ÖNEMLİ AÇIKLAMA RİCA EDİYORUM OKUMADAN KİTAPA GEÇMEYİNİZ! YOKSA VİCDANEN KENDİMİ KÖTÜ VE SUÇLU HİSSEDERİM.
Profilime hoşgeldiniz. Kitaplarımı okumak için sabırsızlandığınızın farkındayım ancak birkaç husustan bahsetmezsem kendimi vicdanen asla rahat hissetmeyeceğim öyle ki bu his beni kitaplarımı yayından kaldırmaya itecek derecede ön planda.
Profilimde iki adet kitap bulunmakta ve birisi 18+ bu katagoride yazmayı sevdiğim ve kelimeleri iyi kullandığımı düşündüğüm için böyle bir kitap yazmak istedim ancak bu demek değil ki gerçek hayatta öyle bir insanım dolayısıyla bu konudan bir hayli rahatsızlık duyuyorum çünkü yazdığım şeyler tamamen dini değerlerime ve inanışıma ters hatta günah ve ben bu kitabı okuyan sizlerin etkilenerek yanlış ve günah bir işe benim yüzümden bulaşmanızı istemem zina'nın her türlüsü günah bunun farkındayım. Kitapım da ilişki yaşayan karakterler öncelikle Allah huzurunda daha sonrada resmien nikahlılar ilk bölümlerde sadece nişanlı olsalar bile evlenecekleri kesin olduğundan ötürü onların arasında yakınlaşma sahneleri yazdım. Uzun lafın kısası benim bu kitapları yazarak, amacım kimseyi yoldan çıkarmak, yanlış ve günah olan yollara itmek değil küçük veya büyük farketmeksizin hangi yaşta veya cinsiyette olursanız olun helaliniz olmayan karşı cins ile yakınlaşma münasebetinde bulunmayın ve özellikle benim kitabımdan cesaret alarak, böyle bir şeye kalkışmayın.
Sevdiğim bir işi yapıyorum ve kimsenin benim yüzümden günaha girmesini istemem bu açıklamayı yaparak, hem sizlere gerçek kimliğimi biraz olsun tanıtmak hem de yanlış birşey yaptığımı düşündüren vicdan azabımdan kurtulmak istedim.
Yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim...
Lütfen baaşlamadan önce ⭐ işaretine dokun ve yorum yapmayı unutma.
Seni seviyorum
Keyifli okumalar ❣️
Genç kız yaklaşık beş dakika sonra bardakların olduğu dolabı bulduktan sonra, bir tanesini alarak, su sebiline yöneldi ve çekmesi durumunda oldukça ses çıkartacağına emin olduğu sandalyelerin düzenini bozmadan uzun yemek masasına oturarak, suyunu içmeye başladı. Mihriban hem suyunu içip, hemde etrafı incelemeye öylesine dalmıştı ki "ne yapıyorsun sen burada?" Diye bir soru duyunca korkuyla yerinden sıçradı ve elindeki bardağı bıraktı. Mihriban yaptığı hatayı farkedince, korkuyla gözlerini yumdu ve kırılma sesini beklemeye başladı. Ses yüzünden herkes uyanacak belkide kendisine hesap soracaklardı ancak bir dakika geçmesine rağmen kırılma sesi duyamayınca yumduğu gözlerini araladı ve az önce elinden düşürdüğü bardağı sessizce tezgahın üzerine bırakan adama baktı. Mirhan her sigara içtiğinde olduğu gibi bu gecede midesinin ağrısından uyuyamayınca, mutfağa inerek kendisine bir bardak süt ısıtmaya karar vermişti. İllet ona zarar veriyor olabilirdi ama sanki onu içtikçe de rahatlıyor gibi hissediyordu. Mutfağa girdiğinde ortalığı karıştıran kadını görünce duraksadı. Mihriban birşey almak için parmak uçlarında yukarıdaki dolaba doğru uzanırken, üzerine giydiği gecelik altındaki beyaz renkte olan iç çamaşırı görünecek şekilde, açıldı. Mirhan onun yarı görünür kalçalarına baktı daha sonra sesli bir şekilde yutkundu. Genç adam o kalçaların tamamını görmek için neler vermezdi.
Kızın bir bardak su dolduruşunu ve masaya oturup, içişini arzulu gözlerle izledi. Mihriban suyunu bitirdikten sonra, etrafı izlerken, genç adam içeriye girerek "ne yapıyorsun sen burada?" Diye sordu. Genç kadın onun ani gelişi yüzünden, korkarak elinde tuttuğu bardağı bıraktığında Mirhan hızlıca ona yetişti ve bardağı yere düşmek üzereyken tuttu. Bardağı tezgâhın üzerine bırakırken, kadına döndü "dikkat et biraz! anlaşılan herkesi uyandırmaya çalışıyorsun" diye fısıldadı. Mirhriban onun bu suçlayıcı bakışları ve sözlerinin ardından ellerini masanın iki yanına koyarak, hafifçe sırtını yatırdı ve sinirli bir şekilde adama baktı. "Bir anda bana seslenip, korkutan sen değilmiş gibi konuşma Mirhan!" diye sitemli bir şekilde adama karşılık verdi fakat genç adamın çoktan kendisini dinlemeyi bıraktığının farkında değildi. Öyle tehlikeli bir pozisyonda durmuş ve adam ile tartışıyordu ki Mirhan onun vücudunu süzerken yine ve yeniden anında sertleşmişti. Bir kadının onu bu kadar etkilemesi akıl almaz bir olaydı. Niçin başka kadınlar değil yanlızca Mihriban onu böylesine etkiliyordu anlamıyordu? Yavaşça kıza doğru yaklaştı ve onun merak dolu bakışları eşliğinde üzerine doğru eğildi.
Mihriban, Mirhan'ın bir anda üzerine eğilerek, masanın üzerine yasladığı avuçlarının üzerine büyük ellerini kapatması sebebiyle sertçe yutkundu. Adam tamamen bacaklarının arasına yerleşmiş ve dudakları arasında birkaç parmak kadar mesafe bırakmıştı yanlızca. Mutfağa aniden giren birisi ikiliyi bu pozisyonda görse, evlenecekleri yoksa bile evlenmek zorunda kalabilirlerdi. Genç kadın Ellerini adamın tuşundan kurtarmaya çalışarak, rahatsızca hareket ettirdi Ancak Mirhan onun ellerini çekmesine müsaade etmeden, biraz daha üzerine yaslandı ve kızın giydiği elbiseli geceliğin altında kalan, erkekliğini iç çamaşırının üzerinden sertçe Mirhriban'ın kadınlığına yasladı. Bu hareketi öylesine beklenmedik olmuştu ki Mihriban ağzından kaçmak üzere olan çığlığı son anda zorlukla yuttu. "N-ne yapıyorsun çekil üzerimden" Mirhan titrek gözler ve ses ile kendisinden çekilmesini isteyen kadının tepkilerini yüzünde bariz belli olan bir şehvet duygusu ile izledi. Genç adam kızı dinlemedi çünkü Mihriban direnmeyi bırakmıştı belli ki bu hareketi onunda hoşuna gitmişti. Erkekliği öylesine sertleşmişti ki birazdan altına giydiği pijamasını yırtacak ve dışarıya fırlayacaktı sanki. Kadının altında'da yanlızca iç çamaşırı olduğu için erkekliğini, kadınlığında bütünüyle hissediyor olmalıydı.
Mirhan kadını tümüyle masanın üzerine yasladıktan sonra, ellerini onun başının üzerinde bağladı ve erkekliğini bir defa daha sertçe Genç kadının sıcaklığına bastırdı. İkside adamın bu hareketinden ötürü öylesine zevk almıştı ki aynı anda inledi. Diğer yandan Mihriban hiç tanımadığı bu adamla bulunduğu pozisyonu çözmeye çalışıyordu. O büyük şey kadınlığını dürterken, aldığı yoğun zevk sebebiyle direnmeyi bıraktı. Doğru birşey yapmıyordu bunun farkındaydı. Herhangi birine yakalanmaları durumunda geri dönülmez bir yola girebilir ve ömür boyu birbirinin yüzüne bakarak, uyanmak zorunda kalabilirlerdi. Genç adam kadının biraz daha üzerine eğildi ve dudakları arasındaki mesafeyi bir baş parmak boyu kadar azalttı. İkilinin nefesleri birbirine karışıyor tenleri istekle cayır cayır yanıyordu. "Beni getirdiğin hâle bak kadın!" Mihriban Adam'ın sözlerinin ardından titrek bir nefes verdi. "N- ne. Yapmışım ki?" Mirhan oldukça büyük erkekliğini kadının hissedeceği şekilde kadınlığına bir iki tur sürttü ve dişlerini sıktı. Mihriban Adamın bu hareketi sebebiyle bacaklarını sıkıca onun beline doladı ve kadınlığını iyice sert erkekliğe yasladı. Bir birleşme olmadan sadece dokunarak, hissederek, birbirini hiç tanımayan iki insanın bu şekilde yoğun bir cinsel çekim hissetmesi inanılır gibi değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜL VE MAVİ(YALANCI TÖRE) +18
ChickLitYalancı töre serisinin ilk kitabı Giriş notu; Hikayemde 'berdel' adı altında bir kadının zorla sevmediği bir adam ile evlendirilmesi, küfür, şiddet ve cinsel içerikli ögeler bulunmaktadır. Rahatsızlık duyacağınızı bildiğiniz kitaplara kötü yorumlar...