Chapter 49

2.3K 162 10
                                    

Emma's POV

Sedím na gauči, Harryho ruka spočívá na mém pase. Jeho palec mi kreslí malé kruhy na boku a díky tomu je mé tělo naprosto uvolněné a na kůži cítím lehké mravenčení, přestože mám na sobě volné bílé tričko. Moje ruka je položená na jeho stehně a od jeho pokožky mně dělí jen tenká látka jeho černých džín. Vzpomenu si na pocit, který jsem měla včera večer, když jsem usínala na jeho hrudi. Byl to pocit nekonečného bezpečí a hlavně lásky. Miluju, když můžu vedle něj usínat. Asi bych měla Sarah poděkovat, že díky ní si nevzal tričko. Rozhlédnu se po obýváku. Vedle mě se na gauči rozvaluje Zaynee a vedle něj je ještě jedno prázdné místo. Niall s Liamem jsou vystrčeni na sedačky a Niall má své dlouhé nohy položené na malém stolku před gaučem. Louis je jako již několik dní předtím zalezlý ve svém pokoji. Sice už nevypadá jako před umřením, dokonce se s námi začal bavit a lehce se usmívat, ale to jen ve velmi vzácných chvílích. Většinou, když za ním přijdu do pokoje, najdu ho na balkoně s cigaretou v ruce. Ta malá trubička, díky které do sebe dostáváte nikotin poskytuje více uklidnění, než by člověk řekl. Znovu jsem si vzpomněla na to, jak mi Lou daroval jednu cigaretu včera na balkoně. Jak jsem díky nikotinu přestala myslet na blonďáčka, který sedí přede mnou a nemá vůbec tušení, co se mi každý den honí hlavou. Nevím, proč tolik přemýšlím nad situací, ve které se teď nachází. Přirovnala bych to ke strachu o přítele, avšak v mnohem větší míře. Vím, čeho je Zoe schopná a to mne nutí myslet na ně dnem i nocí. Zatřepala jsem hlavou, abych vyhnala myšlenky na Nialla a Zoe alespoň na chvíli z hlavy. Teď jsme tu kvůli někomu jinému. Jsme tu kvůli El a Louimu. Včera jsem byla na návštěvě u Eleanor. Když jsem s ní mluvila po telefonu, nezněla mi moc dobře. Proto jsem se za ní včera vypravila s úmyslem dotáhnout můj plán do konce. Když mi otevřela dveře v chlupatém županu s papuči na nohou, její tvář hyzdily tmavé kruhy pod očima a její oči byly stále červené z neustálého přívalu slz, vtáhla jsem ji do obětí. V tu chvíli jsem věděla, že oba postrádají toho druhého víc, než cokoliv. A proto jsem taky věděla, že můj plán bude fungovat.

Pramen vlasů, který mi vadí ve výhledu si zastrčím za ucho a rozhlédnu se po všech v místnosti. Sedíme v obýváku, čekáme jen na jednu osobu. Včera jsem ho obeznámila se svým plánem. Nejdříve byl všemi deseti proti, ale když jsem ho obeznámila o stavu Eleanor, změkl a nakonec na můj plán přistoupil. Sice mi pořád dokola opakoval, že El s ním nebude chtít být ani v jedné místnosti, natož s ním mluvit, ale já věděla svoje. Viděla jsem El na vlastní oči a vím, že po ničem netouží víc než Louise znovu vidět. Tím jsem si jistá. Jeden druhého potřebují stejně jako kyslík, vodu nebo jídlo.

A právě proto tu teď všichni sedíme. Kluci ještě úplně neví o co jde, ani Harrymu jsem o svém plánu zatím neřekla. Ví to zatím jen Louis a já.

Všichni otočíme hlavy směrem ke schodům, když nahoře uslyšíme bouchnutí dveří. Ozvou se hlasité kroky, když jde směrem ke schodům a následný dusot, když je sbíhá. Když je mi na dohled, všimnu si malého úsměvu, který zdobí jeho tvář. Konečně. Pomyslím si v duchu a to mi na tváři vytvaruje široký úsměv. S již viditelně lepší náladou skočí vedle Zayna na gauč a opře se o pohodlné opěradlo. Pohledy všech se stočí na mně a já se zhluboka nadechnu a začnu jim vysvětlovat svůj plán. Hledí střídavě na Louise a na mně, jakoby nemohli uvěřit, že na Louisově tváři konečně vidí úsměv, který na ní setrvává.

''Plán je takový, že chci dát Louise s El zase dohromady,'' odmlčím se a všechny pohledy padnou na Louise, který se jen spokojeně usmívá. Jeho úsměv je možná ještě širší než doposud.

''A jakou úlohu v tom máme my?'' zeptá se Liam.

''Potřebuju aby jste tady v tu chvíli nebyli. Eleanor si musí myslet, že tu jsme jen já, Perrie, Soph a ona. Kdyby jste tu byli i vy, přestože byste byli ve svých pokojích dovtípila by se, že je tu i Louis, jelikož v posledních dnech nevycházel z domu. Proto mi snáz uvěří, když tu nebudete. Pointa je v tom, že El pošlu pro něco do pokoje pro hosty a tam na ní bude čekat Louis. Pak už je všechno v jeho rukou a já se vypařím někam s vámi.'' pohledem sjedu všechny kluky a ti přikyvují.

Penfriend ||n.h|| ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat