Ah lanet olsun! kapı sıkışmış ve açamıyorum.Ne kadar zorladımsa da açamadım, Elena'nın çığlıkları ne kadar yükseldiyse de açamıyordum!, hemen Matt'e mesaj attım;
To:Matty *-*
Hemen okulun Deposuna gel Matt acil, lütfen
Eğer Shawn'a mesaj atsaydım gelir ve Jordan'ı öldürür, hayatta en çok istediğim şey bu ama abimin Hapishane'ye girmesi de en çok istemediğim şey.Hemde ona yeni kavuşmuşken! bunları düşünüp kapıyı ittirirken omzumda Matt'in elini hissettim."Noldu simi?"dedi.Sadece"Şu kapıyı açar mısın Matty" diyebildim.Kapıyı biraz zorladıktan sonra açtı.Güçlü erkeğim yerim ya..Oops! her neyse bunu demedim sayın.İçeri fırladığım gibi Elena'yı Jordan pisliğinden ayırdım.Matt haliyle gördüğü şeyden dolayı şok oldu ama Elena'nın ağladığını görünce Jordan'ı dövmeye başladı.Ayırmaya çalışmalıydım, Elena'ya "beni bekle"dedim.Jordan ve Matt'i ayırmayı başardım.Jordan koşarak uzaklaşırken birden durdu ve "Seninle bir oyun oynayacağız Sidney, çok yakında artık paşa paşa ayağıma geleceksin!"dedi.Matt"SİKTİR GİT"diye bağırdı.Jordan olduğumuz yerden uzaklaşırken bende "Ne yapacaksa yapsın,boşversene kız arkadaşın falan yokmu?kızar sonra!"dedim,Jordan'ın sinirini Matt'den çıkarıyordum besbelli."Kız arkadaşım yok,ama deli gibi aşık olduğum kumral-yeşil gözlü-benim boyumdan sadece 2cm kısa bir kız var.Ayrıca sana bişey olursa ölürüm,yani size yani öyle..Anla işte sizi korumaya çalışıyorum arkadaşımsınız sonuçta."dedi Matt.Arkadaşım mı?Kumrallık,yeşil gözlülük,2cm fark? ah kim bu kız!Neyse şuan Elena ile ilgilenmem gerek Matt'e "Ben Elena'yı eve götürüyorum.Sende Shawn'a Elena rahatsızlanmış de, olayı duyarsa Jordan'ı keser.Tamam mı?"dedim.O da bana "Çok beklersin bebeğim,sizi ben bırakacağım ve yanınızda olucam.Shawn'ı çıkarken alırız, sende birşeyler uydurursun artık."dedi.Bu çocuğun ukalalığını bile seviyorum.Ama kendimi ona kaptırmamam gerek sonra rezil olmak istemiyorum.Bende ona "Çok aptalsın"dedim."Bunu senden duymak güzel"dedi.Herneyse gidip Shawn'ı aldık,Elena'nın rahatsızlandığını söyledik Matt'le arabayı otoparktan almaya gittik.Yürürken Matt"Gerçekten şaka yapıyorsun dimi? Kumral kızın kim olduğunu biliyorsun"dedi."Senin hangi kızdan hoşlanıp hoşlanmaman beni ilgilendirmez Matthew Lee Espinosa."dedim.Hala bunu dediğime inanamıyorum.Aptalın tekiyim Arabaya kadar konuşmadık,hatta eve gidene kadar.Eve geldiğimizde babamlar hazırlık yapıyordu.Babama"Ne hazırlığı bu?"diye sordum."Biraz özel,Shawn!buraya gelir misin?"dedi babam.Shawn geldiğinde babam bize nereye gittiklerini anlattı"Biz geciktirdiğimiz balayıya gidiyoruz,1hafta veya 2hafta sonra döneceğiz"dedi.Anlamıştım zaten böyle bişey olduğunu.Herneyse şimdi çıkacaklarını söylediler yoksa uçakları kaçabilir.Herneyse bende Tiffany ve Babama görüşürüz deyip kapıyı kapattım.Elena ve Matt'e bakmaya gittiğimde Elena odama geçmiş uyuyordu Matt ise twitter'a bakıyordu,anasayfayı dolaşıyordu.Yani ortada kıskanılacak bi durum olmaması güzel.Sonra Matt "Shawn ben Taylor,Cameron,Jack ve Jack,Aaron,Carter ve Nash'i çağırıyorum akşam film falan izler sizde kalırız.Tabi leydimiz Sidney kızmazsa!"dedi.Bende umursamazca"Benim için problem yok,Elena'yı misafir odasına alır uyurum,sizde burda yatarsınız işte"dedim salonu göstererek.O sırada kapı çaldı.Tam ben "Kim bu gelen?"diycekken Matt atıldı"Çocuklar geldi,ha sana sormadan önce mesaj atmıştım onlara gelin" diye dedi.Kapıyı açtı ve hepsine teker teker selam verdim ve "Ben sidney"dedim.Hepsi bir ağızdan "Matt'in şu çok bahsettiği,mükemmel kız bu değilmi?"dediler."Matt'in ne dediğini bilmem ama Shawn'ın kardeşi,Matthew'ın ise arkadaşıyım"dedim. Matthew'ın ise arkadaşıyım cümlesini bastıra bastıra söyledim.Hepsiyle tanışıp biraz sohbet ettikten sonra.Uyuyacağımı söyledim ve Espinosalı hayallerle uykuya daldım.
Saat 03:07..
Susadığım için mutfağa yönelirken Mutfakta Taylor'un olduğunu farkettim."Sende mi uykusuz kaldın"dedim."Aynen"dedi.Elime suyu alıp Balkon'a doğru ilerledim. ve Taylor'a "Ben biraz hava alıcam"dedim.O da "Bende biraz mutfaktaki televizyondan bişeyler izlerim,içeride ses yaparsam beni.keserler"dedi sırıtarak.Bende güldüm ve balkona geçtim.Biraz oturdum tam düşüncelere dalmışken,birisi eliyle ağzımı kapattı."Sessiz ol"dedi.Taylor sanmışken sesini duyduğumda Jordan olduğunu anladım.Anında bağırdım sonra Jordan ağzıma bir mendil götürdü yardım edi-...
Taylor'un ağzından..
Bu adam Sidney'i nereye götürüyor? Sidney'i bayılmış halde gördüğüm an arabama atlayıp önümdeki Bayılmış Sidney'i taşıyan arabayı izledim.Sonra araba'nın durduğu yerde bende durup sessizce girdikleri eski bir malikane'ye girdim arkaya geçip sessizce olan biteni anlamaya çalışıyordum ve ordan Sidney bağırdı "Jordan bırak beni!".Adamın birinin sesi ise şöyle çıkıyodu, "Sidney sana söylemiştim, beni Elena ile ayırmayacaktın, şimdii eski sevgilin Bob ( Jordan'ın en yakın arkadaşı olan ) ile eski seviştiğiniz görüntüleri Matt'e atıp bunlar yeni desem soğur mu senden?"dedi sırıtarak."Bunu yapmazsın"dedi Sidney.Adam"Atmam tabi..ama bir şartım var" elindeki bıçağı Sidney'in boğazına yavaşça götürdü..
SA MAGCONFAM :DDD BURDA BİTİRDİM ÇÜNKÜ AZ HEYECAN OLSUN İSTEDİM^^ BİDE DİĞER ÇOCUKLARI DA EKLEDİM :3 GELECEK BÖLÜMÜ ERKEN YAZICAM ELİMDEKİ KONU ÇOK İYİ :d NEYSE SİZİ SEVİYORUM İYİKİ VARSINIZ BEKLENTİNİZİN FAZLASINI YAZACAĞIMA SÖZ VERİYORUM <333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Catch Me
Fanfiction"Hayat her zaman yalanlara inanmaktır.Bu yalanlar'ı hiç güvenmediği biri söylese bile inanır."