Lacrimile curg siroaie pe fata ei,precum Dunarea la varsare. In intunericul noptii i sa aud soptit suspinele si intrebarile retorice ce iti sfasie inima. Vocea ei sparta se loveste de peretii camerei si ricoseaza spre ea.
E distrusa,cioburile ei crapndu-se pentru a mia oara. Oare de cate ori a facut asta,poate te intrebi. Privind-o,ai spune ca de nenunarate ori,omdar varsta frageda te impiedica sa tragi concluzii. La cei treisprezece ani ai ei,sa ajunga intr-o astfel de stare nu e normal,dar e mai e normal la generatia asta "inteligenta" care uita sa traiasca cu adevarat. De-a lungul anilor, tachinarile s-au intetit,devenind uneori batjocure. A crezut ca s-a obisnuit,dar in fiecare seara cateva lacrimi i se varsa.
In noaptea asta e diferit. Deja nu mai sunt cateva,sunt rauri ce curg neincetat. Ochii ei odata schimbatori intre auriu si caprui inchis,acum sunt brazdati de firicele rosii de la atata plans. Cearcanele uriase isi spun cuvatul din cauza serilor adormite tarziu si dormite chinuit. Buzele ei crapate,pe care le misca cu neincetare,pentru a se abtine,au devenit sa lase mici urme rosiatice de sange pe dintii din perla.
Este un corp fara vlaga ce a ramas fara sufletul lui de copil vioi,acesta fiind distrus de cuvintele aruncate aiurea. Incearca sa se calneze,dar in minte ii revin amintiru dureroase in care este numita tarfa,urata,grasa,balena si vaca. Nu le-a luat in seama,sau asa a dat sa spuna,dar borcanul in care le-a ascuns a cedat si s-a spart dandu-le drumul pentru a o distruge. Ranile provicate de ei,crezute inchise,defapt aveau o pojghita subtire ce s-a rupt si a eliberat toata durerea si mai puternic. Sufletul i s-a rupt,iar ea nu s-a mai obosit sa-l adune,asa ca bucati din el s-au pierdut acolo,in noaptea aia,cand doar suspinele ei inabusite, de teama de a nu intra cineva, se mai auzeau in camera ei. Intunericul o patrundea,cu toate ca afara incepea sa se crape de ziua si sa lumineze totul. Se ridica,apoi cazu oar,dar ofta si isi sterse lacrimile,gata de un nou zambet fals. Se tranteste in pat cu un zgomot surd,sperand sa se linisteasca,sau macar sa i se dezumfle ochii,ca pana la urma... cu-i ii pasa?
CITEȘTI
Confesiunile Cuiva
Randomsuferim... dar nu lasam sa se vada ne doare....dar ne prefacem bine plangem... fara sa fim vazuti ne ascundem...caci ne e frica, frica de judecata lumii,frica sa ne aratam cu adevarat,caci probabil am mai facut-o, si am fost zdrobiti atat de tare,in...