Ace MacDillen
Mijn hemel, wat heeft Jackson allemaal met "The Jokers" gedaan terwijl ik weg was? Wie heeft hem eigenlijk tot leider benoemd? 'Zou je alsjeblieft die vieze hoeren dans uit mijn gezicht kunnen halen?' Vroeg ik het meisje die voor me stond geïrriteerd. Ze stond meteen stil en draaide zich om. 'Ik meen het, ik ben niet geïnterreseerd.'
'Dude, ben je stiekem homo geworden toen je bewusteloos was?' Zei Jackson en ik keek met een grijns naar hem.
'Jackson ik krijg meer in een week dan jij in je hele leven.' Hij rolde zijn ogen.
'Misschien maar je blijft hetzelfde meisje neuken.' Ik kneep mijn ogen samen naar hem. Hij moet echt leren wanneer hij te ver gaat.
'Ze heeft een naam.'
'Ik dacht dat je gek werd van haar gelieg.'
'Ja maar ik hou nog wel van haar.' Zei ik tegen hem. Ik hield van Abby met heel mijn hart. Ze was het belangrijkste in mijn hele leven. Ja ze loog, maar misschien had ze daar wel een hele goede reden voor.
'Dump haar nou maar, ze is toch dik.' Marcott die naast Jackson zat rolde met zijn ogen en liep naar de telefoon die afging. Elisa keek hem na en ik glimlachte om hun. Ik ben blij dat die twee bij elkaar zijn. Het is een goed stel. Doet me denken aan mij en Abby. Alleen hebben we elkaar anders ontmoet.
'Tade? Waarom bel jij nou weer?' Vroeg Marcott door de telefoon. 'Ace, Tade wilt jou spreken.' Ik liep naar de telefoon en nam hem over. Marcott gaf me een vragende blik. Ik maakte een gebaar dat hij moest gaan zitten.
'Yo, man.'
'Ace dit is niet te geloven, zelfs ik kan het niet geloven. M-maar ik ben bang dat ze het meende..' Zei hij gehaast. Waar had hij het over?
"'Tade waar heb je het over?'
'Lizzy stond hier net onder mijn raam. Ze heeft.. ze heeft Abby vermoord.' Mijn hand klampte zich nog erger vast aan de telefoon. Abby.. nee.. 'Ace?' Ik kneep mijn ogen dicht en voelde de tranen stromen. Abby.. ons kind.. mijn kind.. ik hoorde gekraak door de telefoon. Maar het was niet van Tade. Ik was de telefoon kapot aan het knijpen.
'Dat wordt een nieuwe telefoon.' Zei Jackson droog achter me. Ik pakte heel het glazen tafeltje op waar te telefoon op stond.
'Ace wat ga je doen?' Vroeg Elisa. Abby's gezicht kwam voor mijn gedachten. Ik schreeuwde en gooide de tafel tegen de muur aan de andere kant van de kamer.
'Ace doe rustig man!' Ik stormde naar boven en liep naar de voorraadkast. Marcott rende achter me aan. 'Ace wat is er?'
'Ik ga der godverdomme vermoorden!' Riep ik. Ik laadde een pistool en vergrendelde hem. 'Lizzy Michaels je gaat eraan voor het vermoorden van de liefde van mijn leven.' Marcott slikte naast me en ik liep langs hem naar mijn motor. Die bitch is te ver gegaan.
Man wat had ik een hekel aan dat huis zeg. Eerst vindt ik Abby en mijn beste vriend in een slechte staat in haar kelder en nu ga ik haar officieel vermoorden. Ik liep naar binnen in het huis maar zag haar nergens. Er klonk een grote plons vanuit de achtertuin. Ik keek door het keukenraam en zag de bekende bruine haren. Lizzy zwom een paar rondjes en klom uit het zwembad. Ze ging liggen op een ligstoel bij een klein open haardje die bij het zwembad stond.
Ik liep zachtjes door de keukendeur richting haar. Ze had haar ogen gesloten, fuck wat haatte ik haar. Ineens gingen haar ogen open en ik trapte de stoel om zodat ze viel. 'Wat wil je godverdomme van me?!' Ze stond op en hield haar hoofd vast. 'Je zit me al al die tijd dwars en dan neem je meteen het belangrijkste in mijn leven van me af!! Je kan maar beter een heel goed excuus hebben!!' Schreeuwde ik naar haar.
JE LEEST
Glad en Berucht - The Jokers Serie Deel 1
Storie d'amoreAbigail Verwaat wordt haar hele leventje al achtervolgd door de gevolgen van de baan van haar ouders. Nu hun laatste project de beruchte bendeleider Ace MacDillen blijkt te zijn, wordt haar nieuwsgierigheid haar te veel. Maar zal Abby de wereld van...