It all started with a kiss.
25 | Sorry
Toen Harry de auto parkeerde waren we beide stil, ik voelde me zo gestrest en ik heb geen idee waarom. Is het omdat ik hem voor een lange periode niet meer ga zien of omdat we ruzie moeten maken zonder enige reden?
Het gaat zo raar zijn om Harry niet meer te zien. En het is zo fout dat ik zo denk.
We maakte beide onze gordels los en keken elkaar aan. "Sorry voor wat er gaat gebeuren." Zijn woorden lieten mijn maag salto's maken. "Ik vergeef het je." Zei ik en stapte uit.
Ik kon niet in zijn ogen blijven kijken, er waren zo veel emoties in te zien dat ze me verward maakten.
Ik smeet de deur dicht en ik hoorde Harry's deur dicht vallen, ik ademde nerveus uit en stapte rond de auto naar hem toe. "Hij is net de parking opgereden." Fluisterde hij wat me kippenvel gaf, of het was de koude.
In de verte hoorde ik een deur dicht slagen van een auto, ik hoopte dat Liam dicht genoeg is om de ruzie te horen of te zien. We stonden voor de deur van me'n appartement toen ik Harry me aan mijn pols voelde trekken, Ik draaide me naar hem om en ik was verrast door hoe dicht hij stond.
Ik had geen tijd om iets te zeggen of te doen want hij had mijn wangen vast met zijn handen en duwde zijn lippen tegen de mijne, en het voelde als thuis komen.
Ik voelde zijn handen van mijn wangen weg glijden toen ik mee begon te kussen, opeens nam zijn hand mijn borst vast waardoor ik mijn lippen weg trok van hem en hem boos aan keek. Hij begon mijn nek te kussen en zijn andere hand greep mijn kont vast en duwde onze heupen tegen elkaar wat mij naar adem liet happen.
Ik probeerde hem weg te duwen maar hij hield me te stevig vast. "Stop Harry." Zei ik maar hij bleef verder doen, ik duwde zijn hand van mijn borst weg maar hij greep mijn kont met beide handen stevig vast en kneep er in.
"Stop Harry! Stop het!" Riep ik, ik hoopte echt dat Liam me hoorde. Ik voelde Harry op de huid van mijn nek knabbelen en zuigen, ik vervloekte hem voor de zuigplek die ik hierna ging hebben.
"Laat haar los Harry." Zei Liam's stem, ik voelde Harry ze'n lippen van mijn nek weg halen waardoor ik naar Liam keek. Ik probeerde zo angstig mogelijk te lijken en hoopte dat het goed leek.
"Wat? We hebben gewoon een beetje plezier." Harry keek naar Liam en duwde me meer naar hem toe, hij liet mijn kont los en nam me aan mijn lenden vast zodat hij me knuffelde. Zijn lippen vonden mijn hals weer en gaf er kleine kusjes op wat mijn hart sneller liet slaan. Ik legde mijn handen tegen zijn bovenarm en probeerde hem van me af te trekken maar hij verstevigde zijn grip nog meer. "Sorry Beth." Fluisterde hij. "Sorry." Zei ik, ik duwde hem zo hard ik kon waardoor hij verrast was, me los liet en naar achter strompelde. Ik nam en stap dichter naar hem toe en sloeg hem hard tegen zijn gezicht. "Ik wil je nooit meer zien." Siste ik.
Ik liep naar Liam toe die een frons op zijn voorhoofd had. Hij nam mijn hand vast en trok me achter hem. Ik haatte het.
Ik keek om Liam heen en zag dat Harry een diepe frons had en zijn handen waren gebald in vuisten. Zijn ogen keken in die van mij maar Liam kwam meer voor me staan zodat we niet meer naar elkaar konden kijken.
"Je kan beter gaan Harry." Ik deed een stap opzij om naar Harry te kijken. Als blikken kunnen doden, lag Liam hier al aan mijn voeten. Harry rolde zijn ogen en stapte snel van ons weg, Liam draaide zich naar me om en keek me ongerust aan.
"Gaat het?" Ik knikte en keek weg van Liam en keek naar Harry die in zijn auto stapte, ik keek weer naar Liam. "Ik was geschrokken, ik had het niet verwacht." Ik kreeg een frons en keek naar de auto van Harry die weg reed. "Ik vertrouwde hem!" Riep ik, schudde mijn hoofd en keek naar Liam zo gepijnigd ik maar kon. "Ik dacht dat hij me respecteerde." Mompelde ik.
Hij gaf me een knuffel en ik kromp ineen. Ik haat lichamelijk contact. "Sorry, die intenties heb ik niet. Ik wil er gewoon voor je zijn Beth." Zei hij en ik werd misselijk van zijn woorden. "Dankje." Antwoordde ik zacht. Ik voelde me eigenlijk slechter dan ik verwacht had.
Ik voelde me slecht omdat seksuele intimidaties dagelijks gebeuren zowel bij mannen als bij vrouwen, en ik moest het spelen. Ik voelde me gebroken omdat Harry sorry zei voor die kus, terwijl die kus meer voor mij betekende dan voor hem. Het was een warboel van emoties en ik werd er misselijk van, ik heb heel mijn leven lang emoties weg geduwd en nu komen ze allemaal op mij af.
Hij liet me los en gaf me een klein lachje uit sympathie. "Kunnen we naar binnen gaan?"
We stapte in stilte naar binnen en hij duwde op de liftknop, Liam en ik stapte de lift in en hij begon dingen te vragen maar ik hoorde zijn stem niet eens. Ik voelde koud en leeg aan en had de hele tijd een frons op mijn gezicht. Hij bleef maar praten en dingen vragen, zijn lippen bleven maar bewegen maar ik wou niets horen.
De liftdeuren schoven weer open en ik stapte uit. "Beth." Ik hoorde Liam' s stem weer en draaide me om. "Is het oké als ik morgen langs kom?" Vroeg hij, ik knikte. "Tot morgen." Mompelde ik en stapte snel mijn appartement binnen.
JE LEEST
Edward
FanfictionElizabeth is niet het meest normale meisje. Ze houd van weinig dingen, is agressief en vermoord mensen voor haar werk. En Harry is hetzelfde als Elizabeth. Alleen houd hij van meerdere dingen. Wat gebeurt er als ze elkaars pat kruisen? Gaan ze elka...