In a room full of art i'd still stare at you.
23 | Schets
*Harry*
Ik keek naar Beth die voor de schets stond maar op een afstand zodat anderen ook konden kijken. Ze ziet er ongelooflijk goed uit en ik ben niet de enige die dat dacht, ik zag hoe andere mannen naar haar keken. Ik nam een stap vooruit zodat ik meer naast haar stond, haar ogen bleven naar de schets kijken.
"Ik begrijp het niet, je kijkt al 15 minuten gefascineerd naar die schets." Zei ik na een tijd te kijken, haar mond viel open bij het woord schets. Ze draaide haar hoofd naar me en keek me eindelijk aan. "Dit is absoluut geen schets." Zei ze zacht, alsof ze niet kon geloven dat ik zei dat het een schets was.
"Wedden van wel?" Vroeg ik met een arrogante glimlach, ik hield er stiekem van om haar uit te dagen. Het was zelden maar dan leek ze zichzelf en geen koelbloedige moordenaar. "Voor wat?" Vroeg ze en kreeg dezelfde arrogante lach als mij, ik keek weer naar de tekening en dacht na.
"Ik zeg dat je gelijk hebt?" stelde ik voor, ze kreeg een grote lach. "Deal." Zei ze en draaide zich weer naar de schets. "Ik ga Niall zoeken en het vragen, ook al weet ik dat ik gelijk heb." Fluisterde ik in haar oor en draaide me om en stapte weg van haar.
Ik keek nog eens over mijn schouder naar haar en zag haar naar me kijken, het gaf me een raar gevoel vanbinnen. Ik knipoogde naar haar en ze kreeg een lach en keek weer voor zich.
Na 10 minuten te zoeken vond ik Niall eindelijk, ik stapte naar hem toe en zoals altijd kreeg hij een brede glimlach en kwam naar me toe gestapt. "Harry! Ik ben blij dat je gekomen bent." Zei hij nog steeds met een lach. Ik glimlachte terug, "Kan je even mee komen? Beth en ik waren het on eens over iets." Zei ik en sloeg een arm om zijn schouder, hij hief zijn wenkbrauwen op en sloeg me op mijn borst.
"Beth hé?" Zei hij met een grijns, ik fronste en duwde hem weg waardoor hij begon te lachen. "Wie is die Beth?" Vroeg hij toen hij gedaan had met lachen. "Elizabeth." Zei ik en zijn lach werd groter. "Je meisje eindelijk mee?" Vroeg hij en ik rolde mijn ogen. "Ze is niet van mij." Zei ik en zocht naar haar, er waren veel meer mensen hier dan de laatste keer dat ik hier was.
Toen ik haar zag staan stond ze nog steeds naar de schets te kijken en niemand stond naast haar. "Waar is ze?" Vroeg Niall, ik wees naar haar en hij keek me met grote ogen aan. "Damn Harry ze is mooi." Zei hij en ik lachte om zijn zwak compliment. Ze is beeldschoon.
Het leek alsof ze ons voelde kijken want ze draaide zich naar ons toe, ze keek naar me en keek daarna naar Niall.
"Beth, dit is Niall. Niall, dit is Beth." Stelde ik hun aan elkaar voor. Ze glimlachte naar hem en stak haar hand uit, hij nam het en kuste haar hand waardoor ze begon te blozen. Ik duwde mijn ellenboog zijn ribben en hij liet haar hand los. "Elizabeth." Zei hij en ik rolde mijn ogen. "Beth." Verbeterde ze hem.
"Dus, jullie hadden me nodig?" Vroeg Niall en keek van Beth naar mij en daarna weer naar haar. "Is dit een tekening of een schets?" Vroeg Beth en Niall fronste zijn wenkbrauwen en keek naar zijn werk waar Beth naar wees.
"Wie zei dat het een schets was?" Vroeg hij aan ons beide en keek met een frons naar ons. "Je artistieke vriend hier." Zei Beth sarcastisch een wees naar me. Mijn mond viel open en keek naar haar, Niall begon weer te lachen en veegde een traan weg.
"Harry? Artistiek?" Zei hij en schoot weer in de lach, Beth kreeg een lach op haar gezicht van de blije Ier die luid lachte en zich niets aan trok van de rest. Ik daarentegen stond met een frons op mijn voorhoofd en met mijn armen over elkaar gekruist naar hun te kijken, dat was helemaal niet zo grappig.
Toen hij uitgelachen was keek hij naar me en zijn lach viel weg en hij schraapte zijn keel. "Dit is een tekening, dus Beth heeft gelijk." Zei hij en Beth draaide zich naar me en lachte triomfelijk. "Dankje Niall." Zei ze met een brede grijns.
Er kwam een man naar Niall toe en begon tegen hem te praten. "Ik moet gaan, leuk je te ontmoeten Beth." Zei hij en glimlachte. Ze glimlachte naar hem en hij stapte weg met de man.
Ze draaide zich naar de tekening en ik ging wat achter haar staan. "Moet je niet iets zeggen Harry?" Vroeg ze en kreeg een kleine lach die ze duidelijk onderdrukte.
"Je hebt gelijk Beth." Zei ik, ze zuchtte zacht. "Die woorden hoor ik zo graag." Mompelde ze en ik lachte. "Elke vrouw heeft graag gelijk." Zei ik, ze duwde me en keek daarna weer naar de tekening.
Haar bruine haren hadden haar natuurlijke krullien die ze nooit echt los liet, haar ogen glommen door de spots die op hingen.
"Ik begrijp niet waarom je naar die tekening blijft staren, er zijn hier veel mooiere dingen te zien dan dat." Ze draaide zich om omdat ik nog steeds achter haar stond.
Ze nam me aan mijn onderarm en trok me naast haar, ik keek wat met een frons naar.
"Het is chaos in zijn of haar hoofd, hij of zij heeft zo veel emoties of gevoelens dat ze in zich houden dat hun hoofd ervan gaat duizelen. Je ziet hier zijn of haar gezicht en deze twee gezichten kunnen hun verborgen gevoel of emotie zijn."
Soms keek ze naar me of ik wel aan het luisteren was maar hoe kon ik niet luisteren? Ze legde het met zo veel passie uit dat ik niet kon weg kijken.
"Je moet naar de tekening kijken." Zei ze en keek naar me met een lach. "Juist." Zei ik met een frons en keek naar de tekening, tegen mijn goesting wat raar was. Waarom wil ik nu in hemelsnaam naar Beth blijven kijken?
"Elizabeth?" Vroeg een veel te bekende stem die ik verafschuwde, mijn frons werd meteen dieper toen ik Liam zag staan. Zijn ogen keken enkel naar Beth en hij had een lach op zijn gezicht die ik er met veel plezier wou afslaan. Ik voelde mijn gsm in mijn zak trillen en nam hem er uit en opende het bericht. Ik draaide me met mijn rug naar hun toe toen ik Louis zijn naam zag staan.
Neem Elizabeth mee naar de bar, Niall wacht jullie daar op.
18:44 4/03/2018
Ik stak mijn gsm weg en stapte wat verder en ging achter Liam staan die nog steeds alleen oog had voor Beth. Haar ogen keken in de mijne en ik deed het teken dat ze me moest volgen, ik stapte meteen naar de bar en wist dat Beth wel zal volgen.
--------
Sorry dat het soms lang duurt vooraleer ik upload, ik heb het echt enorm druk met mijn studies...🙄Hopelijk vonden jullie het een goed deel😁
JE LEEST
Edward
FanfictionElizabeth is niet het meest normale meisje. Ze houd van weinig dingen, is agressief en vermoord mensen voor haar werk. En Harry is hetzelfde als Elizabeth. Alleen houd hij van meerdere dingen. Wat gebeurt er als ze elkaars pat kruisen? Gaan ze elka...