- Yedinci Bölüm.

1.1K 144 189
                                    

Jongin, dün gece küçük kızı uyutmadığı için onun erken kalkamayacağını düşünmüştü. Bu yüzden, pazar yerine çıktı ve dışarıda neler olduğuna bakındı.

Küçük kız ile birlikte kahvaltı yapmak istiyordu. Onun için, hastalara ve genelde çocuklara yapılan Jook Dakjuk yemeğini hazırlamak istemişti. Küçük kız, yemek yemekten utanıyordu.

Bu, Jongin'in insanlara ve kötülüklerine kızmasına ortam hazırlıyordu.

Bulduğu malzemeleri torbalara yerleştirip tapınağa gideceği sırada, duvarlara yazılmış yazılar dikkatini çekmişti.

'' KRAL, SEJONARA TAPINAĞINI ZİYARETE GELECEK. ''

Gördüğü yazı, Jongin'i oldukça büyük bir telaşa sokmuştu. Burası küçük kızla yaşadığı tapınaktı. Henüz, kötü bir ruhu kovamadığı gibi kralın karşısına çıkabilecek şekilde de eğitmemişti küçüğünü. Adımlarını hızlandırdı. 

-

Küçük kızın, tapınağın bahçesindeki çiçeklere su verdiğini gördüğünde gülümsedi. 

'' Günaydın. ''

Küçük kız, Jongin'i uyuyor diye tahmin ettiğinden, onun sesini duyunca hafifçe irkilmişti.

'' G-g-günaydın. ''

Jongin, küçük kıza sürpriz yapmak istediğinden onunla daha fazla konuşmadı ve arka bahçede kalan mutfağa doğru ilerledi. Yemek yedikleri sırada da bu kral mevzusunu konuşmak istiyordu.

Küçük kız ise Jongin'in onunla ilgilenmesine öyle alışmıştı ki şimdi üzerinde dolanan koca bir yalnızlık bulutu olduğunu hissetti. 

Çiçekleri sulamayı aniden kesti ve divana oturdu. Bu neydi?  Yaptığı kesinlikle şımarıklığa giriyordu ama küçük kız şımarıklığın ne olduğunu bile bilmiyordu.  Burada yaşadığı zaman diliminde, adını bile bilmediği duygular; Onun tüm bedenini ve ruhunu yokluyordu.

İlgi arsızı mı olmuştu şimdiden? Daha önceleri herkes için görünmez olan bir kıza göre, şu an hissettiği çok cesurca olmalıydı. 

Ayaklarını sallandırmaya başlamıştı. Onun en büyük koruması olan güneş, şimdi küçük kıza yeteri kadar koruyucu gelmiyordu. Jongin diye iç geçirdi. Jongin, beni bir güneşten çok daha fazla koruyabilir.

-

Jongin, hazırladığı Jook Dakjuk yemeğini küçük kıza getirmişti. Küçük kız, divanda otururken kendisine doğru yemekle gelen Jongin'e anlamsız bakışlar atıyordu. 

'' Bu sabah birlikte yiyelim. ''

Jongin, getirdiği tabağı ikisinin ortasına koydu ve elindeki iki kaşıktan birini küçük kıza uzattı. Küçük kız, tedirginlikle eline aldığı kaşığı sıkıyordu. Kötü anılar birbir zihnine dolarken,  ellerinin titrediğini ve kaşığı tutamaz hale geldiğini anlayamadı bile.

Annesi, yeni ve zor bela temizlediği evine yemek döken kızını ceza olsun diye 4 saat kulübeye kilitlemişti. 

Küçük kız, gözleriyle tapınakta bir kulübe var mı diye bakındı. Görünür de bir kulübe yoktu.

Jongin, küçük kızın duraksadığını fark etmişti.

'' Hadi ama. Bunu yapabilirsin. ''

Destek vermek istercesine, küçük kızın omzuna dokundu. Küçük kıza göstermek için önce kendisi uzandı kaşığa. Dikkatli bir şekilde kaşığı tabağa daldırdı ve ağzına getirdi. Küçük kız, dikkatle arkadaşını izliyordu.

JONGIN OC ︱1550.   ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin