Emma's POV
Emmy šaty máte na boku :)
Ráno mě probudily třískavé zvuky z dolního patra.S námahou jsem otevřela oči a promnula si je.Chtěla jsem ještě chvíli spát,tak jsem se otočila na druhý bok a přitáhla si peřinu blíž k hlavě.Zavřela jsem oči a pokusila se znova usnout.Když zvuky ani po chvíli neutichly,odhodila jsem peřinu a vstala z postele.Bylo mi v tu chvíli celkem jedno že vlasy mi trčí na všechny strany a tvář mám ještě ze spaní opuchlou.Jen v tílku na spaní a šortkách jsem se vybrala na cestu dolů,zjistit odkud ty zvuky pocházejí.Když jsem sešla schody,uslyšela jsem z kuchyně další ránu.Rozešla jsem se tím směrem a nakoukla do kuchyně.Musela jsem si dát ruku před pusu abych hned nevyprskla smíchy.V kuchyni stál Loui a vypadal opravdu beznadějně.S pohledem ztraceného štěněte se rozhlížel po kuchyni,kde byla hotová spoušť.Hrnce všude,Loui měl mouku dokonce i ve vlasech.Ještě chvíli jsem ho pozorovala,než jsem vyšla zpoza rohu.Louis zrovna stál ke mě zády a když se otočil,vyjekl.Znělo to opravdu jak kdyby vykřikla ženská.Dneska už jsem v sobě podruhé dusila smích.
,,Bože Em!Tys mě vylekala.Co tu děláš?''zeptal se a očima nervozně těkal po kuchyni kde to pořád vypadalo jako po výbuchu atomovky.
,,Ehm,prozatím tu bydlím''zasmála jsem se.
,,O co si se tu pokoušel?''zeptala jsem se a tentokrát z mých rtů uteklo slabé uchechtnutí.
,,Nooo...já,chtěl jsem vám udělat snídani.No, a trochu se mi to vymklo z rukou''poškrábal se na zátylku a já pokroutila hlavou.
,,Tak ukaž''postřapatila jsem mu vlasy,aby mu z nich vypadalo alespoň většina mouky a rozešla se ke kuchyňské lince.Loui zatím posbíral ty hrnce a dal je na místo.Já uklidila tu mouku kolem a mohla jsem začít.
,,Pomůžeš mi Loui?''zeptala jsem se a on přikývl.Pustili jsme se společně do přípravy palačinek.Udělali jsme těsto a Loui ho míchal.Udělali jsme kopec palačinek a k tomu jsme dali nuttelu a marmeládu.Našla jsem v lednici i šlehačku tak jsem to taky dala na stůl.Když jsme to všechno měli hotové plácla jsem si s Louisem a šla jsem uklidit věci po vaření.Loui si sedl za stůl,prý bude dělat ochutnávače.Padalo to do něj jako do krytu a já se začínala bát,že jestli se kluci dřív nebo později nevzbudí,nic na ně nezbyde.Na jejich štěstí se dolů došourali jeden po druhém.Koukla jsem se na hodiny.Půl desátý.A oni vypadali jako náměsíční.Ukořistila jsem taky jednu palačinku a namazala si jí nuttelou.Když jsme dojedli,sklidila jsem ze stolu a sedla si ke klukům,kteří se stačili přesunout na gauč.
,,Em dneska máme zkoušku takže tu budeš chvíli sama.Nebo můžeš jít s náma jesti chceš''oznámil mi Liam jen tak mimochodem.
,,To je dobrý,zvládnu to.A v kolik máte zkoušku?''
,,Asi od dvou''to mi vyhovovalo.V půl třetí jsme se domluvili s Markem,že zajdeme do Starbucks.
,,Já jdu s kamarádem na kafe.Takže mi to nebude vadit''usmála jsem se.
,,Tak s kamarádem jo?''rýpl si do mě s lišáckým úsměvem Zaynee.
,,Má přítelkyni''dala jsem mu malou ránu do ruky.Nevypadal že by ho to nějak zasáhlo.Hazz šáhl po ovladači a já se uvelebila na gauči vedle něj.Položila jsem si hlavu na jeho rameno a on přepínal kanály.Když stiskl tlačítko,naply se mu svaly a mě to přišlo hrozně fascinující.Když našel nějakou love story,nebo co to vlastně bylo,přehodil si ovladač do druhé ruky a objal mě kolem pasu.Příjemně voněl.Směs máty a také té jeho tipické vůně.Normálně bych z jejich vůní udělala voňavky.Každý z nich voněl úplně jinak a každý nádherně.Myslím že na těch voňavkách by vydělali majlant.Koukali jsme na film a poslouchali Louiho komentáře k filmu.On vážně nikdy nezklame.
,,Bože můj proč mu odpustila?''
,,Ne,sakra nezvi ho k sobě domů!''a takhle to pokračovalo.Harryho rameno se otřásalo smíchem a Niall tady chytal záchvaty.On je vždycky hrozně vytlemenej.Stačí aby někdo řekl něco,co není ani moc vipné a Niall se začne smát jakoby jste mu něco píchli a všichni chytnou záchvat z něj.Takže se z Love story stala vlastně komedie.Čas hrozně rychle utekl a my všichni museli jít.Kluci na zkoušku,já za Markem.Vstala jsem z gauče a kluci udělali to samé.I když z Harryho pohodlného objetí se mi vážně nechtělo.Všichni jsme se odebrali do svých pokojů a já neudělala jinak.Měla jsem hodinu na přípravu a pak mi to bude trvat deset minut do Starbucks.Otevřela jsem svojí skříň a začala se v ní přehrabovat.Asi po dvou minutách jsem konečně našla to co jsem potřebovala.Růžové letní šaty do půlky stehen.Já věděla že je tady využiju.Položila jsem je na postel a vyhrabala černou mentší kabelku a baleríny stejné barvy.Pak moje cesta vedla do koupelny.Tam jsem si dala sprchu a rovnou se i oholila.Vlasy jsem si mýt nepotřebovala,takže jsem je jenom rozčesala a nechala je spadat na ramena.Nanesla jsem si jen tenkou vrstvu řasenky a lesk na rty.Ten jsem si následně strčila do kabelky s dalšími potřebnými věcmi.Pak jsem si oblékla šaty a boty.Podívala jsem se na mobil.Měla jsem ještě dvacet minut.Sešla jsem dolů a kluci už si nazouvali boty.Když uslyšeli moje kroky vzhlédli.Harry se zarazil a těkal očima nahoru a dolů.Liam obdivně hvízdl.Moje tváře ihned nabraly červenou barvu tak jsem sklonila hlavu a vyšla s klukama ven.
,,Tak ahoj''řekla jsem ale něčí ruka na mém zápěstí mě zastavila.Byl to Harry.
,,My tě vezmeme''řekl a usmál se.
,,To je dobrý.Ať to stihnete''řekla jsem a chtěla odejít.
,,Máme to při cestě''ozval se Zayn a já teda svolila.Nasoukali jsme se do Harryho RR.Já seděla vzadu a seděla jsem na Zaynovo klíně.Harry a Loui seděli vepředu.Cesta probíhala za rozhovoru kluků,já se nijak nezapojovala.O deset minut později mě kluci vyhodili před Starbucks a já se vypravila dovnitř.Zdálo se mi,jakoby mě někdo sledoval ale nikoho jsem neviděla.Vešla jsem a rozhlédla se.Mark tu ještě nebyl,tak jsem si sedla k volnému stolu a přišla ke mě číšnice.Byla mladá,rovné hnědé vlasy měla stažené v culíku a na jmenovce jméno Rebeca.
,,Dobrý den.Vítejte u nás,co si dáte?''zeptala se s úsměvem.
,,Jedno karamelové Latte a čokoládový muffin prosím''usmála jsem se zpět.Zapsala si mojí objednávku a odešla.Podívala jsem se na mobil.Mark měl už deset minut zpoždění.Nudila jsem se,tak jsem si na mobilu zapla Poua a postarala se o něj.Už dlouho jsem ho nehrála,jen když se vážně nudim.Za chvíli mi Rebeca přinesla objednávku.Poděkovala jsem a začala upíjet kafe.Ozval se zvoneček a dovnitř vešel celý udýchaný Mark.Rozhlížel se kolem sebe a já mu zamávala.Všiml si mě a na tváři se mu rozlil úsměv.Rozešel se směrem k mému stolu a na uvítanou jsme se objali.Sedli jsme si a přišla opět Rebeca a zapsala si Markovo objednávku.Zdálo se mi že na něm mohla oči nechat.Chudák,neví že je zadaný.Já už ho beru jen jako kamráda.Ano je hodně pohledný to jo.Začali jsme si zase povídat,jako tenkrát v letadle.Vyprávěli jsme si příběhy,smáli se.Byli jsme tam asi dvě hodiny a vypili u toho každý dvě kafe a snědli jeden muffin.Pak už Mark musel jít,tak jsem zaplatila a vydala se taky na cestu domů.Když jsem vycházela ze Starbucks,znovu se mi zdálo jakoby mě někdo sledoval.Hodila jsem to za hlavu a vydala se do vily.
Hola :33Chtěli jste další část tak jí máte už dneska.Tuto část věnuji na poždání xx_Netty_xx máš ji tu :*Jsem hrozně ráda že to čtete i přes to že kapitoly od začátku prázdnin moc nepřidávám.A mám prosbičku...Nechtěl by někdo udělat trailer na Penfrienda?Byla bych vám hrozně vděčná jelikož já to neumim :D kdo by chtěl písněte mi do zpráv :)) Jinak kdo chce věnovat části stačí si o to napsat :))
Hope you like it :)
Pájuš :)
ČTEŠ
Penfriend ||n.h|| ✔️
Fiksi Penggemar!Upozornění! Tenhle příběh jsem psala ve svých začátcích na wattpadu. Což znamená, že kapitoly nebudou nějak zvlášť obsáhlé a celkově to bude takové "dětské dílo", což znamená i pravopisné chyby, který se snažím eliminovat. Postupem času se budu sna...