Hoofdstuk 16

113 3 0
                                    

Waarom is het altijd dat als ik en drukke dag heb ik allerlei dingen vergeet, zoals een hoofdstuk uploaden. Het zijn maar kleine dingen, maar ik vergeet ze zo snel..

Maar goed. Ik denk dat het beter is om geen upload schema aan te houden, ik houd me er toch niet aan. Ik upload wanneer ik kan en standaard op maandag, dus als je een keer geen hoofdstuk ziet, dan weet je: Maandag weer een nieuwe!

Enjoy reading!

Het vuur brandde rond de immens grote villa, een keukenbrand of aangestoken is niet bekend

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Het vuur brandde rond de immens grote villa, een keukenbrand of aangestoken is niet bekend. Waar is de brandweer vraag je? Die was een andere redding ladder halen omdat die van net kapot was gegaan zonder reden.

Een klein meisje hing aan de dakrand en was bang. Ze hing daar vol angst en kan zich niet lang meer vast houden.

'Laat mij maar! Help mijn ouders!' Riep ze luid naar de brandweerman die omhoog kwam met de nieuwe ladder.

'Elisa! Ik kom je helpen!' Riep een jongen die op het dak stond, misschien veertien jaar oud. Hij hield een hand voor haar uit, maar het meisje schudde haar hoofd.

'Nee Alejandro! Mijn ouders! Nikky!' de brandweerman klom dichter naar haar toe. 'Ga weg! Ga weg! Mijn ouders, Nikky. Help hun!'

'Ik ben een brandweerman. Ik ben hier om jullie te helpen. Beweeg je..' Het meisje schoof buiten zijn bereik. '..niet.'

De enorme villa stond midden in de nacht in brand; de bewoners waren totaal verrast; de brandkraan stond zo ver weg dat er een hele bundel van slangen nodig was, en het gebeurde allemaal op een heuvelachtig terrein in de uithoek van de stad. O ja, en twee doodsbange kinderen van tien en veertien boven op het dak van het brandende huis.

Het kleine meisje werd door de jongen op het dak getrokken nadat ze bijna viel door een harde windstoot. Het enige probleem was dat het dak het niet zo lang meer zou houden.

'Alejandro? Gaan we dood?' Het kleine meisje kroop dicht tegen hem aan.

'Nee Elisa, zo mag je niet denken! Hoor je me?!' Zei het jongetje luid van angst.

'Ja maar-'

'Nee Elisa, ophouden! We komen hier uit!' De vloer kraakte onder hen. Er brak een stuk af. 'Shit! Elisa kom op naar de rand. Ze renden naar de rand waar een brandweerman zijn hand uit stak.

'Kom op kinderen!'

'Elisa ga.'

'Nee niet zonder jou!' Protesteerde ze tegen hem, maar de jongen liet zich niet kennen. Hij zou haar hoe dan ook veilig naar beneden krijgen..

'Kunt u haar vangen?' Vroeg hij aan de man. De man stak allebei zijn armen uit en de jongen gooide het meisje recht in zijn armen.

'Kom op jongen nu jij!' De brandweerman stak zijn hand weer uit. De jongen keek om naar de vlammen die alleen maar groter leken te worden. Net toen hij de sprong nam, brak het stukje dak af.

Glad en Berucht - The Jokers Serie Deel 1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu