10.Bölüm

8.2K 312 49
                                    

''Ah Sikeyim. Leş gibi kokuyorsun Barlas.'' 

Ege'nin söylediğiyle bir kahkaha patlatmıştım. Barlas göz devirmekle yetinmiş ve üst kata ilerlemişti. Ege babasıyla kavga ettiğinden dolayı Barlas'ın evinde kalacaktı bir süre. Ona gülümseyerek Barlas'ın arkasından ilerlemiştim. Ege'de burnunu kırıştırarak mutfağa girmişti.

Odasına girip tuvalete girdiğinde açık olan kapının kenarına yaslanıp kollarımı önümde birleştirmiştim. ''Yardım etmemi ister misin?'' İfadesizce yüzüme bakmıştı,omuz silktiğinde içeri girmiş ve kapıyı kapatmıştım. Montunu çıkardıktan sonra ondan önce davranıp tişörtünün eteklerinden tutmuş yukarı kaldırmıştım. Yorgun nefesi yüzüme çarpmaktaydı,kısık gözlerle beni izliyordu. Elimi açıkta kalan vücudunda gezdirmiştim yavaşça,gözlerimi gözlerinden ayırmıyordum. ''Bu muydu yardım edeceğin şey?'' Demişti tek kaşını kaldırarak. Dudaklarım kıvrılmıştı, ''Duş almanda yardım etmeyi planlıyordum.'' Demiştim kulağına doğru. Gözleri kısa bir süreliğine kapanıp açılmıştı. 

Üstümü çıkardıktan sonra lavaboya yaslanmıştı,belimden çekerek kendisine yaklaştırmış çıplak tenlerimizin temas etmesini sağlamıştı. Yanıyordum. Bir elimi yanağında gezdirirken uzanmıştım o yumuşak dudaklarına. Beklemeden diliyle karşılık verdiğinde sızlanmadan edememiştim. Yavaşça hareket ediyor,dilimi emiyordu. Hareketiyle başım dönmüş daha da bastırmıştım kendimi. Hafif arkaya doğru eğilmiş ve duşun suyunu açmıştım. Kollarımı ona sarmıştım. Elini pantolonumun düğmesine götürmüş hemen ardından iç çamaşırım ile aşağıya indirmişti. Kendisini bana sürttüğünde yüksek sesle inlemiştim. Hızlıca ben de onu üstündekilerden kurtardıktan sonra ellerimi boynunda birleştirmiştim. Kalçamdan kavrayarak beni kaldırmış ben de bacaklarımı beline sarmıştım. Duşa doğru ilerlediği sırada alt dudağını dişlerimin arasına almıştım. Mırıldanarak duşa girmiş sırtımı soğuk duvara yaslamıştı. İrkilerek gözlerimi yummuş daha çok asılmıştım dudağına. Ağzıma gelen kanını emmiştim. Delirecek gibiydim. Sertleşen erkeğim karnına değiyordu şimdi. Sıcak su vücudumuzu ıslatarak her şeyi daha çekici hale getirmişti.

Hızlıca bedenimi çevirmişti,ellerimi duş kabinine koymuş kalçamı hafif kaldırmıştım. Sırtıma doğru yaslanmış bir elini karnımda gezdirirken diğer elini dudaklarıma getirmişti. Bir an önce onu içimde hissetmek istiyordum. İki parmağını dudaklarımdan içeri gönderdiğinde dilimi etrafında gezdirmiştim. Parmaklarını çekip karnımdaki elini sırtıma bastırmıştı. Parmaklarını girişin kenarında yavaşça gezdirmiş benim iyice çileden çıkmama sebep olmuştu. Sonunda ikisini de içeri ittirdiğinde boğukça inlemiştim. Eğilerek yanağını yanağıma yaslamıştı. Parmaklarını hızlandırdığında kafamı geriye atmıştım,bu hissettiğim his çok başkaydı. Yanaklarıma minik öpücükler kondurmuş parmağını içimde iyice hareket ettirmişti. ''Ah evet,evet.'' Seslice inlemelerime karşı koyamıyordum. 

Parmaklarını çıkardıktan sonra ellerini kalçamın iki tarafına koyarak kavramıştı. Kalçamı erkekliğine sürtmüştüm. Derin bir hırıltı çıkarmıştı,hızlıca içime girdiğinde kafamı kabine yaslamış gözlerimi yummuştum. Onun derin inleme sesleriyle kafayı yiyecek gibi oluyordum. Zaten alev alev yanan bedenime sıcak su öyle sert çarpıyordu ki her an boşalacakmış gibi hissediyordum. Hızlandığında ve o noktayı bulduğunda küfürleri savurmuştum ağzımdan. Sertçe içimden çıkıp giriyor,tenlerin temas sesi su sesine karışıyordu. Bir elimi dayanamayarak erkekliğime götürmüş onun hızında çekmeye başlamıştım. Tekrar sertçe içime girdiğinde ''Barlas,b-bu çok iyi.'' Demiştim. Çekmeme engel olarak kollarımı tutmuş sırtımda birleştirmişti. Bir eliyle adeta kelepçe gibi kilitlemişti. Biraz yavaşlayıp birden kendini ittirdiğinde vücudum öne doğru atılmıştı. Ağzımdan akan salyayı yalamış sırıtmıştım.

Barlas (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin