Şaşkın bir halde Arasa bakmaya başladım. Sorunun cevabını bulamayınca ''Neyi?'' diye sordum. Aras gözlerini gözlerimle buluşturduktan sonra ''Dudaklarını leziz bir yemekmiş gibi yiyorsun yapma.'' dedi.
Utandım ve gülümsedim.
''Bu seni neden..'' sorumu bitiremeden ''Beni ilgilendirmez dudağını hep kanattın.'' dedi ve gitti.
Bu sefer tırnaklarımı yemeye başladım. Telefondan dudağıma baktım dediği gibi kanatmıştım.
Şimdi bunu düşünemem. Aras yanıma geldi. Yüzüme uzunca bir süre baktı. Of ölsem de gam yemem.
Eve doğru giderken birden bahçedeki fıskiyeler açıldı. Geri geriye gittim korkudan. Bir daha hasta olursam Aras beni öldürür. Ama bir dakika onu neden ilgilendiriyor bu ? Annem babam değil sonucta. Koşarak fıskiyelerin etrafında döndüm. Kaç dakika geçti üstünden bilmiyorum ama döne döne atlı karincaya benzemistim. Birinin beni çekmesiyle yere düşmem bir oldu.
"Kızım sen deli misin ? " kafamı kaldırıp baktığımda Mert karşımda bana şaşkın ve endişeli bir halde bakıyordu.
"Ya neden?''
"Bak birde soruyor. Daha yeni iyileştin amacın yine mi hasta olmak."
Ona bir şey demedim ve elini uzatti. Ben de kalkmak için elimi uzattım , tam tutacakken Aras hödüğü gelip kolumdan beni kaldırdı.
Oha of!
"Çok naziksiniz Aras Bey teşekkür ederim."
Dedikten sonra Aras gözlerini devirdi ve üstüme bakış attı. Sonra Merte dönüp "Tamam Mert ben bununla ilgilenirim sen git." Mert Arasla bir kaç saniye bakistiktan sonra bana döndü.
"Bu arada islaninca daha güzel oluyorsun." Dedi ve gitti. Korkudan üstüme baktim.
O H A
Ben beyaz tişörtün altına siyah iç çamaşırı mi giymisim. Hemen kolumla kapattim. Arasa bakmayip yanindan geçerken kolumdan tutup beni durdurdu.
"Aptal Sulu göz." Dedi ve üstünde ki deri ceketini çıkarıp bana uzattı.
Durdum.
Durdum.
Durdum.
Evet 2 3 dakika durdum sadece birbirimize baktık.
"Al artık.'' Dediğinde elinden çekip aldım ve giydim.
"Tam oturdu dimi?" Diye sorduğum da önce şaşırdı sonra küçükten de olsa gülümsedi ve gitti.
HEEY DUR KALBİM NEREYE GİDİYORSUN ?
Zeynep
Of Keremi görünce çok utaniyorum. Yanıma gelmek için her şeyi deniyor. Ama ben kaçıyorum. Beni öptüğünden beri ona konuşma fırsatı pek vermiyorum. Gerçi kendimde kaçıyorum..
Ah Kerem neden böyle yaptın ? Amacı benimle dalga geçmek miydi acaba ? Bana kardeşim derdi eskiden son zamanlarda değişti fakat mesafeliydi ama o gün... Kalbim ağrıyor.
Bu sefer karşımda ki koltukta diğer çocuklarla oturuyor. Konuşmak istemiyorum ama o gözlerine uzun uzun bakmak istiyorum. Daha fazla dayanamadan kapıya doğru yürüdüm. Kapıyı açmamla abim içeri girdi.
"Abi?" Dedim.
Bana boş boş baktı. Ben de ona boş boş baktım. Evden çıkarken bana arattırdığı ceketi nerede?
"Ceketin nerede ? " diye sordum.
"Delinin birinde." Dedi ve gitti. Omuz silktim ve nefes almak için bahçeye çıktım. Sanırım bugün benim için zorlu ve güzel olacak. Biraz daha ilerledikten sonra Hareyi tek başına ayakta mal mal gülerken buldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA SEVGİNİ VER
Teen Fiction** Sevdiği çocuğu , arkadaşlarını, büyüdüğü evi ve memleketinin güzel kokusunu bırakıp yeni eve taşınan Harenin zorluklarını, Kim kolaya çevirecek ? Sevdiği kızın onu bırakıp gitmesiyle hayatı mahvolan Arasın kalp kırıklarını , Kim...