1

85 5 2
                                    

Si o auzi cum tipa. Nu ii raspunzi,pentru ca sti ca daca o faci,vei tipa si tu,ii vei urma exemplul si o vei injura,nemairezistand.
Numeri in gand pana la 10 ,sperand ca se va opri si va pleca,dar nu,insista.
Incerci sa-ti ti raurile de lacrimi in frau,stiind ca nu va ajuta,dar esuezi,asa ca plangi silentios. Ea nici nu are idee cat te raneste,dar continua. A trecut la urmatorul nivel si iti arunca lucturile dezordonate pe jos.
Incerci sa te concentrezi pe raspiratia ta, "inspira... numara pana la 3,.. expira silentios..si repeta" dar atunci se intampla. Satula de dezordine si de tacerea ta fara limita,isi ridica palma grea si  te loveste. Te tragi putin,dar tot te prinde,facanfu-te sa-ti intorci usor capul in partea opusa. Si explodezi. Ridici ochii catre ea si o privesc infiferenta. In privirea ei se citeste ura, regret ca nu a facut ce trebuia in trecut, dar si mila. Si incepi sa-i arunci cuvinte usor acide,inca abtinandu-te.
Intaratata,ea arunca iar alte chestii,atunc apuci cat de multe lucturi poti cu bratul si le izbesti de perete si parchet,auzid cum mai.multe sticlute de oja se sparg. Continuati sa tipati una la alta,pana cand,tu spumegand pe interior,dar abtinandu-te,iar ea aruncandu-ti toate virbele pe fata,te loveste iar. De data asta ma puternic,simtind gustul metalic al sangelui. Verifici sa nu fie vizibil si constati ca e pe interior.
Renunti si incepi sa strangi lucrurile,inca ascultandu-i bombanelile sau vorbele  acide la adresa ta,lacrimand,dar nemaicomentand.  Cand in sfarsit ai terminat,te uiti la ea,ca s-o vezi la fel de furioasa. Te privesti in mica oglinda si observi micile firicele rosii de pe obrazul stang. Oftezi si iti faci de lucru pana pleaca din camera.

Confesiunile CuivaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum