Peri masalları

26 1 0
                                    

Hayat asla bir peri masalı olmadı. Yürekten istediğinizde hiçbir peri ana çıkıp dileğinizi oldurmadı. İyiler her zaman kazansaydı savaşlar çocukları korkutmak için anlatılan efsaneler olurdu.

Siz orada çökmüşken kimse sizi gelip kaldırmadı. Beyaz atlı prensler hiç varolmadı. Hayat bir peri masalı değildi ve kimse de hikayelerdeki mutlu sona layık.

Hayattayken hayaller yavaşça solar. Yavaşça ve acı veren bir şekilde gerçekleşmeden hayal etmemeyi öğrenirsin. Çocukken anlatılan peri masalları da böyle solup biter.

Gerçek dünyada bir prensesseniz ya aptalsınızdır ya da ölü. Peri masalları öldükten sonra canlanır bu yüzden herkes ölüye saygı duyar.

Kendinizi kurtaracak olan, beyaz bir at ile ufukta belirecek olan yine sizsiniz. Kimse sizi kendi zindanlarınızdan kurtarmayacak. Çalışsalar da siz bunu duymak yerine kaçmak için bir delik aramakla meşgul olacaksınız.

Hayat peri masalı değil. İnsanlar ölür, hayaller de öyle. Savaş var, açlık ve kötülük hep var. Kötülük her yerde varolabilir ama iyilik olamaz. Şansa bakınki iyilik burada var. Savaş varsa barış da var. Açlık varsa açlığı doyurabilecek şeyler de var. İnsanlar ölür ama sen şuan ölmedin. Asıl peri masalı uykuya daldığında başlar ve ilk uyuyanlar ve dünyadaki bahsini kaybedenler; iyi olanlardır. Üzülmek için, intihar için her zaman bir sebep vardır. Asıl vazgeçmenizi sağlayacak şey gülecek hiçbir şeyinizin olmamasıdır.

Bu dünya kusursuz değil ama bu dünyada mükemmellik kusurlar doğar. Bu dünyada karanlık olmadan ışık, iyi olmadan kötü olmaz. Bir peri masalında ise kötü karakter hiç eksik olmaz.

Hey! Yeni olan, burası peri masalı değildir. İyiler burada kazanamaz. İyiler doğru için geç kalırlar. Aynı az önce doğduğun gibi az sonra öleceksin ama bunu umursamaz hep unutursun. Maddiyata çok önem verirsin hiç unutulmayacakmış gibi. Zehirli bir ısırıkla ölürsün belki fakat burada ışık karanlık sayesinde daha parlaktır. Yıldızlar gece sayesinde görünür. Gerçekler acıtır, ağlatır fakat gerçek doğruyu ışıldatır. Beyaza görkem katar.

Belki de peri masalları her zaman mutlu değildir.

HiçlikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin