Chapter 7

5.2K 284 1
                                    

Po půl roce pohled třetí osoby

Asi se ptáte co se všechno událo za ten půl rok. Událo se toho opravdu hodně. Emma se začala více zajímat o One Direction.

Sar nakonec rodiče koupili malý byt ve stejné ulici jako bydlí Emma

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Sar nakonec rodiče koupili malý byt ve stejné ulici jako bydlí Emma. A tak se Sar přestěhovala. Se Sar a Timem jsou zase nerozlučná trojka. Sar s Timem se po jejich nekončících zamilovaných pohledech dali dohromady. Jsou spolu už několik měsíců a krásně jim to klape. Ema si s Erikem vlastně Niallem psala a díky tomu se jí známka zlepšila a ona mohla k maturitě. A taky ji udělala. Sarah a Tim ji taky udělali a teď si užívají volno. No a Niall?

 Ten si po té noci se Zoe párkrát vyšel a nakonec se z nich stal pár

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

 Ten si po té noci se Zoe párkrát vyšel a nakonec se z nich stal pár. On žil jenom pro ní, ale ona ho viděla jen jako pojizdnou kreditku(:DD)Ze začátku byla milá a hrála to že ho má i ráda. Nakonec Niall neviděl tu pavučinu lží které každý den spřádala. Díky němu si mohla všechno dovolit. Všichni už její lži prohlédli a snažili se Niallovi ,, otevřít oči'' ale Nialler byl ve svém vlastním světě s růžovými brýlemi. Neposlouchal je a myslel, že je prostě chtějí jen rozdělit. Ještě s ní ale přece jen nespal. Nechtěl nic uspěchat. Nakonec si Zoe našla milence a s tím se za Niallovo zády scházela. Niall ještě neřekl Em kdo je ale chystá se k tomu. Chtěl by jí totiž pozvat k nim do Londýna...

Emma's POV
Zrovna jsme přišli z naší oblíbené kavárny, kde teď trávíme hodně času. Rozloučila jsem se se Sar a Timem. Přišla jsem k našim dveřím a hledala v kabelce klíče. Nikde jsem je nemohla najít. Se zaůpěním jsem ještě štrachala v kabelce. A nakonec jsem je našla, byly úplně na dně. Vyndala jsem je a odemkla. Skopla jsem z nohou boty a vestu pověsila na věšák. Vyšla jsem nahoru a doslova padla na postel. Koukla jsem se na hodinky. Bylo teprve půl čtvrté. Vzala jsem teda notebook a zapnula ho. Začala jsem z nudy projíždět twitter a facebook. Zablikala mi zpráva od Erika.

"Ahojky Em,''napsal.

"Ahoj Eriku :)''

"Emm víš něco bych ti měl říct...píšeme si už dlouho no a já bych tě chtěl poznat osobně no ale bez jedné věci to nejde...''

"Tak už se vymáčkni :D''

"Dobře, ale slib mi, že nebudeš vyšilovat a nikdo se to nedozví dobře? ''co to asi může být? Když nechce abych vyšilovala tak to bude asi hodně důležitý...

"Neřeknu to nikomu, slibuju!''

"Dobře...víš já doopravdy nejsem Erik.'' co?! V tu chvíli jsem byla zmatená víc, než kdy předtím.

"No a kdo teda jsi?''

"Já jsem Niall Horan,''napsal a mě se zatajil dech. Z počátku se mi tomu nechtělo věřit, ale souvislosti opravdu zapadaly dohromady. Za těch několik měsíců, co jsme si psali mi toho o sobě tolik pověděl. Všechno opravdu sedělo k Niallovi Horanovi.

 Všechno opravdu sedělo k Niallovi Horanovi

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Děkuju...díky že mi věříš natolik že jsi mi to napsal. Nialle :D''napsala jsem mu. Byla jsem fakt ráda, že mi to řekl.

"Uff. Takže nebude žádný už mě nekontaktuj bla bla bla?''

"Blázníš?! Skvěle se s tebou povídá. Navíc nechci o takovýho super člověka přijít.''

"Já o tebe taky nechci přijít.'' tohle mě zahřálo u srdce. "No teď k tomu abys přijela. Chtěla bys?'' zeptal se.

"Ty se ještě ptáš? :D'' napsala jsem mu a rty se mi roztáhly do úsměvu.

"Dobře, letenku ti pošlu a šlo by to za týden? ''

"Za týden? Dobře ale s ničím si nedělej starosti. Obstarám to.''

"Neee tak to ne :P půl roku sem se vydával za někoho jiného tak si to odčiním!'' ještě asi půl hodiny jsme se hádali jestli mi koupí letenku nebo ne. Nakonec mi jí opravdu koupí on. Dohodli jsme se že poletím za týden a Niall na mě bude čekat na letišti. Ještě mi dal svoje číslo a já se šla domluvit s rodiči.

"Mami? Tati? Já..víte jak jste mi za tu maturitu chtěli něco dát a já řekla že si to vyberu jindy?''

"Jo proč?''zeptala se mamka

"Mohla bych letět za N-Erikem do Londýna?''

Tak a máte to tady!:) konečně ví že Erik je Niall. Myslíte že jí to rodiče povolí? :D

Keep smiling :)

Pájuš :*

Penfriend ||n.h|| ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat