Si sti ca-l va durea ,ceea ce ai de gand sa faci,dar in sfarsit esti convinsa. Si n-ai vrea s-o faci,pentru ca i-ai pierde protectia pe care o tot cauti,pentru ca te-ai atasat de tot ce inseamna el,dar trebuie. El.are impresia ca il iubesti,ca pe un baiat. Asa ai crezut si tu,doar ca,cu cat trecea mai mult timpul,cu atat iti dadeai seama ca nu era asa.
Tu cautai protectia care ti-a fost luata,atunci cand cine trebuia,a plecat. Cautai prezenta masculina pe care sa te bazezi,in lipsa unui frate,sau a vre unui prieten baiat,care sa te suporte. Cautai acel sprijin pe care doar un baiat ti-l putea oferi,doar ca ai asociat-o cu dragostea.
Inspiri adanc si deschizi telefonul. Constientizezi ca este jignitor ceea ce o sa faci,dar nu ai fi in stare daca ai face-o fata in fata. Iti simti ochii usturandu-te dar scuturi din cap si deschizi watsapp-ul,dandu-i un mesaj idiot,cu un "ce faci ? " mult prea simplu pentru ce va urma.
El iti raspunde aproape imediat,ca si cum ar fi asteptat acest mesaj prin care sa il bagi in seama. Zambesti tamp la gandul asta,iar dupa cateva minute de convorbire formala,te gandesti cum sa incepi. Adica, ti-ai imaginat de atatea ori aceasta conversatie,dar niciodata nu ai stiut sa anticipezi,pentru ca asa esti tu,poate daca ai fi fost mai atenta la ce face,ce zice,cum se comporta,ai fi putut,dar tu preferi surprizele. Pentru prima data nu-ti mai regreti firea razleata si pui cea mai tampita intrebare posibila "Cale este dragostea?".
Deja iti poti inchipui minunea de pe fata lui,cand a citit mesajul,dar contini cu o scuza si mai idioata,cum ca te plictusesti si ai chef de intrebari tampite. Usor confuz,si uimit de ce intrebare i-ai pus,incepe sa-ti scrie in cel mai filozofic mod,ce este dragostea. Deja lacrimire iti invadeaza fata,cand incepi sa citesti mesajul si aproape renunti,dar dupa constientizezi ca asta l-ar distruge si mai mult,crezand ca tu ai aceeasi afectiune fata de el,cum e a sa. Iti incepi detonarea bombei in cel mai stupid fel,punandu-i indrebari una mai tampita ca alta,si dada raspunsuri la fel de idioate. Sti ca il doare,pentru ca probabil presimte ce ai de gand sa faci,dar iti calci pe orgoliu ,ce nu te-ar lasa sa mai indepartezi inca o persoana de langa el,probabil satul ca restul sa tot vina si plece,de parca tu ai fi aeroportul lor. Intr-un final arunci bomba,fata ta siroind de plans,binecuvantand faptul ca nu te poate vedea. Dupa inca cateva mesaje aparent calme si simple,din politete ii urezi noapte buna,desi esti constienta ca nu va fi, iar el iti spune asta pe fata. Scri un simplu "Stiu" si inchizi telefonul,de tot,lasandu-l peste noapte la incarcat.
Plangi silentios,de teama ca cineva din familie sa nu intre oeate tine si sa te gaseasca intr-un astfel de hal. Nu,nu il iubeai,nu asa cum voia el. Probabil nici el nu avea sentimente atat de mari pe cat credea,doar ca tu ii alimentai impresia asta, dar pana la urma,sunteti niste copii de clasa a-VII-a,ce intelegeati voi prin dragoste? Daca ar fi sa faci comparatie intre noi si generatia trecuta,am constientiza ca suntem niste mici copii,dar avem un ego prea mare sa recunoastem.Dupa cateva zile,probabil sperand ca s-a intamplat ca prima data,iti cere explicatii. Tu ii dai probabil cea mai stupida explicatie,dar in acelasi timp,cea mai sincera. Orgoliul te-a impiedicat s-o faci,sau probabil frica. Ti-era frica ca o sa ramai singura,ce-i drept,nu esti cea mai suportabila persoana,iar atatia ani,sa vezi lume cum vine si pleaca din viata ta,iar altii pleaca fara sa apuci sa reactionezi. In tot acest timp nu ai realizat cat de mult te doare,desi te prefaci nepasatoare,sa nu mai vezi a doua cea mai importanta persoana din viata cuiva timp de atatia ani,fara un telefon,ceva,este un ocean de durere,ascunsa sub o pacla subtire de indiferenta. Iar faptul ca acum indepartezi tu pe cineva de langa tin,te rupe in bucati,nu intelegi de ce,dar te-ai atasat aproape disperata de el. Surprinzator,nu ai plans,nu ai facut nimic,doar i-ai explicat ca asta chiar s-a intamplat. Iti venea sa urli,dar te-ai controlat mai bine decat te asteptai.
CITEȘTI
Confesiunile Cuiva
Randomsuferim... dar nu lasam sa se vada ne doare....dar ne prefacem bine plangem... fara sa fim vazuti ne ascundem...caci ne e frica, frica de judecata lumii,frica sa ne aratam cu adevarat,caci probabil am mai facut-o, si am fost zdrobiti atat de tare,in...