2.Bölüm "Korku"

58 3 0
                                    

Yeni bölümmm! 💕

Fotoğrafta olanlar 4 lünün giydiği kıyafetler.

**

Kapı açıldı..İçeri gelen kişiyi gördüğümde yüzümde güller açıyordu.Kendisini tanımıyor olsam da bu durumdan kurtulacaktım.

"Aras?"

Aras arkasını dönüp gelen kişiyi görünce kolumu bırakıp koltuğa itmişti beni.

"Ne işin var senin burada ? "

Çocuk Arasa dogru yaklaştı.

"Sana güzel haberler getirdim!"

"Ne?"

Çocuk güldü ve..

"O dönüyor." Dedi.

Ben orda yokmuşum gibi davranmaya çalışırken Aras bir kaç saniye düşündükten sonra elini yumruk yapıp masaya vurdu.Korkudan ayağa kalkıp duvarın köşesine koştum,ve aynı zamanda masanın üzerindeki vazoya yere düşürdüm.

Ayvayı yedin Hare.

Aras sinirle arkasını döndü ve bana çık dışarı diye bağırdı.Odadan kapıyı kapatmadan çıktım ve koşarak yeni sınıfıma gittim.

***

Zeynep

Hare'den ayrılalı tam 20 dakika olmuştu.Keşke bırakıp gitmeseydim.Hocayı oyalamayı başardım fakat hoca bu kadar bekleyemeyeceğini söyleyerek Hare'nin numarasını deftere yazdı.

Bir kaç dakika sonra Hare içeriye daldı.

Oha.

Hoca sinirle Hareye dönüp neden bu kadar geç kaldığını sormuştu.Hare başı eğik elleriyle uğraşıyordu.Korkmuşa benziyordu ?

Hoca yerine geçmesini söylediğinde Hare yanıma geldi ve kafasını masaya gömdü.

"Ne oldu Hare ?"

Kafasını kaldırmadan cevapladı

"Dersi dinle sen.."

Hare

Yeni okulumda kötü bir başlangıç yapmıştım.Hem o sapık ile aynı okuldaydım hem sınıf öğretmenimizle kötü bir anım oldu hemde yeni arkadaşlarım için alay konusu olmuştum.

Teneffüs zilinin çalmasıyla kafamı sıradan kaldırdım ve bana bakan Zeynebe döndüm.

"Kusura bakma."

Zeynep neden böyle dediğimi anlamamıştı.

"Sana cevap vermedim." Dedim.

Gözlerini devirdi..

"Sorun değil.Anlatmak zorunda değilsin.Neticede daha yakın değiliz." dedi.

Şimdide ben gözlerimi devirdim.

Beraber ayağa kalkıp kol kola girerek bahçeye çıktık.

Yazar

Hare ve Zeynep bahçede kendilerine oturmak için yer arıyorlardı.Resmen tüm okul buradaydı.

"Hare?"

"Efendim."

"Burda yer yok." Dedi.

"Farkındayım."

"Benim gizli yerime gidelim mi?"

Hare Zeynebin dediğini anlamadı ve sordu.

"Ne yeri?"

BANA SEVGİNİ VERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin