Emma's POV
Ráno mě probudily první sluneční paprsky.Já věděla, že jsem na něco zapomněla.Zatáhnout rolety.Přetáhla jsem si peřinu přes hlavu a zkoušela usnout.Pořád se mi to nedařilo.Podívala jsem se na mobil.Půl osmý!? S povzdechem jsem spadla zpátky do peřin.Nakonec jsem se vyhrabala z postele a vypravila se do koupelny.Vykonala jsem ranní hygienu, tentokrát bez sprchy a sešla dolů.Nikdo ještě nebyl vzhůru, tak jsem si řekla, že udělám snídani.Vyndala jsem vajíčka,máslo, nějakou šunku a salámy a marmeládu.Po chvilce hledání v poličkách jsem našla ještě nuttelu.Začala jsem dělat vajíčka a přitom delala topinky.Když byly vajíčka hotový, tak jsem namazala topinky marmeládou a taky nuttelou.Pak jsem připravila na stůl a odnesla tam všechno jídlo.Ješte jsem udělala čaj a kafe a dala jsem na stůl i nějaké mléko.Potom jsem si vzala jedbu topinku s nuttelou a začala jsem jíst.Když jsem dojedla tak se dolů přišourali kluci.Myslím že Niall ještě napůl spal.
''Ahoj,, řekli sborově a sedli si za stůl.Začalo to v nich mizet že jsem jenom kulila oči.Po chvíli, kdy se zdálo že se probudili tak mi Liam řekl.
''Chtěli bychom tě seznámit s holkama.,, řekl a ostatní až na Harryho na mě otočili hlavu.
''Dobře,, souhlasila jsem a na tváři se mi rozlil úsměv.
''Tak já napíšu Soph aby tě čekaly ve dvanáct ve Starbucks,, řekl Liam a už vytahoval mobil.
''Nialle zavezl bys tam Emmu?,, zeptal se Zayn.
''Já sem ale domluvenej se Zoe...,, začal Niall ale Louis ho přerušil.
''Tak to Zoe jednou vydrží ne?,, zeptal se ho tónem, který nepřipouštěl námitky.Niall se zvedl a někam odešel, asi zavolat Zoe.
''Zpátky už dojdu díky,, řekla jsem.Podívala jsem se na hodiny.
''To už je tolik?!,, křikla jsem a vyběhla nahoru po schodech a začala se chystat.Nejprve jsem se osprchovala a umyla si hlavu.Potom jsem si vlasy vysušila a lehce se namalovala.Jen řasenku a lesk na rty.Potom jsem si začala vybírat oblečení.Nakonec jsem našla to, co jsem hledala.Modré tílko a džínové šortky.Nakonec ještě můj řetízek, bez kterého nedám ani ránu. Ještě kabelku a do ní jsem si hodila mobil, peněženku a ještě ostatní potřebné věci.Seběhla jsem dolů.Tam už čekal Niall.
''Hele Nialle, jestli jsem ti nějak zkazila plány tak promiň. Nemusíš mě tam vozit najdu to,, řekla jsem a podívala se na něj.
''Ne, to je v pohodě,, řekl, ale moc nadšeně nevypadal.
''Tak dobře,, řekla jsem a šla si nazout moje converse.Když Niall zamknul tak jsme nasedli do jeho audi a vyjeli na cestu.Celou dobu bylo hrozné ticho, které mě ubíjelo.Připadalo mi, jakoby se mi Niall vzdaloval.Napadalo mě spoustu otázek.Byl dobrý nápad sem vůbec jezdit? Hazza se mnou nepromluvil skoro ani slovo a Niall? Ten je pořád se Zoe.Ne, že by ostatní kluci byli špatná společnost, to ne ale je mi líto, že už to nejsou ti kluci jako kdysi.Z mých myšlenek mě vyrušilo až zastavení auta.Stáli jsme před Starbucks.Poděkovala jsem Niallovi a vystoupila.Niallovo auto bylo během pár sekund pryč, nad čímž jsem jenom pokroutila hlavou.Zhluboka jsem se nadechla a vešla. U zadního stolu seděly tři dívky, asi v mém věku. Začaly na mě mávat.Takže to musí být Perrie, El a Soph.Rozešla jsem se k nim.
''Ahoj já jsem Perrie ale říkej mi Pezz, tohle je El a Soph,,představila sebe i holky krásná blondýnka.
''Ahoj já jsem Emna ale stačí Em.,, řekla jsem a sedla si vedle holek.Objednaly jsme si kafe a povídaly si.Nechápu jak jsem mohla být nervózní.Holky jsou super, úplný opak Zoe.Povídaly jsme si hrozně dlouho.Potom jsme se rozloučily a domluvili se že si zajdeme na nákupy.Vzala jsem si kabelku a vyrazila na cestu domů.
Neext díl. Jsem hrozně moc ráda a díky za votes.Je jich tu 9 páni! Jste boží.Pro další kapitolku 4 votes a víc a klidně i nějaký komenty budu jenom ráda.A viděli jste jak se náš Irský leprikon rozbrečel dojetím při zpívání Little things?<3 omg já brečela taky...a jak mu Liam pomohl.ooo to bylo tak úžasný <3
ČTEŠ
Penfriend ||n.h|| ✔️
Fanfiction!Upozornění! Tenhle příběh jsem psala ve svých začátcích na wattpadu. Což znamená, že kapitoly nebudou nějak zvlášť obsáhlé a celkově to bude takové "dětské dílo", což znamená i pravopisné chyby, který se snažím eliminovat. Postupem času se budu sna...