Emma's POV
Když jsem ráno otevřela oči tak jsem se chtěla otočit na druhý bok ale něco mi v tom bránilo.Odkryla jsem peřinu a zjistila jsem že mám kolem boků obmotané Niallovo ruce.Ne,že by mi to nebylo příjemné,ale musela jsem se z toho vyvléknout.Myslím že by mu nebylo zrovna nejpříjemnější kdyby se probudil v téhle pozici.A navíc Niall má přítelkyni.Bohužel.Vložilo se do toho moje podvědomí.Sklapni!Okřikla jsem ho.Vůbec nesmím na Nialla takhle myslet.Cítím k němu jenom čisté kamarádství.Není to jen kamarádství a ty to víš!Okřiklo mě moje podvědomí.Je to jenom kamarádství!Okřikla jsem ho znovu v myšlenkách.Sakra to už jsem na tom tak špatně že se hádám s vlastním podvědomím?Když mi došlo že by se Niall mohl každou chvíli vzbudit,opatrně jsem ze sebe sundala jeho ruce a spustila nohy z postele.Potichu jsem se zvedla a vzala si ze skříně věci.Niall se jenom překulil na druhý bok a spal dál.Vzala jsem si věci a pomalu se plížila ke dveřím z pokoje.Tiše jsem je za sebou zavřela a šla do koupelny.Zavřela jsem za sebou dveře a zamkla.Věci jsem položila na záchod a sundala si pyžamo.Když mé nohy dopadly na studené kachličky, naskočila mi husí kůže.Sepla jsem si vlasy do drdolu,rychle jsem vlezla do sprchy a pustila teplou vodu.Chvíli jsem ji nechávala stékat po svém těle abych se zahřála.Potom jsem si na ruku nanesla sprchový gel a namydlila se.Pak jsem se celá opláchla a vypla vodu.Když jsem vyšla ze sprchy tak po celé koupelně byla pára.Zabalila jsem se do ručníku a otevřela jsem malé okýnko aby se to vyvětralo.Pak jsem se utřela a oblékla.Lehce jsem se namalovala a rozpustila si vlasy z drdolu.Pročesala jsem si je hřebenem a spletla do copu.Vzala jsem si pyžamo a vyšla ven.Před koupelnou už netrpělivě stepoval Zaynee.
,,Sakra cos tam dělala tak dlouho?Ani mě to tolik netrvá"říkal po cestě do koupelny.Pak za ním zaklaply dveře a já pokroutila hlavou.Vydala jsem se zpátky do "mého" pokoje.Když jsem otevřela dveře Niall pořád spokojeně oddechoval.Musela jsem se nad ním pousmát.Vypadal vážně roztomile.Hodila jsem pyžamo na postel a vydala se dolů.Dole nikdo nebyl,tak jsem si z ledničky vzala jogurt a sedla si na gauč a pustila televizi.Jako vždy nic nedávali.Projížděla jsem kanály a přitom jedla jogurt.Nakonec jsem to nechala na něčem přírodovědném a dál to nevnímala.Otočila jsem se až když jsem na schodech zaslechla kroky a následně uviděla rozespalého Louise.
,,Ahoj Loui"řekla jsem když sešel dolů.V tu chvíli jsem myslela že umřu.Měl na sobě tričko s nápisem I love Kevin a pod tím obrázek Kevina.Dusila jsem v sobě smích a Loui se na mě nechápavě podíval.V tu chvíli jsem svůj smích neudržela a rozesmála se.Můj smích musel připomínat spíš sfetovanou veverku než smích.
,,Je tu něco k smíchu?"zeptal se Loui který se viditelně taky držel aby nechytl výtlem ze mně.Svíjející se v křečích jsem ukázala na jeho tričko a snažila se popadnout dech.Podíval se na své tričko a pak s nadzvednutým obočím na mě.
,,Dárek od kluků"řekl se stále vážným tónem ale cukaly mu koutky.Utřela jsem si slzy smíchu a dala ruce před sebe na znak že se vzdávám.Louis odešel do kuchyně a zachvíli se vrátil taky s jogurtem v ruce a sedl si vedle mně na gauč.
,,Na co vlastně koukáš?"zeptal se a podíval se na obrazovku a následně na mě.
,,Dokument o velrybách vážně?"zeptal se a ukázal na televizi.Pokrčila jsem rameny.
,,Proč ne?"popravdě,ani nevím co jsem tam dala.Vzal si ovladač a přepínal kanály.Dávali zrovna The Simpsons tak to tam nechal.Postupně se dolů dotřepali všichni ostatní včetně Nialla a koukali jsme na Simpsony.
,,Co takhle dneska udělat party?"zeptal se Loui a podíval se na všechny kolem.
Tahle kapitola je taková o ničem.Ale jsem s ní docela spokojená a dokázala jsem se do Emmy už trošku "vžít"takže se mi píše líp.Jo a asi mi vážně blbne wattpad jelikož u minulý kapitoly bylo 19 votes a 5 komentů.Jsem hrozně ráda protože jsme přesáhli 3000 přečtení děkuju vám.Nebýt vás,tahle story by nikdy neměla takový úspěch..Jste boží čtenáři :))
Hope you like it ;)
Pájuš :*
ČTEŠ
Penfriend ||n.h|| ✔️
Fanfic!Upozornění! Tenhle příběh jsem psala ve svých začátcích na wattpadu. Což znamená, že kapitoly nebudou nějak zvlášť obsáhlé a celkově to bude takové "dětské dílo", což znamená i pravopisné chyby, který se snažím eliminovat. Postupem času se budu sna...