Elena'nın ağzından..
Benim bu çocukla bir ruh bağlantım falan mı vardı? Her biryere gittiğimde karşılaşıyoruz.Acaba beni takip mi ediyor? Çok düşündüğümü fark edip, konuşmaya başladım.
"Shawn burada ne arıyorsun?"
"Matt ve Sidney'in çığlıklarından uyuyamıyorum.Sen neden buradasın?"
"Gel ve sarıl bana, aynı durumdan yanıyoruz."
"Sence içeride ne yapıyorlar?"
"Çok açık değil mi *kıkırdıyor*"
"Gel bakalım o zaman bebeğim, hala çığlıklar kesilmediğine göre, teori'ne güvenmem gerekiyor."
'Peki' şeklinde kafamı salladım ve yürümeye başladım.
Şuan ilk gördüğüm andan rağmen hoşlanma sınırımın aştığı çocuğun yanındaydım.Ama hiçbirşey hissetmiyordum.Neydi bu? Ah! Tabi ya! Bence bu 'Supernatural'sizlik Sendromu'.Neden diye soracaksınız, Supernatural bağımlısıyım.Eğer 1hafta boyunca izlemezsem duygularım karışır, yanımda tuz taşırım.Şuan olduğu gibi.
Bunları düşünürken yerdeki muz kabuğunu fark etmeyip yere kapaklandım.Elena Brilliant'a bir alkış istiyoruz! Gece hem uykusundan olup, hem de hoşlandığı çocuğun yanında rezil olabiliyor.Ne hoş özellik ama!
Yere kapaklandığımda çığlık atmıştım ki, Shawn anında yanıma geldi.Ayağımın acısına dayanamayıp konuştum.
"Çok acıyor"
"Ah peki!, gel ve revir'e gide-"
Shawn'ın kusursuz sesini bozan Sidney'in ve Matt'in fotoğraf flaşlarıydı.Sidney konuştu,
"Papparazi'ye yakalandınız!"
Matt, "Shawn ve Elena çifti gizli aşklarını gece gizli yerlerde mi yaşıyor?"dedi.
Ah! bu aptallar kesinlikle bizim çıktığımızı sandı.Eh, olduğumuz duruma bakarsak dışarıdan görünüşümüz şirin bir çift ve bundan rahatsız değilim.Ama eğer bozmazsam olacaklar listesi;
1-Shawn ondan hoşlandığımı sanacak, ki öyle.
2-Sidney, "Neden bana baştan söylemedin!" triplerine girecek.
3-Matt fotoğrafları twitter'da paylaşacak.
Uzun lafın kısası, Hazır değilim!
Çok fazla düşündüğümü fark edip konuşmaya başladım,
"Siz ne saçmalıyorsunuz? Yere düştüm ve Shawn bana yardım etti, hepsi bu."
Sidney, "Gece'nin bu saatinde ikinizinde uyanık olması, ilginç."dedi, sonra Matt elini kaldırıp 'çak' işareti yaptılar.
Bazen gerçekten sinirimi bozuyorsunuz, çifte kumrular.
Shawn,"Bunların açıklamasını size sonra yapacağız, ama şuan ilgilenmemiz gereken Elena'nın ayağı, şimdiden şişti.Eğer revir'e gitmez isek, gerçekten kötü şeyler olabilir." dedi.Ah Shawn, kurtarıcı meleğim.
Sidney, "Tamam, ama bizde geliyoruz."dedi.
Ben de, "Siz en son sevişmiyor muydunuz? veya ötesi bilemiyorum."
Matt, "Nerden çıkarıyorsun?"dedi.
Shawn, "Sidney'in çığlıkları tüm koridoru sarıyordu, dostum"dedi.
Matt, "*Shawn'ın taklidini yaparak* Bunların açıklamasını size sonra yapacağız, ama şuan ilgilenmemiz gereken Elena'nın ayağı, şimdiden şişti.Eğer revir'e gitmez isek, gerçekten kötü şeyler olabilir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Catch Me
Fanfiction"Hayat her zaman yalanlara inanmaktır.Bu yalanlar'ı hiç güvenmediği biri söylese bile inanır."