31 | Aceton

103 7 2
                                    

31 | Aceton

I'm meaner than my demons.

*Harry*

Mijn vuist klopte nogmaals op haar deur en ik keek de gang door om te kijken of er iemand te zien was, maar het was 2 uur en de meeste mensen sliepen. Haar deur ging op een kier en haar blauwe ogen staarde in de mijne. "Edward?" Vroeg ze, een frons vormde op haar voorhoofd en ze opende de deur meer en ik stapte binnen.

Ze droeg een short en een t-shirt, haren in de war en haar mes in haar rechterhand. "Sorry dat ik je wakker heb gemaakt," Ik kuste haar lippen en nam haar hand vast en trok haar naar haar slaapkamer. "maar ik heb nieuws."

Ik deed mijn schoenen uit en ze zette zich neer op haar bed, haar nachtlamp verlichte de kamer. "Wat?" Vroeg ze en wreef in haar oog. "Ik moet je vermoorden." Ze stopte met wrijven in haar ogen en liet haar hand vallen en knikte haar hoofd.

"Wel, dat werd tijd." Zei ze. Ik knikte en zette me bij haar op bed, ze kroop dichter tegen me aan en ik sloeg mijn arm om haar heen. "Een brand lijkt me een goed idee. We vermoorden een vrouw van jouw leeftijd ongeveer en steken de boel inbrand." Stelde ik voor. "Vind ik een goed idee." Ze zette zich op mijn schoot en kuste me.

"We kunnen haar keel niet oversnijden want als we te diep zitten kerven we in haar botten en zal de politie een onderzoek doen van moord." Ik knikte dat ik het eens was met haar. "Nek breken ook niet." Voegde ik toe, ze schudde haar hoofd. "Vergif? We kunnen insuline inspuiten of adrenaline?" Ik knikte.

"Dat klinkt goed, wanneer doen we het?" Ze zuchtte en maakte de dot in mijn haren los en ging met haar vingers door mijn haar. Kippenvel vormde op mijn armen, het voelde vreemd maar aangenaam tegelijk.

Haar ogen keken in de mijne. "Morgen rond 3 uur? " Vroeg ze met een frons. Ze zag er moe uit, haar kaak zag blauw omdat ze te koppig was er ijs tegen te houden na alle gevechten die ze gehad heeft. Ik wreef met mijn duim over haar was en ze grimaste van de pijn, een pijnlijke steek in mijn hart.

Ze gaf me een kleine glimlach en leunde naar me toe, haar handen op mijn borst om haar tegen te houden en haar neus tegen de mijne. Ze gaf met haar neus een klein duwtje en kuste me daarna.

Ik legde mijn handen tegen haar wangen en ze trok wat weg maar we waren nog dicht bij elkaar, haar hand kwam naar mijn wang en ze streelde hem met haar duim terwijl haar ogen mijn gezicht bestudeerde. "Je groene ogen zijn mooier." Ze staarde naar me en ik kreeg een glimlach op mijn gezicht.

"Laten we gaan slapen." Stelde ik voor, ze knikte en ging van me af. "Wil je iets om in te slapen?" Vroeg ze, ik beet op mijn lip. "Kan ik in mijn boxers slapen?" Vroeg ik en ze knikte. Ik kleedde me uit en kroop bij haar onder de lakens, haar lichaam kroop zichter tegen de mijne aan en ik deed het licht uit.

Haar lippen kuste mijn schouder. "Slaapwel, Harry." "Slaapwel Beth." Ik kuste haar hoofd en sloot mijn ogen.

* * *

*Elizabeth*

Ik stapte de club binnen, de geur van alcohol kwam me tegemoet met luide muziek en herinneringen van mijn jaren die ik hier verspild had. Ik stapte naar de bar en trok mijn rok omlaag als ik me neerzette op één van de stoelen, ik bestelde een cola en draaide me naar de menigte toe die aan het dansen waren.

Het duurde even voor ik hem vond tussen alle mensen, zijn ogen keken al mijn kant op. Mijn grip rond mijn glas verstevigde toen ik haar handen rond zijn nek zag, haar gezicht veel te dicht bij dat van hem.

Mijn ogen keken weg van hun, het deed pijn om zoiets te zien, ik haatte het. Ik keek weer naar hun en zag Harry iets in haar oor fluisteren. Mijn zicht werd belemmerd doordat iemand voor me kwam staan. Een man van rond mijn leeftijd, ik keek hem aan en hief mijn wenkbrauwen op. "Ga uit mijn zicht." Siste ik, de man rolde zijn ogen en stapte dronken weg.

Ik zag Harry nergens meer en ik werd nerveus, ik heb hun 10 seconden uit het oog verloren en ze zijn weg. ik zuchtte geërgerd en keek nog eens rond, maar tevergeefs. Ik nam mijn gsm uit mijn handtas en zag dat ik een bericht had van een onbekend nummer.

Mijn hand stak mijn gsm weg en ik stond op, ik verliet zo snel mogelijk de club en nam een taxi naar mijn appartement. Ik betaalde gepast en stapte uit, ik zag Harry's auto staan en stapte snel naar binnen en nam de trappen zoals we afgesproken hadden.

Toen ik op mijn verdiep was, deed ik de deur achter me dicht en ging naar mijn deur en opende hem zachtjes.

Harry stond met zijn armen over elkaar heen, met een diepe frons en zijn bruine ogen keken naar het meisje dat op mijn zetel zat. "Waarom raak je me niet aan?" Ze klonk gefrustreerd, ik rolde mijn ogen.

Alsof Harry voelde dat ik er was keek hij weg van haar maar keek haar snel weer aan. Ik keek naar het tafeltje waar de spuit op lag en nam het in mijn handen en deed de beveiliging eraf.

"Doe je aan drugs?" Vroeg hij, ze kantelde haar hoofd wat. "Ik sta voor veel dingen open." Ze probeerde het sensueel te laten klinken maar ik haar dronken staat lukte het niet zo goed. Harry kreeg een lach. "Goed," hij ging naar haar toe en ik deed hetzelfde tot hij voor haar stond en ik achter haar.

Hij zette zich naast haar neer en deed haar haren weg van haar nek, ze legde haar hand op zijn bovenbeen, veel te dicht bij zijn kruis naar mijn goesting. Ik duwde de spuit in haar nek en spoot de dodelijke dosis insuline in.

Harry zette zich snel recht en ik plaatste de spuit in haar hand en volgde Harry naar mijn kamer en nam de flessen aceton.

Ik opende de bus aceton en ging van de living naar de keuken tot op de kasten, vanaf daar tot aan het kookvuur legde ik propjes keukenrol wat uit elkaar zodat we genoeg tijd hadden om weg ze lopen voor de boel ging ontploffen.

Ik keek toe hoe Harry de bus over haar heen goot en naar me opkeek, we kinkte naar elkaar en ik zette de gas open en liep weg naar buiten. Harry nam een lucifer en liet het vallen en liep ook weg. Mijn handen trokken de deur van het trappenhuis open en ik duwde Harry eerst en volgde daarna.

Een enorme knal klonk en we gingen sneller van de trappen, Harry nam mijn hand vast en we liepen naar zijn auto en stapte in. Hij reed snel weg en we zuchtte beide maar mijn hart hamerde nog steeds in mijn borstkas.

"Zet je op een parking en verander van nummerplaat." Zei ik, hij kinkte en nam mijn hand vast terwijl hij verder reed.

Hij reed de parking op van een eettent en reed even rond op zoek naar camera's, toen we niets zagen zette hij zich naast een auto. We stapte uit en ik nam mijn mes en maakte de nummerplaat van Harry's auto los terwijl hij die van de andere auto los schroefde.

Ik keek vluchtig rond en zag niemand, Harry schroefde de nummerplaten op zijn auto en ik nam die van hem en legde ze in zijn auto.

EdwardWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu