Hoofdstuk 11

153 5 0
                                    

Hi darlings!

Vanaf deze week ga ik terug naar een upload schema! Ik ben gestart met een nieuwe opleiding dus ik zal proberen zo veel mogelijk jullie op de hoogte te houden van vorderingen in de boeken etc.! Dit boek zal elke maandag, woensdag en vrijdag een update krijgen!

In een week tijd hebben we al de top 200 bereikt van de Romantiek! Ga door met stemmen en met reageren en vooral met lezen! Als je het verhaal tof vindt, deel het vooral met mensen die je kent en zeg het voort! Jullie gaan nu al super goed! Echt dank jullie wel!

Veel plezier met lezen en ik zie jullie woensdag weer!




Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Abby Verwaat

Een hele nacht in het ziekenhuis is geen pretje, helaas was het wel nodig. De pijnstillers hebben mij goed door de nacht heen geholpen, heel mijn kaak is opgezwollen van de kneuzing. Leon zijn neus zat goed verpakt, waardoor hij weinig pijn ervaarde.

'Raad eens! Jullie mogen naar huis van jullie dokters!' Rosco kwam naar mij en Leon toegelopen in de cafetaria, gevolgd door Elisa, Nigel, Scarlett en Gregor.

'Ik moest wel wat moeite doen om Leon ook uit te schrijven aangezien ik niet jouw voogd ben, maar het is me gelukt.' Zei Gregor voor hij een hand op mijn schouder neerlegde.

'Dank je wel daarvoor, Gregor. Om mijn ouders te bellen vanuit hun vakantie gaat mij een beetje ver.' Gregor schudde de hand van Leon en glimlachte naar hem.

'Sorry jongens ik moet even de telefoon opnemen. Seth belt.' Elisa nam de telefoon aan maar haar gezicht versprong meteen van vrolijk naar neergeslagen. 'Ja dat ben ik...'

De hele groep draaide zich meteen naar haar toe met allemaal dezelfde vraag, wie was op de telefoon van Seth?

Elisa's mond viel open en ze liet haar telefoon uit haar handen vallen. Rosco ving hem net op tijd op, maar Elisa bleef verbaasd staan.

'Elisa?' Ik stond op en ging voor haar staan. 'Elisa? Wie was dat aan de telefoon?'

Er klonk een ambulance sirene en Elisa draaide zich meteen om naar de eerste hulp. Ik keek naar Rosco en Nigel die verbaasd naar Elisa keken. Elisa nam een sprint naar de grote deuren toe zonder om te kijken. Nigel riep haar terug, maar ze luisterde niet.

Onze groep rende achter haar aan, man wat is die meid snel! 'Elisa, wacht!' We renden door lange hallen heen, langs patiënten en verpleegsters.

'Ik ben bang dat ik weet wat er is.' Zei Rosco die zijn vaart versnelde. Ik had die cardiolessen met Blue serieus moeten nemen.

We stormden allemaal door de deuren van de eerste hulp waar er net een brancard naar binnen werd gereden. Elisa, meteen aan de zijde. Ze liep voorbij, de hand vasthoudend van diegene op de brancard.

Glad en Berucht - The Jokers Serie Deel 1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu