30. Nu mă satur de tine

5.1K 257 12
                                    

În prima zi ajunşi pe munte doar am inspectat împrejurimile și am făcut câteva cumpărături de la cel mai apropiat magazin. Aveam de gând să mâncăm la restaurantul din zonă, însă Ailyn începuse să dezvolte o adevărată pasiune pentru gătit, plus că niciodată nu strică ceva de ronțăit.

Peisajul era absolut mirific. Totul era acoperit de zăpadă, doar puțin din verdele brazilor rămânând la vedere.

Am cumpărat dulciuri, diferite sortimente de ceai, ciocolată caldă și bineînțeles.. bauturi alcoolice. Băieții voiau să petreacă.
Pentru Sophia am ales suc natural în cutiuțe de carton cu pai, doar ca să facem glume pe seama ei puțin iar pentru Ailyn absorbante. Era extrem de nervoasă că nu poate face prostii din cauza ciclului..Și ei bine, pentru ce sunt prietenii dacă nu să râdă de tine?

A doua zi dormisem până aproape de prânz. Patul acela era dumnezeiesc și Max mă ținuse trează jumătate de noapte. Am zâmbit amintindu-mi asta. Mă simțeam relaxată, fără griji și iubită. Max se purta exemplar și mereu avea grijă la nevoile mele, înaintea celor proprii.

- Nu pot să mă satur de tine! Îmi spune cu buzele lipite de gâtul meu, încercând să îmi scoată bluza, pe care abia am pus-o pe mine. Chicotesc și îl plesnesc peste mână.

- Iubitule, trebuie să mai ieșim din cameră! La cât ești de nesătul, vom sta aici toată vacanța! Îl cert și încerc să îl dau jos de pe mine.

- Și ce e rău în asta?

Pe cine păcăleam? Îl voiam la fel de mult. Ardeam de dorință deși nu trecuse mult de la ultima partida de dragoste. Oh, drace..Și ce partidă.

Modul năucitor în care mă săruta, lent, excitant și cu toată dragostea din lume mă făcea să îmi pierd mințile. Lângă el eram deasupra norilor.
Am gemut când am simțit întăritura din boxerii lui pe coapsa mea dezgolită. Drace! Cât mai rezista omul ăsta?
Eram pregătită sa cedez și sa îl las sa își facă de cap, însă am fost întrerupți de o bătaie in usa.

- Haideți, porumbeilor! Mai scârțâiți mult patul ăla sau veniți cu noi pe pârtie? Întreabă Matt de pe partea cealaltă a ușii.
Max mârâie frustrat și își da ochii peste cap.

- Gelos? Ii replica prietenului sau. Iubita ta gravida ți-a pus deja restricție? Îl întreabă rânjind și ma săruta in continuare fără nici o jena.

- Haideți, măi! Striga apoi și Ailyn și îl împing pe Max din calea mea.

- Coborâm imediat! Am strigat și mi-am tras repede restul hainelor pe mine.

- Și cu asta cum rămâne? Ma întreabă iubitul meu arătând spre erecția uriașă care încă nu se potolise.

- Te descurci tu, spun încercând să par serioasă.

- O să te țin minte pentru asta, afurisito, mă avertizează și mă sărută scurt pe buze.

Îmi luasem costumul de schi, mai exact, mă echipasem ca un eschimoș. Eram friguroasa și nu voiam să îi stric distracția lui Max cu smiorcăielile mele din cauza frigului.
El terminase înaintea mea, ca de obicei și acum mă aștepta să mă încalț.

Mi-am luat termosul cu ciocolată fierbinte și l-am prins de mână pe Max, îndreptându-ne spre pârtie.
Nu aveam de gând să fac prea multe. Îmi plăcea să privesc spre ceilalți.
Matt se rostogolise de câteva ori, lovind-o fără intenție pe Ailyn. Începuse un adevărat circ între cei doi, iar noi restul râdeam de pe margine.

- Idiot! Șuieră Ailyn printre dinți apropiindu-se de noi. Voi la ce vă uitați? Aveți de gând să înțepeniți acolo sau vă distrați și voi?

- Încă nu mi-am făcut curaj, spun chicotind și mai sorb o gură din lichidul fierbinte.

- Eu mă duc cu schiurile, iubito. Mă aștepți aici?
Aprob din cap, iar el îmi săruta fruntea apoi pleacă împreună cu Jer și Klein. Fugise și Eric imediat, încercând să îi prindă din urmă.

- Eu sunt singurul fraier care rămâne la sanie pentru ca nu știe sa schieze? Întreabă Matt frustrat, dar Dennis îl bate prietenește pe umăr.

- Mai sunt și eu, doar că am fost inspirat să iau snowmobilul cu mine. Deci.. ramai cu femeile, frate. Eu am plecat!

- Atâtea femei numai pentru mine! Exclamă încântat dar imediat este articulat de Sophia.

- Dacă tot nu ai ocupație, ce ar fi să fugi și să îmi aduci un ceai? Îi ordonă rapid viitorului tătic și deși nu îl prea încântă, pleacă imediat să îi aducă ce își dorește. Matt o iubea nebunește, eram convinsă.
Toți băieții au plecat, mai puțin David, care abia acum și-a făcut apariția, aducând-o și pe Charon și Vanessa.

- Unde sunt restul? Întreabă și imediat ce îi spunem, pleacă și el.
Vanessa și Ailyn merg și ele pe pârtie, rămânând doar eu, Charon care nu era deloc entuziasmată să își strice părul tăvălindu-se în zăpada și Sophia care era însărcinată și îi era frică să nu se lovească.

- Tu ce aștepți? Mă întreabă Charon făcând semn spre fetele care par că se distreaza.

- Nu prea am chef. O să mai lenevesc puțin, o lămuresc.

- Cred că cineva o să îți strice momentul de liniște. Ia uite cine vine, mă atenționează și privesc în sus. Mark și Amaris. Grozav. Fix ce îmi doream.
Îmi dau ochii peste cap și îmi mut privirea în altă direcție.

- Bună! Spun cei doi la unison, iar eu îi ignor total. Nu au decât să vorbească între ei. Nu am de gând să port vreo discuție cu Amaris.

După câteva replici schimbate cu cele doua fete, îl văd pe Mark prinzându-mă de mână.

- Putem discuta? Te rog! Îmi spune și pare că ajunsese la capătul disperării.

- Nu avem ce. Cât timp ea e iubita ta, noi doi nu avem ce vorbii.

- Te rog! Sunt fratele tău, Elouisse!

- Tocmai de asta doare atât de tare! Îi răspund și cobor mai jos pe pârtie, sperând să scap de el.
Mă lăsase să mă îndepărtez puțin, apoi fugise după mine.

- Elouisse, doar lasă-mă să vorbesc!

- Fie! Vorbește!

- Nu am planificat asta. Nu am făcut-o cu intenție. Știu ce ți-a făcut, dar crede-mă, Amaris nu mai e la fel. Nu știu cum am ajuns îndrăgostit de ea. S-a întâmplat pur și simplu să fim în același loc, fumați amândoi și...s-a produs inevitabilul .Și apoi am început să o cunosc. Nu mai e aceeași...Știu că e greu de crezut. Dar dă-i o șansă, pentru mine.

- Habar nu ai ce mi-a făcut! Femeia asta nu are nici un pic de inimă! Nu vreau să ajungi cu sufletul bucăți din cauza ei. Tot ce a vrut Amaris vreodată a fost Max. Doar nu crezi că brusc e total altă persoană și te iubește fix pe tine! Ce convenabil, nu? Mai aproape de noi nu o putea aduce nimeni!

- Te rog, la naiba! O iubesc, Elouisse! Înțelegi? E singura femeie care m-a făcut să o doresc atât de mult!

Mă uitam la el total dezamăgită, și cu o imensă părere de rău. Eu știu cel mai bine că nu alegi de cine să te îndrăgostești și nici nu poți scăpa pur și simplu de sentimente. Îmi părea rău de Mark și chiar îl credeam că nu o făcuse cu intenție. Îi căzuse în plasă.

- Am greșit să o aduc aici. Speram că va fi altfel.. voiam doar o vacanță cu sora și iubita mea. Nu m-am gândit nici o secundă că o să îți stric ție vacanța. Îmi pare rău! Mâine o să luăm avionul și...

- Am să o accept!

- Ce?

- Am spus că am să o accept. Nu înseamnă că ne vom împrietenii, dar o să mă abțin să nu vomit când o văd. Doar de dragul tău! O să fiu oricum cu ochii pe ea. Nu m-a convins deloc! Îl avertizez și el mă cuprinde într-o îmbrățișare de urs. Îmi lipsise mult Mark.

- Doar ai grijă, bine? Îl rog când ne despărțisem.

♡♡♡♡♡♡♡♡

Voi ce părere aveți de Amaris?
Pupici 😂

Jocul Pasiunii - II Seducţie ToxicăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum