Emma’s POV
Sluneční paprsky mi svítily do očí, zpěv ptáků pronikal skrz pootevřené okno. Přetáhla jsem si peřinu přes hlavu a snažila se znovu usnout. Nepovedlo se. Na mém pase odpočívala mohutná ruka s vytetovaným křížem. Harry. Úsměv mi ozdobil tvář, pomalu jsem se otočila směrem k němu. Pořád spal, to byla moje výhoda. Ve spánku vypadal jako podobizna anděla. Počkat, on je anděl. Očima jsem zkoumala každý detail jeho obličeje. Jeho perfektně a ostře tvarované lícní kosti, nádherné měkké rty, kterých se nemůžu nabažit. Husté řasy pořád odpočívaly na jeho lehce červených líčkách, víčka pořád skrývaly dva zářící smaragdy. Jeho kudrnaté, delší vlasy mu spadaly lehce do obličeje. Vypadal tak nevinně. Pomalu jsem zvedla ruku a odhrnula mu vlasy z čela. Neprobudil se, hlavu měl stále podepřenou rukou, druhá obepínala můj pas. Znovu jsem ruku položila a zadívala se na něj. Najednou si mě rukou, která obepínala můj pas, přitáhl blíž. Z mých úst uniklo slabé uchechtnutí, nechtěla jsem ho probudit.
Moje hlava dopadla zpátky na polštář, a v mysli se mi mihla vzpomínka jak jsem se přesně takhle probudila u Nialla. To ráno probíhalo stejně jako tohle, měla jsem takové Déjà vu.
Paprsky slunce mi svítí do tváře. Otočím se, abych mohla dále spát, ale obepínají mě dvě pevné a velké ruce. Niall. Zůstal u mě protože měl strach z bouřky. Opatrně, abych ho nevzbudila se otočím. Spí, nevzbudila jsem ho. Neodešel. V jeho objetí mi je více než příjemně, tak zůstanu. Prohlížím si jeho tvář. Vypadá klidně, nic ho netrápí. Rty má lehce pootevřené a pochrupkává, nebesky modré oči zakrývají víčka s dlouhými a hustými řasami.Vlasy má rozházené na všechny strany, mě se to ale líbí. Chce se mi hrozně na záchod, takže se chtě nechtě musím vymotat z Niallova teplého objetí a vypravit se na cestu do koupelny.
Otevřu oči a lehce zakývám hlavou. Dneska žádný Niall. Stejně vím, že na něj budu nejednou myslet. Jsem tak ponořena ve svých myšlenkách, že si nevšimnu toho, že Harry už dávno nespí. Dívá se na mě rozespalýma očima, ani je pořádně neotevřel. Jeho hlavu stále podpírá ruka a druhá je na mém pase.
‘‘Promiň, nechtěla jsem tě vzbudit.‘‘ řeknu provinilým hlasem. Místo odpovědi však Harry přitiskne své rty na mé, všechny mé myšlenky se rázem zastaví. Nemám v mysli nic jiného než jeho rty. Jeho plné měkké a něžné rty. Nemůžu se jich nabažit, jsou jako droga. Okusíte je jednou, nemůžete přestat. Začal svými rty pomalu a něžně pohybovat, kopírovala jsem ho. Tohle všechno pro mě bylo nové, nikdy jsem se nelíbala s klukem, pokud nepočítám dětské pusinky ve školce, nebo nevydařené líbání na střední. Harryho rty předčily všechny ty před ním. Když mě líbal on, zapomněla jsem na všechno co se dělo okolo mě, byla jsem v bezpečí. Samotná jeho osoba mi pomáhala cítit se lépe, on mi pomáhal cítit se lépe. Nezkoušel se jazykem probojovat do mých úst, jen mě něžně líbal.
‘‘Nevzbudila jsi mě.‘‘ ujistil mě, když jsme se od sebe odtáhli. Usmála jsem se, on také.
Můj blažený úsměv nahradil zákeřný. Nadzvedla jsem se a sedla jsem si na Harryho obkročmo. Moje nohy byly položené vedle jeho kyčlí, zjistila jsem, že má jen boxerky. Celá jeho nahá potetovaná hruď mi byla vystavena na obdiv a věřte mi, ten pohled jsem si náramně užívala. Prsty jsem začala obkreslovat dokonalého motýla na jeho hrudi. Miluju Harryho tetování. Všechny ty obrázky které jsou nevratně vytetované na jeho hladké pokožce. Každý jeden tah tetovací jehlou musel být pečlivě a předem promyšlený, byla to práce mistrů. Mé oči putovaly po jeho klíčních kostech, na kterých byli vytetovaní dva ptáčci až k jeho rtům a nakonec očím. Mé ruce zůstaly na tetování motýla, rty se však znovu přitiskly na jeho. Nikdy se toho nenabažím. Když jsem přitiskla své rty na jeho ani jsem si nevšimla, že jsem se omylem pohla. Z Harryho úst uniklo do mých slabé zasténání. Odtáhla jsem se, pohled jsem upřela do Harryho očí.
ČTEŠ
Penfriend ||n.h|| ✔️
Fanfiction!Upozornění! Tenhle příběh jsem psala ve svých začátcích na wattpadu. Což znamená, že kapitoly nebudou nějak zvlášť obsáhlé a celkově to bude takové "dětské dílo", což znamená i pravopisné chyby, který se snažím eliminovat. Postupem času se budu sna...