29. Iubita fratelui meu

6.3K 304 29
                                    

Întrebarea mea nu primise răspuns,însă îl citisem pe fața fratelui meu.
Modul în care o privise încurajator pe cea care îmi făcuse atât de mult rău și felul în care îi luase mâna într-a lui îmi spunea totul.
Mark o adusese aici, nu exista îndoiala. Speram să fie o glumă proastă, dar nu era.
Vedeam modul în care o privește, cu toată dragostea din lume.
Fratele meu era îndrăgostit de Amaris.

- Elouisse...

- Doar nu spune nimic, Mark! Nu pot sa cred ca mi-ai făcut asta! Spun dezamăgită și încerc să mă întorc în cameră.

- Ascultă, Bell, știu că-.. începe să vorbească Amaris și simt un val de nervozitate cuprinzându-mă.

- Cățea ordinară! Spun și cobor scările spre ea, iar în mai puțin de doua secunde palma mea îi lovește obrazul zdravăn.
Eram pregătită să îi dau mult mai mult, ura pentru ea era nemărginită, însă Max mă prinsese de brațe, îndepărtându-mă puțin de ea.
Mark se așezase în fața lui Amaris.

- Ok, meritam asta, vorbește Amaris și drace, cât îmi doream să îi dau încă una!

Deși nimeni nu se aștepta, Ailyn mi-o luase înainte și îi lovise celălalt obraz.

- Doamne, de când îmi doream să fac asta, spune, sub privirile uimite ale tuturor. De data aceasta Amaris încearcă să riposteze, și între cele două începe imediat o bătaie în toată regula, dar care nu durează mult. Băieții le despărțiseră.

- Încetați imediat, toate! Strigă Charon.

- Așa îi trebuie dacă are tupeul să apară aici după tot ce a făcut! Striga Ailyn, mai înverșunată ca oricând.

- Nu poți intra în cușca leului și să te aștepți să nu te muște! Râde Charon. Totuși cred că ar trebui să vedeți ce are de spus.

- Nu sunt curioasă, îi răspund. Orice ar avea de zis, este egal cu zero. Mark, nu știu ce ți-a făcut, dar cât timp ea e lângă tine, poți să uiți că ai o soră!

Urc scările în grabă spre camera noastră și încui ușa după mine. Aveam nevoie de câteva minute singură. Îmi stricase vacanța și chiar speram că asta va fi ceva minunat.
Fratele meu o luase razna. Femeia asta îmi făcuse prea mult rău ca să o pot ierta vreodată și nici nu îmi doream. Nenorocita sigur venise aici să se dea pe lângă Max, nu mușcam gogoașa cu iubirea ei pentru fratele meu.
Auzisem pe cineva vorbind la ușă și m-am apropiat.

- Mark, dă-i timp. A fost cea mai mare prostie să i-o aduci aici pe Amaris. Cu siguranță deja își face bagajele să plece spre casă. Cum naiba te-ai putut gândii să o aduci aici? Știai cât are nevoie de vacanta asta!

- Max, Amaris chiar s-a schimbat. Dacă i-ar da o șansă...

- Bucură-te doar dacă o va suporta în aceiași casă! Îi spune Max fratelui meu și mă dau de lângă ușa când acesta o deschide. Pentru o fracțiune de secundă îl văd pe Mark și îl privesc încruntată, apoi mă întorc cu spatele, iar Max închide ușa.

- Nu o să o las pe nenorocita aia să îmi strice vacanța! O voi face să își dorească singură să nu ne fi întâlnit vreodată. Și doar să îndrăznească să se apropie de tine..

- Iubito, trebuie să îți spun ceva.

- Asta nu sună bine. Și nu pot să mai primesc alt șoc acum. Ce mama naibii ai mai făcut Max Hell?

Începe să râdă, iar eu stăteam ca pe ace. În curând îl voi pocnii și pe el.

- Știi deja că aveam nevoie de niște informații de la Amaris despre unchii mei.

Jocul Pasiunii - II Seducţie ToxicăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum