Chapter 31

4.9K 274 21
                                    

Niall’s POV

Dnes je den kdy Emma s Harrym půjdou na tu večeři.Dohodli jsme se s El,Perrie a Soph že přijdou a připraví Emmu a my připravíme Harryho.Volal jsem i Zoe jestli nechce přijít,ale nemohla.Myslím,že by si s Emmou rády popovídaly.Zajímalo by mě,jak si dnes Emma povede.

Celý den jsme se všichni jen povalovali na gauči a koukali na filmy.Ano,jsme líní.Em zvonil mobil a když ho zvedla tak pak někam odešla.Asi jí volal někdo z rodiny protože mluvila česky.Seděli jsme v obýváku a dál koukali na film který zrovna šel.Harry odešel na záchod a Em už jsem ani neslyšel.

,,Hele kluci?Co kdybychom Harryho namalovali jako klauna a pak ho takhle pustili ven?‘‘nadhodil Louis a já to nemohl vydržet a začal jsem se smát.V tu chvíli vešel do obýváku Harry.

,,Loui já to slyšel‘‘mrkl na něj a já byl rudý od smíchu.

,,Sakra,z toho zase nic nebude‘‘plácnul si do kolena Loui a já se začal smát naplno.Kluci se smáli zase na mě.Když jsem se konečně uklidnil,zazvonil zvonek.Ještě celý rudý jsem se zvedl a šel ke dveřím otevřít.Došel jsem do chodby a zmáčkl kliku.Za dveřmi stály Soph,El a Perrie.Usmál jsem se na ně a objali jsme se.Pak ještě objali kluky a pár polibků taky nechybělo.Zastesklo se mi po Zoe,měli bychom jít zase někdy ven.Když přišla Emma,nevypadala moc nadšeně ale když viděla holky,usmála se a holky ji hned běžely obejmout.Pak jsme oba vytáhli nahoru a já stačil zaslechnout Emmy smích než se za ní zavřely dveře.

Postavili jsme Harryho k zrcadlu a on si nageloval vlasy.Louis a Zayn otevřeli skříň a začali ji prohledávat.Začalo se mi chtít na záchod,tak jsem to klukům řekl a vypařil jsem se.Když jsem procházel kolem Emmy pokoje,zaslechl jsem jejich rozhovor.

,,Proč jsi měla takový zachmuřený výraz když jsme přišly?‘‘ptala se myslím El Emmy

,,Čekala jsem někoho jiného‘‘

,,Zoe‘‘ozvala se sborová odpověď a pak smích.Zamračil jsem se a šel blíž ke dveřím.

,,Kdy už Niallovi dojde že ho má jen pro peníze?‘‘

,,Nevím.Ale doufám že co nejdřív.Bylo to jako z hororu když jsem ho viděla ověšeného taškama a ona si prohlížela výlohu‘‘tohle byla určitě Emma.Ano,byl jsem s Zoe ten den venku a nesl jsem jí tašky ale určitě jsem nevypadal jako vánoční stromeček.A Zoe mě nemá jen pro peníze.Miluje mě,vím to.Byl jsem na holky hodně naštvaný a nejvíc na Emmu.Myslel jsem,že si se Zoe rozumí a ona mě takhle podrazí.Víc už jsem nechtěl slyšet tak jsem se rozešel směrem ke koupelně.

,,Kdes tak dlouho byl?‘‘zeptal se Louis který vybíral Harrymu boty.

,,Na záchodě a pak jsem byl ještě něco sníst‘‘vymluvil jsem se.Kluci se zasmáli ale mě do smíchu nebylo.Měl jsem mizernou náladu.

Emma’s POV

Když jsem vstoupila na první schod naskytl se mi pohled na Harryho. Vypadal jako vždy dokonale.Měl na sobě černý oblek a pod ním černou košili na které nechal pár knoflíčků rozepnutých.Kolem krku měl šátek a na hlavě klobouk.Na nohách měl jeho tradiční černé boty.Usmála jsem se a podívala se na ostatní.Všichni se na mě povzbudivě usmívali jen Niall koukal kamkoli jinam než na mě.Když pohledem zabloudil ke mně změnil se na nenávistný.Normálně bych se tím zaobírala ale teď jsem byla hodně vystresovaná z té večeře.Sešla jsem zbytek schodů a chytla se Harryho za nabídnutou ruku.

,,Vypadáš úžasně‘‘pochválil mi vzhled Harry a já cítila jak moje tváře opět nabírají červenou barvu.V Harryho společnosti se mi to stává nějak hodně často.Usmála jsem se a rozešli jsme se ven z vily.Když kluci otevřeli dveře,stál tam už připravený černý RR.Vedle něj stál dokonce i šofér.

Penfriend ||n.h|| ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat