Doğuş ortamın havasını bozmak için konuşmaya başladı. ''Şey, herkes burada olduğuna göre asıl konuya geçelim.''
Aras gözleriyle Hareyi yerken Hare gülümseyerek Doğuşu dinliyordu. ''Biz..'' Melikenin elini tutup ayağa kalktı. ''Biz evlenmeye karar verdik.'' Aras Harenin geniş gülümsemesini gördükten sonra kafasını Doğuş ve Meleğe çevirdi. Ve kaşlarını kaldırdı.
"Ne zaman karar verdiniz ?" Arasın katı ve soğuk sesiyle herkes yutkundu.
Doğuş Arasa bakıp gülümsedi." Bir kaç gün önce"
***
Aras Melek ve Doğuşun erken evlenme kararı yüzünden biraz üzülmüştü. Çünkü evlendiklerinde burada yaşamayacaklarını söylemişlerdi. Aras her karara karışabilir fakat bu karara asla.
Sonra gözleri pasta yemekte olan Hareye kaydı. Neden böyle yaptın diye düşünüyordu içinden.
Kac gündür Harenin bu tavırları onu sinir ediyordu. İmkanı olsa onu öldürebilirdi. Nefret ve başka hisler vardı içinde bunları yok etmek için Harenin ortalıkta olmaması lazımdı!!
Sefa Harenin yanına giderken Aras arkasına yaslanıp kollarını bağladı. Şov başlasın.
"Harecim afiyet olsun." Hare yanındaki kisiye döndü.
"Sağol gel beraber olsun." Dedi ve gülümsedi. Sefa da Harenin elindeki çatalı alıp pastadan küçük bir dilim alıp yedi.
"Hmm. Çikolatadan daha çok çilek tadı aldım." Harenin yanakları kızardı ve pastasını alıp onun yanından ayrıldı.
Aras ise Sefanin bu hareketine kaşları çatık bir halde bakıyordu.
Hare Doğuşların yanına gittiğinde Aras telefonuyla uğraşmaya başlamıştı. Sanki onu görmek istemiyor gibiydi.
Ben ona sevdiğini getirmeye vesile oldum ama o beni görmek istemiyor diye düşündü içinden. İyi kendi bilir dedi.
Telefonu çalan Hareye döndü herkes. Hare ekrandaki isime bakınca gülümsedi.
****
"Efendim Emre öğretmenim!"
diyerek açtı telefonu. Aras kafasını kaldırıp sinirle ona baktı. Hare Arasın o tepkisini görünce ayaklanıp kafenin dışına çıktı.
"Nasılsınız küçük hanım?"
Hare gülümsedi.
"İyiyim öğretmenim siz nasılsınız?"
Emrenin kahkaha attığını duydu.
"Bana okul dışında Emre demeni söylemiştim. Böyle demen çok komiğime gidiyor."
"Peki Emre. Ah şey neden aramıştın?"
Emre öksürdü.
"Okul da bahar şenlikleri için müzik grubu kuruyoruz. Bunu sana ve arkadaslarina okulda da söyleyebilirdim ama bana en iyi yardımcı olacak kişi sensin ayrıca okul başkanıymışsın."
"Emre elimden geldiğince yardım etmeye çalışırım.. Ve evet okul başkanıyım. Ayrıca müzik grubunu tam açıklar mısın?"
"Yani diyeceğim şu ki okulda kızlar ve erkekler toplam 6 grup oluşturup dans edip şarkı söylemenizi istiyorum. Dans ederken şarkı söylemek yani. Ve seninde gruplardan birinde olmanı istiyorum."
Hare gözlerini kapattı. Böyle bir sey cok güzel olurdu ama kendisi biraz utanıyordu.
"Güzel bir fikirmiş peki kültür ne olacak ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA SEVGİNİ VER
Teen Fiction** Sevdiği çocuğu , arkadaşlarını, büyüdüğü evi ve memleketinin güzel kokusunu bırakıp yeni eve taşınan Harenin zorluklarını, Kim kolaya çevirecek ? Sevdiği kızın onu bırakıp gitmesiyle hayatı mahvolan Arasın kalp kırıklarını , Kim...