Hoofdstuk 30

92 3 0
                                    

Het laatste hoofdstuk komt er alweer aan! Dank jullie wel dat jullie Glad en Berucht gelezen hebben!



1 jaar later

Abby Verwaat

'Noah hou op met spartelen, je maakt mama nat.' Hij giechelde en stopte.

'Sorry mama.' Brabbelde hij nog zachtjes. Ik waste zijn kleine korte haartjes voor de laatste keer en zette hem met een handdoek op de wastafel. 'Koud.' Zei hij zachtjes. Hij leert al echt veel woordjes, het is echt een snel lerend kindje. Ik geef hem geen ongelijk met zijn ziekte, maar toch gaat het snel. Voor ik het weet zit hij al op de middelbare school!

Ik droogde Noah zachtjes af en gaf hem een nieuwe luier. Ace kwam de badkamer binnengelopen en Noah strekte meteen zijn armpjes. 'Papa!' Ace nam hem van me over.

'Kom grote vent, we maken een lekkere pooier van je.' Ik rolde mijn ogen, typisch Ace. Gelukkig was hij wel goed met kinderen. Ik liep naar beneden en begon met de boterhammen klaar te maken en een papje voor Noah. Ace kwam binnen gelopen met Noah op zijn arm, Noah zag er leuk uit alleen dat lerenjackje was een beetje te veel.

'Was dat jack nou per se nodig? Hij lijkt zo echt nog op een player.' Ace zuchtte. Ik raakte de laatste tijd ook een beetje gefrustreerd. We hadden niets meer gehoord van Lizzy maar toch, ik wist dat ze nog eens terug zou komen. En snel.

'Kom op Abby hij vindt het le-'

'POOI POOI WIL ETEN!' Riep Noah.. WAT?!! Ace keek ook geschrokken. 'POOI HEEFT HONGEEEEER!!' Ace wreef met zijn hand achter zijn nek.

'Euhm het is een beetje, soort van, uit mijn mond geglipt.' Oh meen je dit nou? Dit is echt ongelooflijk, ik hou heel veel van Ace hoor, maar ik heb hem al zo vaak gezegd dat hij op zijn woorden moest letten. Ik liep langs Ace naar boven, ik kon dit niet geloven.

Ongeveer een half uur later was Ace weer terug van het wegbrengen van Noah naar mijn ouders. Noah keek zoveel op naar hem, ik voelde me vaak buitengesloten. Ace kwam onze slaapkamer opgelopen waar ik op de rand van het bed zat. Hij keek me vragend aan. 'Ben ik een slechte moeder?' Vroeg ik aan hem. 'Ik bedoel Noah lijkt jou zoveel liever te vinden, hij doet wat je hem vraagt. Ik bedoel, doe ik iets fout?' Hij zuchtte en liep naar me toe.

'Schatje, je probeert te hard.' Hij streelde zachtjes mijn wang. Ik begreep hem niet, wat bedoeld hij daar dan weer mee? 'Je doet zo je best om een goede moeder te zijn dat je er gestrest van raakt. Noah voelt het aan dat je zo gefrustreerd bent.' Hij duwde me zachtjes naar achteren en kwam boven me hangen. 'Relax, Abby. Adem.' Ik sloot mijn ogen en concentreerde me op mijn hartslag. Hij had gelijk, ik was best gestrest. Misschien waren mijn hormonen er ook wel een deel van, ik bedoel kom op. Ik heb al twee weken geen seks of enige vorm daarvan gehad.. Normaal deden Ace en ik het bijna elke dag!

Het leek wel alsof Ace me had gehoord want ik voelde zijn lippen zachtjes in mijn nek op mijn gevoelige plek, ik hapte erdoor naar adem. Ik had zijn lippen gemist op zo'n manier. Ik greep zachtjes met een hand zijn haren vast, trok hem omhoog en legde mijn lippen op die van hem. Ik voelde me alweer meer willen.

Zijn handen gingen langs mijn zij naar mijn kont en hij trok me verder het bed op. Ik knoopte zijn overhemd los en liet mijn handen over zijn gespierde buik glijden. Ik zou nooit geen genoeg krijgen van zijn lichaam. Zijn tong vroeg om toegang en ik liet het gaan. Ik wou me niet verzetten. Hij pakte een van de knoopjes van mijn slaapblouse en knoopte die ook open, meer geduld leek hij niet te hebben want voor de rest scheurde hij het open en vlogen de knoopjes door de kamer.

Glad en Berucht - The Jokers Serie Deel 1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu