Emma’s POV
Tou větou mi Paul úplně vyrazil dech.Seděla jsem ztuhle na gauči,oči vykulené.Já mám být přítelkyní Harryho?Sice by to bylo jenom jako ale stejně.Co na to budou říkat fanynky?A co teprve Harry?
,,Samozřejmě ti za to budeme platit slušnou částku‘‘nakousl Paul další téma.Mé oči se ještě více rozšířily a rty se mi zformovaly do dokonalého o.Zakroutila jsem hlavou a prohrábla si vlasy.Rozhlédla jsem se po místnosti.Kluci na mě s očekáváním hleděli a když jsem se podívala do očí Zaynovi,kývl.Zhluboka jsem se nadechla a podívala se do nedočkavých očí Paula.
,,O peníze mi vůbec nejde,jde mi o Harryho.Takže nabídku přijímám‘‘lehce jsem se usmála a Paul sprásknul ruce.Uslyšela jsem hluboké vydechnutí od kluků.Řekla jsem že Harrymu pomůžu za každou cenu.Kvůli němu strpím i útoky fanynek.
,,Kluci počkáte venku na Emmu?Ještě podepíšeme pár smluv,bude to trvat chvíli‘‘kluci přikývli a vydali se jeden po druhém ven z kanceláře.Bylo vidět že se jim i Paulovi ulevilo že jsem nabídku být Harryho přítelkyně přijala.
Doufám,že fanynky to nevezmou tak špatně jak si myslím.Mám docela strach,nevím čeho jsou schopné.Ze zamyšlení mě vyrušilo Paulovo odkašlání když přede mě přisunul smlouvu.Vzala jsem si ji do ruky a rychle ji přejela očima.Zarazila mě částka na konci smlouvy.
,,2000 liber?‘‘vydechla jsem a podívala se na Paula.Tvářil se pobaveně,asi moji reakci čekal.
,,Je to snad málo?‘‘zeptal se stále s úšklebkem na tváři.
,,Právě naopak‘‘znovu jsem se podívala na smlouvu jestli jsem se nepřehlédla.Ne částka byla pořád stejná.
,,Tak už to tu jen podepiš‘‘vzala jsem si propisku a načmárala svůj podpis do vyznačené kolonky.Tak a jsem oficiálně přítelkyní Harryho Stylese.
Ještě jsme s Paulem probrali pár věcí a mohla jsem jít za rukama.Napřáhla jsem k Paulovi ruku a on ji se širokým úsměvem přijal.
,,Děkuju ti za všechno Emmo‘‘kývla jsem ,otočila se na patě a došla ke dveřím.Dala jsem ruku na kliku a stlačila ji dolů.Vyšla jsem ze dveří a zabouchla je za sebou.Čtyři hlavy se na mě otočili a zvedli se.Zayn mi dal ruku kolem ramen.
,,Děkuju‘‘pošeptal mi do ucha a já se na něj usmála. Šli jsme všichni dlouhou chodbou kterou jsme přišli až k výtahu.Všichni jsme se do něj nasoukali a Niall zmáčkl tlačítko.Vítah se pomalu začal pohybovat a já pocítila divný pocit v žaludku.Fuj,nesnáším když výtah jede dolů.Když konečně zastavil,snažila jsem se dostat ven co nejdříve.Uslyšela jsem za sebou tichý smích kluků.Otočila jsem se a hodila na ně svůj nejvražednější pohled.To je však rozesmálo ještě víc.Cestou jsme pozdravili Beatrice a vydali jsme se k autu.
Bohužel nám štěstí nepřálo a my potkali pár fanynek.Kluci když je viděli,hned nahodili svoje neodolatelné úsměvy a ochotně se jim podepsali a i se vyfotili.Když jsem na to tak koukala zblízka,úsměvy nebyly hrané ale pravé.Mají své fanoušky vážně rádi a udělali by pro ně všechno. Ihned mi vykouzlili úsměv na tváři.Dokud se jedna z nich nezeptala.
,,A kdo je tohle?‘‘zeptala se a nenávistně se na mě podívala.Podívala jsem se na kluky a i oni se zdáli zaražení.Louis ale díky bohu zachránil situaci a pohotově odpověděl.
,,Je to Harryho přítelkyně‘‘sice jsem nebyla ráda že to řekl takhle narovinu ale potřebujeme aby se o tom vědělo.Ta holka se na mě podívala tak že kdyby pohled vraždil už jsem mrtvá.
,,A kde máte Harryho?Zase má kocovinu?‘‘ vypadlo z tý holky a já zatnula ruce v pěst.Kluci taky nevěřili svým očím.Niall mě popadl za ruku a rychle jsme odešli z dosahu fanynek do bezpečí auta.Zhluboka jsem si vydechla a myslím že nejsem jediná.
,,Tak to od ní bylo dost hnusný‘‘promluvil jako první Liam.Já se nezmohla ani na slovo.Liam nastartoval a vyjeli jsme.Atmosféra poněkud zhoustla ale naštěstí to zachránil Loui.
,,Tak jaké to je být ‘‘přítelkyní‘‘Harryho Stylese?‘‘zeptal se se smíchem a já ho bouchla do ramene.Teď se smáli všichni a zase jsme si začali normálně povídat.Dojeli jsme k vile až za tmy a vystoupili jsme.Liam zaparkoval auto a já odemkla a vešla jsem dovnitř.Skopla jsem z nohou svoje converse a šla se svalit na gauč.Kluci se za chvíli dotřepali taky do obýváku a sedli si taky.Začali jsme si povídat o normálních věcech.Když se na schodech rozsvítilo světlo.Všichni jsme tím směrem otočili hlavu a vyšel tam Harry jen v boxerkách.Při pohledu na jeho hrudník jsem se musela zakousnout do rtu.Ty tetování a svaly.Asi si všiml že ho skoro svlékám pohledem protože se na jeho tváři objevil malý úšklebek.Moje tváře nabraly červenou barvu a sklopila jsem hlavu.
,,Harry potřebujeme ti něco říct‘‘začal opatrně Loui.Harrymu se na unavené tváři objevil nechápavý výraz a sešel posledních pár schodů k nám.Pořád jsem byla trochu nervozní z toho že je tu jen v boxerkách ale to teď bylo vedlejší.Podívala jsem se na něj a on nechápavě na mě.
,,Víš‘‘začala jsem a postavila se.Nevěděla jsem jak pokračovat tak jsem to na něj prostě vybalila,,Paul mě najmul abych byla tvoje přítelkyně a tím všechny pomluvy vyvrátila‘‘řekla jsem na jeden nádech a s očekáváním se podívala do Harryho tváře.Neviděla jsem tam žádnou emoci.Pohled pořád upíral na mě a já nevěděla co od něj mám čekat.Najednou se postavil z křesla na kterém seděl a šel k mě.Teď už jsem vůbec nevěděla co od něj čekat ale byla jsem hodně překvapená když se kolem mě jeho ruce obmotaly.
,,Děkuju‘‘řekl tak aby to slyšeli i kluci a já kolem něj taky obmotala ruce.Když mě po chvíli pustil tak už mu tvář zdobil lehký úsměv.Sedli jsme si oba dva zpátky na svá místa.
,,Asi bychom se měli ukazovat na veřejnosti hodně spolu‘‘řekl Harry a já přikývla.
,,Paul mě seznámil se vším co to obnáší.Prý mi za to bude i platit,snažila jsem se ho ještě přemluvit ale nenechal se‘‘pousmála jsem se a Harry taky.Naštěstí to vzal dobře.Hovor přerušilo až zvonění mobilu.Byl Liamův. Přijal hovor a pak to dal na hlasitý odposlech.Volal Paul.
,,Máte už tam Harryho?‘‘ozval se z telefonu jeho hlas a Harry mu dal vědět že je tu s námi.
,,Dobře takže už jsem domluvil článek v novinách i v televizi a potřebuju aby jste se ukázali na veřejnosti.A to co nejdřív.Takže jsem vám na zítra zarezervoval stůl v restauraci U Gordona(Btw nevím jestli tam je ale měla by :D)potřebujeme aby vás viděli novináři.Přijede pro vás limuzína v pět hodin‘‘když Paul domluvil vzrostly ve mně obavy.Už zítra?
,,Dobře zítra v pět‘‘řekl Harry a tím hovor ukončil.
,,Věci domluvené tak kdybyste mě omluvili jdu do sprchy‘‘oznámila jsem klukům a zvedla se z křesla.Vyběhla jsem schody nahoru a vešla do svého pokoje.Tam jsem si vzala věci a vybrala se na cestu do koupelny.Zavřela jsem za sebou dveře a zamkla.Sundala jsem ze sebe všechno oblečení a vlasy si stáhla do drdolu.Vlezla jsem do sprchy a pustila na sebe teplou vodu.Pak jsem se namydlila gelem a všechen ho smyla.Asi po deseti minutách jsem vylezla a usušila se.Navlékla jsem na sebe tílko a kraťasy na spaní a šla jsem do pokoje.Ještě jsem si zapnula na chvíli notebook a projížděla jsem twitter a facebook.Zatím se nestalo nic zvláštního ale věděla jsem,že brzy to přijde.Lekem nadskočím když uslyším klepání na dveře.
,,Dále‘‘řeknu dost hlasitě aby to dotyčný slyšel a otevřely se dveře.Dovnitř vešel Harry,díky bohu už oblečený.
,,Můžu?‘‘ukázal na postel a já přikývla.Sedl si ke mně a propletl si prsty.
,,Víš chtěl jsem ti poděkovat za to všechno co pro mě s klukama děláš.Vím,že bych ti to neměl říkat ale budeš mít asi hodně nepřátel.Určitě bych v nejbližší době nechodil na twitter‘‘uchechtl se.Mě do smíchu teda moc nebylo ale to Harry hned napravil.Navrhl,abychom si pustili film a tak Harry nakonec spal u mě.
Tak byla tu prosba o poslední prázdninovou kapitolu tak ji tu máte :))Říkala sem že udělám nějakou bombu ale prostě mě dneska vůbec nejde psát a taky to podle toho vypadá.Několikrát jsem to ještě předělávala ale prostě mi to dneska nejde :( Štve mě to chtěla jsem vám udělat radost když je zítra ta škola.Taky se vám tak nechce?Hlavně to vstávání je nejhorší fujky :D
Hope you like it :*
Pájuš :*
ČTEŠ
Penfriend ||n.h|| ✔️
Фанфик!Upozornění! Tenhle příběh jsem psala ve svých začátcích na wattpadu. Což znamená, že kapitoly nebudou nějak zvlášť obsáhlé a celkově to bude takové "dětské dílo", což znamená i pravopisné chyby, který se snažím eliminovat. Postupem času se budu sna...