Türkiye

13 2 0
                                    

Türkiye'nin durumu hakkında konuşmak için buradayım, yakın zamanda olan Atatürk büstlerine karşı düzenlenen saldırılar hakkında bir de ben laf geceleme için buradayım. Öncelikle sizi uyarmalıyım, söylenmemiș bir şey söylemeyeceğim, eğer ilginizi kötü bir yönde çektiysem bir tıkla uçarak uzaklașabilirsiniz.

Bu saldırıların sıklașmasının sebebi, Malbora'nın yaptığı ilk saldırıdan ötürüdür. Kendine gündemde yer bulan bu vatandaş yaptığı eylem ile başka oksijen israflarına ilham vermiştir.

Bu büstlere yapılan saldırılar tamamen mantık dışıdır çünkü kimse bu büstlerin önüne gidip büstlerden bir şey istemiyor ya da adak adamıyor. Bu büstler tamamen içinde yaşadığınız toprakları kurtaran adamı anılmak ve hatırasını, zaferini bir daha asla böyle bir şey yaşanmaması için gelecek nesillere aktarmaktır. Eğer ki siz 'cesaret' (daha çok korkaklık) gösterip bu heykellere saldırırsanız bu yaptığınız saygısızlıktır ve rahatça yüzüne tükürülebilecek bir yaratık olursun. Şayet ki benim yüzüne tükürmem, benim için yanlış sayılacağından bunun yerine devreye yasalar girer. Eğer vatanının kurtarıcısına hakaret eder, saygısız bir üstüpla yaklaşırsan hakkında hukuki olarak işlem başlatılır.

Fakat bunlar sadece facto olaylar. Devlet, adaleti gayet yerinde sağladığı için yakın zamanda salınırsınız, bu şekilde sizin gibilere ilham verir, başka saygısızlıklara yol açarsınız.

Sağ görüşü tamamen anlıyorum, zaten amacım sağ görüşe laf eğmek değil, ben Atatürk'e, onunla yakından ilgisi olmayan insanlar bile saygı gösterirken bunun gibi insanların ona bir borcu olduğunu bile bile böyle aptalca şeyler yapmasıdır. Eğer biri de çıkıp derse ki :

"Ama madem herkes görüşlerini ifade etmekte özgürdür!!!"

Öncelikle bu 'ifade ettiğin görüşü' mülke veya kimseye zarar vererek yapamazsın.

İkinci olarak

Tüm görüşleri susturmaya yönelik bir düşünce şekline sahipsen, her ne kadar herkesin kendini ifade etme hakkı olsa da senin görüşün tüm görüşleri susturmaya yönelik olduğundan kabul edilmemelidir.

İyi günler, veya geceler... Her neredeyseniz...

HiçlikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin