MAX:
Mi-am aranjat gulerul cămăşii, căutând cu privirea sacoul meu, în toată camera răvăşită. Îmi era imposibil să-l găsesc printre mulţimea de haine de pe jos, plus aşternuturile ce erau aruncate pe alocuri.
Am aruncat o privire spre imensul dormitor al camerei de hotel, admirând încă o dată cele două brunete ce dormeau goale, liniştite. Probabil va fi ultima oară când le voi privii, aşa cum a fost şi pentru ele, pentru că nu permit vreunei femei să intre în patul meu decât o singură dată. Un zâmbet mândru mi-a apărut în colţul gurii. Măcar farmecul nu-mi pierise, dacă sufletul îmi îngheţase complet. Am ieşit pe uşă non-şalant, lăsându-le sacoul drept suvenir şi deja mi le imaginam certându-se pentru care dintre ele îl va păstra. Nu se aveau la suflet, concuraseră toată noaptea dinainte pentru atenţia mea, însă s-au resemnat şi au acceptat un ménage à trois, fără comentarii. Trebuie să recunosc, arătau bestial, mai ales când odată ajunse în pat, s-au dezlănţuit şi au scăpat de inhibiţii.
Am luat liftul, fiind nerăbdător să ajung acasă şi să fac un duş. Nu vroiam să fac la hotel, riscam să se trezească şi să nu mai scap de ele o bună perioadă de timp. Sigur ar fi insistat şi ar fi vrut de la mine mai mult decât le puteam oferii, aşa cum fac toate, iar eu nu le reţinusem nici măcar numele. Ele vroiau lucruri serioase, relaţii, apariţii în reviste.. iar eu vroiam simple aventuri de o noapte. Asta era regula de aur: o singură noapte. Făceam excepţii doar pentru tipele senzaţionale ce îşi înţelegeau locul şi nu vroiau decât acelaşi lucru ca şi mine: sex mult şi nebun. Erau puţine, desigur, iar cu ele ţineam o oarecare relaţie de prietenie. Uneori le luam la conferinţe de afaceri, alteori le chemam la o cafenea, dar nimic mai mult. Erau libere să iasă cu oricine, şi nu le deranja dacă mergeam cu ele undeva, dar plecam spre hotel cu altcineva. Nu rămâneam nici măcar să dorm cu vreuna. Plecam de obicei imediat după ce actul se termina.
Nici nu observasem când liftul a ajuns la parter, şi am dat fuga rapid spre portar, rugându-l să aducă maşina mea rapid. Pe celălalt capăt al holului observam deja silueta brunetei de noaptea trecută, acoperită doar într-un halat de baie de mătase, roşu, îndreptându-se spre mine ca un taifun. Am urcat rapid în lamborghiniul aventador ce tocmai mi-a fost adus şi am demarat rapid, lăsând-o pe ea strigând în urma mea. Ei bine, asta numesc eu "la fix" !
După scena ce se desfăşurase în public mai devreme, pot să pun pariu că revistele mondene vor avea numai poze cu mine şi bruneta focoasă ce striga nebuneşte pe holul hotelului, cu diferite speculaţii. Asta era un lucru care mă deranja, dar nu suficient cât să-mi dea bătăi de cap. Mă enerva doar asaltul paparazzilor şi tâmpeniile pe care le debitau.
Ajuns acasă, am intrat direct în duş, lăsând hainele pe podea şi dând drumul la apa rece să-mi spele corpul înfierbântat.
Părăsisem New York de exact 14 luni şi două săptămâni şi nu pot să spun că nu-mi lipsea al naibii de mult, în special prietenii mei şi... barul. Matt se ocupa acum de el, iar Jer şi Ailyn îl ajutau. Desigur, cei doi s-au împăcat şi erau perfect fericiţi împreună. Charon şi Klein au venit cu mine în Miami, devenindu-mi oarecum angajaţi, dar eu îi consideram parteneri de afaceri. Terminasem în mare parte cu afacerile ilegale, deşi mereu mă urmărea câte ceva şi nu puteam chiar să termin cu totul. În primul rând, nu vroiam să atrag atenţia mafiei din care făceam parte. Dacă dădeam înapoi, eram un om mort. Odată ce intri în lumea lor, nu mai ai scăpare. Dar, în al doilea rând, nu îmi doream. Mă obişnuisem să trăiesc cu acel stil de viaţă. Îmi plăcea viaţa mea întunecată, de dinainte să apară EA. Eram gol, secat de sentimente, exact cum am fost şi atunci, şi ce altceva mi-ar putea ţine mintea ocupată, dacă nu adrenalina? Îmi lipsea pericolul, împuşcăturile, viaţa de noapte, pista de curse, senzaţia nebună pe care mi-a oferit-o pericolul, totul. Avea dreptate. Nu voi putea niciodată să fiu aşa cum a vrut ea.