27. Fugind de rutina

7K 340 30
                                    

Buzele lui se lipesc brutal de ale mele imediat ce musafirii pleacă. Mă săruta flămând, de parcă ar fi vrut să mă devoreze și nu aștept nimic mai mult. Îl încalec și adâncesc și mai mult sărutul, îmi împing șoldurile spre bărbăția lui și îl aud gemând, mârâind de dorință și nerăbdare, deși încă ne stăteau în cale toate hainele.
Chicotesc când trage enervat de bluza mea groasă și pun pariu că în momentul de față și-ar fi dorit să nu mă fi schimbat de halatul subțirel.

- Dă jos rahatul ăsta! Rostește și mai nerăbdător decât înainte, când un fir din puloverul gros se agață de un năsturel de-al pantalonilor mei.

Îl arunc imediat de pe mine, odată cu sutienul și imediat dispare și bluza lui. Sânii mei ating pieptul lui gol când mă năpustesc iarăși pe buzele lui și gem când îi simt pielea lipită de a mea. Îi mușc gâtul, pieptul, îl gust fără reținere și îl simt deja plesnind sub mine.
Mă aruncă pe canapeaua micuța pe burtă,cu spatele la el și își desface cureaua pantalonilor, apoi trage puțin și de ai mei, doar puțin mai jos de fund.
Nu mai avea răbdare nici măcar să ne dezbrăcăm complet, ci eliberase doar porțiunile de corp de care aveam nevoie pentru a ne simții unul pe altul.
Cu un deget se plimbă de-a lungul spatelui meu, apoi mă sărută ușor pe omoplat. Mâna lui ajunge imediat între picioarele mele, care nu erau prea depărtate din cauza pantalonilor ce încă erau pe mine. Eram mai mult decât udă, inundată chiar.
Își plimbă bărbăția printre fesele mele, și chiar când crezusem că va intra în alt loc, în care nu a mai fost până acum, mă penetrase în locul obișnuit. Nu mă pot abține să nu gem și mă las purtată de valul de plăcere.
Trec câteva minute bune până când scăpăm și de pantaloni și lenjerie intimă, doar când pofta nebună se mai domolise.
Mai iese pentru câteva secunde din feminitatea mea și se plimbă din nou printre fesele mele. Puteam să îmi dau seama ce își dorea să încercăm și nu m-aș fi opus. Eram atât de udă și de excitată că nu aș putea să îi refuz nimic. Și în plus, nu încercasem asta până acum.
Îmi mușc buza și mă așez în așa fel încât penisul lui să fie la cealaltă intrare a mea.
Se apleacă iarăși să mă sărute și mă împing puțin mai tare în monstrul tare ca piatra.
- Ești sigură, iubito, că vrei să încercăm? Se asigură el. As omorî pentru tine, Max, ăsta e un lucru banal, îmi spun în minte, însă lui îi răspund doar printr-un mormăit.
Îmi mai pătrunde odată vaginul, pentru lubrifiere, apoi se îndreaptă iarăși spre cealaltă intrare.
Mă trag din instinct când capul lui intră acolo și simt puțină durere.
Drace! Era o senzație ciudată, însă curiozitatea nu mă lăsa să mă opresc chiar acum.

- Doare, iubito? Întreabă grijuliu. Pot să mă opresc, dacă vrei.

- Nu vreau, spun scurt și aștept să mai intre puțin.
Deși probabil intrase cel mult 2 centimetri, aveam impresia că am o sculă de un metru în fund. Deocamdată domina durerea, nu plăcerea.
Încetul cu încetul Max mai intra puțin și începusem să mă obișnuiesc..Sau cel puțin îmi amorțise fundul. Nu știam exact care e varianta corectă.

- Drace! A intrat toată? Întreb și îi fur un chicot iubitului meu, care era pe jumătate înfundat în plăcere și pe jumătate amuzat.

- Nici măcar jumătate, iubito, îmi spune râzând și mai înaintează foarte puțin, ca să îmi demonstreze.
Îmi iau inima în dinți și mă împing în el până la capăt. Geme puternic și îmi imaginez câtă plăcere trebuie să îi provoace locul ăla al naibii de strâmt...suficient de strâmt cât să îmi provoace un discomfort mâine.
Când în sfârșit intrase cu totul, începuse să se miște ușor și durerea se diminuase, ba chiar îmi provocase un strop de plăcere..un alt fel de plăcere.
Degetele lui Max îmi dezmierdau clitorisul și mă lăsasem prinsă de un orgasm puternic. Nu a mai trecut mult timp până a venit și eliberarea lui...chiar înăuntru.
Senzația era una stranie încă. Deși ieșise din mine, încă se simțea de parcă am ceva în acel loc și știam că asta nu va fi o obișnuință. Probabil se va întâmpla doar de ziua lui și eventual când voi fi mult prea excitată...Sau beată.
Max se așezase pe spate pe podea și mă luase deasupra lui, mângâindu-mă și jucându-se în părul meu.

- Ești minunată! Îmi spune și mă sărută pe creștetul capului. Cum a fost? Întreabă curios și puțin îngrijorat.

- Bine..dacă nu punem la socoteală că probabil mâine nu voi mai putea nici măcar să mă așez, spun amuzată.

Se ridica imediat în coate și mă privește serios.

- Relaxează-te, iubitule! Nu a fost așa de rău! Ești doar...mare!

- Te-am rănit?

Îmi dau ochii peste cap și încep să regret că m-am plâns. Fusese primul meu anal, la naiba, doar nu se aștepta să nu doară absolut deloc!

- Max, nu ți-am demonstrat până acum că nu sunt de sticlă? Nu mă sparg la fiecare atingere, chicotesc și îl sărut. Încă mă privea îngrijorat puți n și nu m-am putut abține să nu îmi dau ochii peste cap. Putea fi oare mai protectiv de atât?

- Haide, avem nevoie de un duș! Spun și îl trag după mine în baie.

Se făcuse mult prea frig în apartament, iarăși, deci dușul nu durase mult.
Făcusem două căni mari de ceai și mă îmbrăcasem cu un pulover moale și larg.
Restul serii îl petrecusem în casă, gătind niște paste și uitându-ne la filme.. câte unul romantic și câte unul de acțiune, deși în cazul nostru cele romantice păreau a fi comedii. Max nu se putea abține să nu anticipeze ce avea să urmeze și să facă glume pe seama personajelor. Numea poveștile lor banale și previzibile, nimic spontan și plin de mister ca în cazul nostru.

Zilele următoare au trecut pe nesimțite, căci planificasem întreaga excursie și făcusem cumpărături și bagaje. Max fusese ocupat cu afacerile lui obișnuite, dorind să lase totul rezolvat și îi luase și pe băieți cu el.
Ailyn exagerase cu cumpărăturile, ca de obicei, iar Sophia jurase că nu mai merge vreodată într-un mall cu ea. O trase după ea în fiecare "magazin nenorocit", după cum se exprimase.

Mai erau doar doua zile până la minunata excursie. Ailyn închiriase o cabană destul de mare cât să încăpem toți, undeva în munți. Înțelesesem că era suficient de retrasă cât să nu fim deranjați de o mulțime de turiști, însă avea o pârtie amenajată, și un centru spa, cu piscina interioară, saună și masaj, undeva în apropiere, la dispoziția noastră. Toate cabanele erau la o distanță considerabilă una de cealaltă, pentru a părea "rupte de lume" și a oferii intimitate.

Era prima mea vacanță adevărată, după mult, mult timp și aveam de gând să mă bucur din plin de ea.
Aveam deja totul pregătit: bagajele mele, bagajele lui Max, cu o grămadă de haine groase și lenjerie sexy.
Am făcut cu toții o promisiune, că ne vom lăsa telefoanele acasă, la fel și laptopurile și orice formă de a ajunge în contact cu alte persoane.
Dacă tot mergeam în vacanță, măcar sa reușim să ne bucurăm ca la carte, fără telefoane "de servici" și fără griji.

Eram mulți, deci sigur vom găsii ceva de făcut. Eu și Max, Ailyn și Jer, Sophia și Matt, Charon și Klein împreună cu prietenii lor, Vanessa și David. Se alăturase și Dennis și cumva reușisem să îl conving pe Max să vină și Eric. Fratele meu Mark își dorise să petrecem sărbătorile împreună, așa că îl invitasem și pe el, împreună cu iubita lui. Se trezise mult prea târziu și nu mai era nici o cameră libera, însă Dennis se oferise să doarmă pe canapeaua din sufragerie și îl salvase.
Abia așteptam să îi cunosc iubita fratelui meu și să văd ce fel de om este. Cea dinaintea ei îl înșelase, aflasem chiar de la el, însă fără prea multe detalii. Deși a spus ca nu vrea sa se implice prea tare în noua relație, am simțit o vibrație în vocea lui. Nu mi-a spus nici un amănunt despre ea, nici măcar numele. Era un nemernic secretos, ca de fiecare data. El îmi lipsea cel mai mult din familia mea. Cu părinții mei mai vorbeam uneori, și ca de fiecare data, tata îmi spunea sa trec și pe acasă, iar mama mă certa pentru cine știe ce banalitate. Mă bucuram că nu mai e împotriva lui Max, ba chiar mi se părea că acum se poartă ca niște aliați. Cine ar fi crezut că mama mi-l va aduce pe Max înapoi?

- Ești fericită, iubito? Mă întreabă Max, punându-si mâinile în jurul taliei mele, apoi își lipise buzele de ceafa mea.

*******

În capitolul următor....excursia ♡
În acest capitol și-a băgat nasul @devonaqueen 😂😂😂 la scena aceea mai dirty, puteți fie sa îi mulțumiți, fie sa o înjurați.

Jocul Pasiunii - II Seducţie ToxicăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum