Selam sevgili okurlar 🙋♀️Acı Tütüne göstermiş olduğunuz ilgi için çok teşekkür ediyorum. Diğer hikayelerim Yer Altından Papatyalar ve Kupa Kızı na da bekliyorum.
Keyifle okumanız dileğiyle. Sağlıcakla kalın canlarım 🌹
*
Sabaha karşı uyandığımda yatakta yarı çıplaktım. Kadir benim yorgun olmamdan dolayı gece tütüne giderken uyandırmamış, uykumu almamı istemişti. Utanmıştım olduğum durumdan. Dün gecenin anıları vardı zihnimde. Odama henüz kimsenin girmemiş olması nedeniyle acele etmeli, birazdan uyanacak Kadir'in küçük kardeşlerine kahvaltıyı hazırlayıp, vakti geçmeden de tarlaya indirmeliydim. Yer yatağını toplayıp, banyoya atmıştım kendimi. Abdestimi alınca da çabucak kahvaltı yapıp, tarladakilerine de indirmiştim.
Kadir bana bakmadı. Hatta bütün kahvaltı boyunca yüzüme bile bakmamıştı. Umutla bakıyordum yüzüne. Pişman olmadığını görmek için. Aklında başka bir kadın olmadığını anlamak için. Kaynanam sinsi sinsi gülüyor, Mehmet Abimse yüzünden eksik olmayan suçlayıcı bakışlarını atıyordu. Dün gece Kadir'in anlattıklarından sonra artık biliyordum yüzündeki bakışların nedenini. Umursamazdım o günlerde. Mehmet Abimin bakışlarını da umursamadım.
O gün ben bir tek Kadir'in bakışlarını umursadım ama oda bana bakmadı. Boşalan tepsiyi eve çıkardım. Evdekilerin öğle yemeği için gelmesine az bir vakit kala yemeğin suyu için su koymaya dışardaki ocağa doğru ilerliyordum. Suyu koyup altına çalı çırpı artarken Kadir'in geldiğini görmüştüm. Yüzüne bakmadım bende. Pişmansa dünkü geceden birbirimizin suratına da bakmaya gerek görmüyordum bende.
Kadir de bana bakmadı zaten. Eve doğru ilerledi. Sinirlenmiştim. Dün geceyi yok sayıyordu. Beni öpmelerini, okşamalarını yaşanmamış sayıyordu. O an çok kırılırken biraz sonra çok sevineceğimi tahayyül dahi edemiyordum.
Kızgın adımlarım vardı eve giderken. Ona kızgındım. Kocama kızgındım!. Gerekirse bende konuşmayacak, yüzüne bakmayacaktım. Mutfağa yol alırken belime kollar dolanıyordu. Dün geceden biliyordum ben kolların sahibini. Çemkirmedim. Neden dokundun demedim. Neden bakmadın yüzüme hiç demedim. Deseydim sahi cevap verir miydi?. Beni odamıza götürmesine izin verdim.
"Nedon dışarda gişin gelmiş bahmayacan mı suratına?".
"...".
Dediğim gibi umursamazdım o günlerde. Bana bakmıyorsa bende bakacak değildim.
"Konuşmon mı?. Bahmaycan mı yüzüme?".
"Sende bahmadın!".
"Kim bahmamış?. Ben mi?".
"Sen ya...hem ne saron gollarını belime?. Pişman deel misin?".
"Ne diyon Zeliş?. Pişman olsam dohunur muyum!. Ne sandın sen beni!".
Alınganlık yapıyordu Kadir o an. Ne kadar haklı olsam da öğrendiğim bir şey varsa köyde, kocan ne derse o doğruydu. O Ne derse o olmalıydı.
"Darla da yüzüme bahmadın ama!. Gözünü kaçırdın. Haklısın sevmon zati beni...ben zaten daha önce şey olmuştum. Haklısın!".
Oda da ayakta dikilmiş, kızgın gözlerle birbirimize bakıyorduk. Ama Kadir'in gözleri masum değildi. Gözlerimdeki bakışları sinirden kemirdiğim dudaklarıma bakıyordu. Benim gözlerim dolu dolu bakarken, onun gözleri şehvetli bakıyordu.
"Gel hele yamacıma. Sana pişmonmım gösterom!".
Hırıltıya benzeyen seslerle üzerime yürümüş, kıstırmıştı beni. Sandığa ilerleyip dün kıvılcımın başladığı yere oturtuyordu. Elleri yine arsızdı. Nereyi bulsa orayı sıkıyor, okşuyor, baştan çıkaracak hamleler yapıyordu.
"Dohunma!. Sen git Esma'ya dohun!".
"Hayda gene mı Esma...ne iston sen kızdan?. Sözüme inanmon mı ?".
"...".
"Neden taktın gafana o kadar?. Ben onu del seni istom. Görmon mı?".
Gece boyunca beni tüketen erkekliği yine kendini belli etmişti. İstiyordu beni!. Ama ben istemiyordum o an. Sen varsın demişken ertesi gün yüzüme bakmayışı ne kadar doğruydu?.
"Sevon ama onu...duyduydum zati seni Sevda yengemle konuştuklarını. Bilon sende".
Beni daha fazla bastırıyordu orasına. Veremeyeceği cevaplar olunca bunu yapıyordu. O sanıyordu ki ben Esma'yı kıskanıyorum ama bilmiyordu ki kıskandığım Esma değildi. Ben bir erkeğin bir kadına verdiği değeri kıskanıyordum. Ama Kadir bunu anlamayacak kadar benimle ilgilenmiyor, aklı sadece bir önceki gecedekileri tekrarlama peşindeydi.
"Kilo mu aldın?. Elime gelon artıh".
Dudakları boynumu talan ediyor, öpcükleriyle aklımı dağıtıyordu.
"Yapma Kadir!. Bir daha yakma beni sevmonsa. Aklın hala ondaysa...".
Boyumdaki dudakları ensemde duruyor keskin nefeslerini enseme veriyordu. Kadir'in her hareketi cezaydı bana. Ben ne ara cezama bağımlı olmuştum ona anlam veriyordum.
"Ben Esma'yı sevmom Zeliş....yalan del güzel kız. Güzelliğine köydeki her oğlan gibi bende vuruldum. Anam o gün Zeliş'i al dediğinde korktum. Sana çektiririm, hor görürüm deye istemedim. Yararıydın sen Zeliş....çok yaralı. Anan saçını heç okşamadı...baban iki dadlı laf etmedi. Şendure desen o senin güzelliğine hep yandı. Çok kıskandı seni. Ben korktum Zeliş. Seni kendime alırsam seni sevemem deye korktum. Sevmezsem ölürdün Zeliş!. Sende solardın!. Kıyamadım sana...ama seni dere genarında suya batmış görünce ben öldüm. Sen ölme deye ben öldüm. Öldüğümü sanordım aslında. Gün geçti kokuna alıştım. Banyoda gördüğüm tenine alıştım. Küçük ellerini bedenime doğunuşuna alıştım. Ben sana alıştım Zeliş!".
Kadir konuşuyor, bense put kesiliyordum. Ben sadece duyuyordum o an. Algılayamıyordum. Kadir'i kıskanmanın yersiz olduğunu öğreniyordum. Ama duyuracaklarım bunlarla sınırlı olmayacaktı. Asıl ayaklarımı yerden kesen cümleleri birazdan duyacaktım.
"Zeliş....ben o gece seni o darlada görünce bittim. Nefesim kesildi. Ne yapacağımı şaşırdım. Keşkem dedim ... ölseydim de seni o halda görmeyeydim. Ama oldu sana kıydılar!. Sen bana ilk gelin olduğun gece kabul ettimdi seni her halınlan. Ama sonra korktum. Sana dokunursam, seversem benden soğursun deye. Dün duramadım. Seni kendimin yaptım. O adamdan geriye tek bir iz bırahmadım!. Benlen doldun. Sen artık sadece benimsin. Gözlerin benim, dudakların benim, için benim. Sen benimsin!".
*
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
Kadirin itirafına ne diyorsunuz?.
Bekleyen var mıydı?.
Biraz kısa bir bölüm oldu biliyorum ama lütfen bana kızmayın. Şu aralar çok yoğunum. Kupa Kızına da aynı gün bölüm atınca haliyle yorgunluk oluyor. Beni anladığınızı umuyorum. Seviliyorsunuz ❤.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI TÜTÜN (Tütün Serisi 1. Kitap)
General FictionTarlaya tütünlere bakmaya giden Zeliş'in yaşadığı istismar sonucu Kadirle zoraki evlilik yapmasını konu alan bir köy hikayesi. "Kolumu bacağımı savuruyor, beni hapseden bedenden kurtulmaya çalışıyordum. Ama yapamadım. Yatırımdım tütün tarlasında ıs...