "Seni seviyorum Sidney Physical (Sidney'in soyadı Physical sksdjkskd)"

"Sana aşığım Matthew Lee Espinosa"

"Sana tapıyorum Sidney Physical"sarıldı ve benim dudağıma yapıştı.Sonra kucağıma yatıp uyudu,bende o iğrenç sesimle bi Shawn Mendew olamasamda kulağına şarkı mırıldanmak istedim.

I'm overboard,and i need your love

pull me up,i can't swim on my own

it's too much,my lifesaver

yarım yamalak şarkı söyleyişimden sonra uykuya daldım..

Sidney'in ağzından..

SAAT:11:23

Uyandığımda Matt'i saçlarımla oynuyor,buldum.Uyandığımı belli etmeden geçen gece ne yaptığımızı düşündüm hatırladığım tek şey şu cümleydi;

"Aramızdaki 2cmlik boy farkı seni daha mükemmel yapıyor."

sonra arkamı döndüğümde o kusursuz yüzünü gördüm,arkamı döndüğüm an"Günaydın prenses çok uyudun."dedi."Günaydın"diyip güldüm.O saçlarımla oynamaya devam ederken."Dün gece ne yaptık?"diye sordum."Hatırlamıyorum,tek hatırladığım sen beni sevdiğini,bana aşık olduğunu söylüyordun"dedi.Ne?!? cidden Bunu yapmış olamam???! Aman Tanrım!! Tam yataktan çıkacakken üstümde sadece iç çamaşırı olduğunu gördüm.Sonra"Gece ne yaptığımızı bilmediğine emin misin?,Ben biraz anladım da"dedim."Hiçbirşey bilmiyorum,sadece tek bildiğim bunu ilk defa yapıyorum,çünkü ilk defa aşık oldum Sidney Physical."dedi.Kalbime inme inecekti resmen."Bunu yapmamız bişey değiştirmez seni hala seviyorum-aşığım yeşil gözlü prenses"diyip yanağımı öptü ve lavaboya gitti.Artık kumral kızın tam olarsk ben olduğumu anlamıştım.Ben gece ne yaptıysak gayet memnundum.O diğer banyoda duş alırken,bende onun odasındaki banyoda yüzümü yıkadım.Yapmam gereken tek şeyi biliyordum.O Bob değildi,O Matthew Lee Espinosa'ydı.Aşağı inip bişeyler yemek için araştırmaya çıktım,buzdolabında gördüğüm çikolatayı alırken belimde bi kol hissettim.Arkamı dönüp baktığımda bu Matt'di,zaten başkası olsa kafasına tencere geçirirdim! "O Dylan'ın çikolatası ve onu alırsan seni keser"dedi sırıtarak,sonra üst tarafı gösterdi bende orayı açtım bildiğin karşımda donmuş pizza hazinesi duruyordu."Birlikte yeriz sevgilim"dedi.Ben onun sevgilisiydim.İnanması zor ama öyleydi.Sonra mikrodalgaya koyup koltuğa geçtik.Matt konuşmaya başladı.

"Sidney,sevgilim beni seviyorsun dimi?yoksa seni zorluyormuyum geceki olanlar yüzünden?"

"Saçmalama sana aşığım."

"Sana tapıyorum."

Beni kucağına alıp dudağıma yapıştı.Belimi iyice kavrayıp kendine çekti öpüşmemiz çok fazla hız almışken.Kapı açıldı-

BU BÖLÜM TEOG'A GİRECEKLERE MORAL OLSUN DİYE UZUN YAZDIM SNSJAJDJD UMARIM BEĞENİRSİNİZ EKŞINI İYİYDİ AMA SKDJSJDJS NEYSE SİZİ SEVİYORUM AİLEM

Catch MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin