Lizzy Michaels
Het is al een paar dagen geleden dat ik de kleine rat achter liet in het verlaten huis van Tade, ik ben benieuwd of iemand ze daar gevonden heeft.
'AH.. fuck..' Kreunde de jongen wie ik momenteel pijpte. Ik rolde met mijn ogen en zuchtte, die jongens die hier komen houden het nauwelijks uit als ze bij mij komen. Ik kan niet eens genieten. Ineens werd de deur opengetrapt van de ruimte en ik liet de jongen los. Ik keek naar de deur en zag er een woedende Ace staan.
'Kijk eens aan, precies op de plek waar ik een slet als jij verwachtte, in plaats van het ontvoeren van baby's.' Zei hij geïrriteerd.
'Jeetje lieverd, ik heb geen idee waar je het over hebt.' Zei ik onschuldig terwijl ik de jongen bleef aftrekken.
'Loop me niet te fucken Lizzy, ik ben niet in de stemming ervoor.'
'Je hebt geen bewijs.'
'Toevallig heb ik dat wel, je bent zo vriendelijk geweest om je tas en ID achter te laten.' Ik liet de jongen los en trok mijn jurkje weer normaal omhoog.
'Ey man, waag het om me te cockblocken, ik heb betaald voor haar.' Riep de jongen naar Ace. In een simpele beweging had Ace de jongen op de grond geslagen. Kak.. ik was vergeten hoe gevaarlijk hij was. Ik rende de kamer uit naar buiten. Wauw het was al donker geworden! Ik liep naar het einde van het steegje maar zag de auto van Ace in de weg staan. Alejandro en Marcott stonden er tegen aan geleund en ze keken me vuil aan. Ik hoorde dat iemand achter zich mijn keel schraapte. Ik draaide om en zag Ace in een dreigende houding staan.
'Lizzy geef me godverdomme mijn baby terug en wel NU.' Zei hij dreigend. Ik grinnikte.
'Ik heb die kut baby van je niet meer.' Zei ik tegen hem. Hij duwde me op de grond.
'Dan zorg je maar dat je hem hebt en hem naar mij brengt BITCH!' Schreeuwde hij. Ik voelde hoe Alejandro en Marcott achter me stonden. 'Als ik mijn kind voor morgen ochtend 9 uur nog niet terug heb dan kom ik je godverdomme halen, en dan zeg ik het niet nog eens vriendelijk. Begrepen?' Ik knikte snel. Damn hij intimideerde me zo snel.. Ace, Alejandro en Marcott reden weg in zijn auto en ik stond op. Kut ik moest die baby echt snel vinden.
Tyler Adeson
Ik was zo blij dat ik terug naar huis mocht, terug naar haar. Maar toen ik haar op de grond zag liggen van mijn slaapkamer stortte mijn wereld in. Vermoord zonder een greintje zorgen, recht door haar voorhoofd. Ze had nog zo veel te doen in haar leven. Maar wat ik niet snapte is dat er een baby vlak bij haar lag, onder het bed.
Ik keek van het kleine ventje in de bugy naar de grafsteen voor me.
'In rust ligt hier Lisa Annabelle Cleymans.
JE LEEST
Glad en Berucht - The Jokers Serie Deel 1
RomanceAbigail Verwaat wordt haar hele leventje al achtervolgd door de gevolgen van de baan van haar ouders. Nu hun laatste project de beruchte bendeleider Ace MacDillen blijkt te zijn, wordt haar nieuwsgierigheid haar te veel. Maar zal Abby de wereld van...