Chapter 4

5.7K 302 14
                                    

Emma's POV

Když jsem se rozloučila s Timem, šla jsem pomalu domů. Začínalo se zatahovat a vypadalo to, že bude pršet. Miluju tohle počasí. Jen tak jsem se procházela a přemýšlela nad zítřkem. Konečně uvidím Sarah. Neviděly jsme se od té doby, co se její rodiče s ní odstěhovali. Jen jsme si občas telefonovaly přes skype. Z přemýšlení mě vytrhla až první dešťová kapka, která mi dopadla na ruku. Pomalu jich začínalo padat víc a víc. Zrychlila jsem a než se to úplně spustilo byla jsem už u našich dveří. Zastrčila jsem klíč do zámku a odemkla jsem. Rodiče ještě nebyli doma. Skopla jsem boty z nohou a kabát pověsila na věšák. Sla jsem si udělat něco k jídlu a pak jsem si to vzala nahoru. Mrskla jsem sebou na postel a zapla notebook. Mezitím jsem se převlékla do volných tepláků s nízkým sedem a ještě jsem si vzala volnou mikinu. Lehla jsem si zpátky na postel a zadala heslo. Měla jsem hrozné nutkání to napsat Erikovi. Měla jsem štěstí byl tu.

"Ahojky Eriku :)''

"Jé ahoj :) už jsem si říkal, jestli napíšeš. ''

"Neboj nezapomněla bych ... a mám hned dvě dobré zprávy. ''

"Tak povídej!''

"Přijede k nám kamarádka, která se odstěhovala už hodně dávno konečně :D a pak se mi díky tobě zlepšují známky!''

"To jsem rád i za tebe! :) A můžu se zeptat?''

"Ptej se.''

"Jaký máš názor na One Direction? ''

"Já je moc neposlouchám, ale párkrát jsme měli na jejich písničky sestavu na tanec a ty se mi líbí. A moje kamarádka Sar je do nich úplný blázen :D Pořád básní o Harrym.''

"Aha, oni u vás neměli koncert?''

"Bohužel ne :-\ Ale kdyby jo už by mě tam Sar dotáhla :D''

":D Aha. Máš vážně super kamarádku''

"Já vím.'' ještě jsme si psali asi hodinu a já se divila že mi to nedělá ani velký problém. Pak jsem dole slyšela cvaknutí dveří.

"Eriku už budu muset jít :( promiň.''

"V pohodě tak zítra? ''

"Dobře.'' vypla jsem notebook a běžela dolů.

Niall's POV
Ptal jsem se jí na názor na nás. Není naštěstí haterka. Skvěle se s ní povídá. Kéž bychom se mohli někdy setkat. Ale dokud se nedozví, kdo jsem tak to nejde. A co až to zjistí? Bude se se mnou dál bavit nebo ne? Doufám že jo. Zatím je to jediná holka kromě Pezz, El a Soph která se se mnou baví, aniž by si vyřvala hlasivky. Ale neví kdo jsem! Sakra to jsou komplikace. Zase jsem dostal na něco chuť tak jsem sešel dolů a udělal si sendvič. Pak jsem si sedl na gauč a pustil si film. Asi v půlce filmu jsem si šel udělat popcorn. Sedl jsem si a slyšel jsem dupání ze schodů jak kdyby běželo stádo slonů. První přiběhl dolů Hazz.

"Jé popcorn!'' křikl a už mi bral popcorn z rukou a sedal si vedle mě. Potom se dolů přihnal Loui a Zayn a skočili na Hazzu a na mě. Konečně jako normální člověk přišel Liam.

"Li prosím můžeš jim něco říct? '' ozval jsem se přidušeně zpod kluků.

"Au necejtim ruku!'' křikl Louis.

"Protože je moje ty vole!'' z toho už jsem chytl výtlem a kluci taky. Nakonec ze mě slezli a v mezích možností jsme se poskládali na gauč.

"Co si pustíme teď? ''zeptal jsem se.

"Toy story!'' ohlásil se Liam a já ho šel dát do přehrávače. Asi v půlce filmu už jsem slyšel jak kluci chrápou. Chtěl jsem se zvednout, ale Harryho ruka na mé hrudi mě v tom zastavila.

"Nee Carol ještě tu buď. ..'' co? jaká Carol sakra? Snažil jsem se dostat z jeho sevření, ale nějak se to nedařilo. Takhle jsem nakonec usnul.

Keep smiling :)

Pájuš :*

Penfriend ||n.h|| ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat