17.Bölüm''Hara''

6 0 0
                                    

Doğuş sınıfa geldiğinde Hare ve Zeynep onu izliyordu. Yerine geçince kafasını eğdi ve elleriyle oynamaya başladı. ''Ne oldu sana?'' diye sordu Zeynep. Doğuş kafasını kaldırmadan cevapladı.''Aras.'' Hare hemen öne atladı. ''Ne oldu Arasa!'' sınıftakiler onlara döndü.

Zeynep kaş göz hareketleri ile önlerine dönmesini sağladı.''Aras merdivenlerden düştü.''Hare ayağa fırladı. Doğuşun yanına oturup elleriyle kollarını sıktı.''Şaka yaptım de!'' Doğuş kafasını kaldırıp Harenin gözlerine baktı. Nasıl da dolmuş gözleri!''Hare?''

Zeynep ve Hare koşa koşa Arasların sınıfına gitti. Sınıfa girdiklerinde ne Melike ne Kerem ne de Aras vardı. Bütün okulu tek tek gezdiler. Hiç bir yer de yoktular. En sonunda Harenin aklına bodrum katı geldi. Zeynep onu merdivenlere oturttu ve kantinden su almaya gitti. Abisine böyle bir şey olduğuna inanmıyordu. Olsa tüm okul duyardı.

Hare Zeynep gittikten sonra ellerini başının arasına aldı ve düşündü.''Kesin orada. Ama oraya neden gitsin ? Ya hastaneye gittilerse!'' "Olsun gidip bakmam lazım."Hemen ayağa kalkıp bodrum kata koştu. Tozlu ve pis kokan yere yavaş yavaş indi. Burasını neden temizlemezler ki ?Kapıyı açtı ve içeriye göz attı. Karanlık!''Aras.'' diye seslendi.

Ses gelmedi içeriye girdi ve yanında olan sandalyeye oturdu.''Yok.'' dedi ve ağlamaya başladı. ''Aras gerçekten düştün mü? buna dayanamam.'' kendi kendine konuşmaya başladı. ''Özür dilerim.Canın yandı mı! yanarsa benim de yanar Aras.''Sonra yere bir şey düştü. Hare korkudan sandalyenin üstüne çıktı. ''Kim var orada!!'' sandalye sallanıyordu.Başı dönüyordu zaten ,kontrolünü kaybedip yere düşecekken birinin kucağında olduğunu fark etti. Karanlıkta kim olduğu anlaşılmıyordu. Aşağıya inmeye çalıştı. O kişi kapıya doğru ilerleyip ayağı ile kapıyı kapattı.''Ne yapıyorsun sen! bırak beni!!!''Hare kolunu ısırıp kendini yere attı. ''Ne yapıyorsun lan sen!'' ses bu ses çok tanıdık geliyordu. OLAMAZ!!

**********************

Doğuş ve Zeynep her yerde Hareyi arıyordu.''Ulan Doğuş senin şakana edeyim!'' diye bağırdı Zeynep.''Zeynep böyle olacağını bilemedim! anlattım ya sana her şey oyundu. Harenin Arası ne kadar sevdiğini anlamamız gerekiyordu.''

''Oğlum haber versenize bana! kızı yalnız bırakıp gittim ben de !''

''Of offf! Aras bunu duysa beni öldürür.''Zeynep kafasını iki yana salladı. ''Nerede o?''

''Ya Kerem Arası okuldan uzaklaştırdı nereye götürdü bilmiyorum. Melike desen onu hiç bilmiyorum.''Zeynep ve Doğuş okulun her yerine bakıyorlardı. Hareyi bulamıyorlardı. En son müzik odasına girdiler.Aras ve Keremi sahne de oturmus konuşurlarken gördüler."A-abi?" Doğuş da kufur edip Zeynebe döndü.Aras önüne dönüp telaşlı olan kardeşine baktı."Ne oldu Zeynep bir sorun mu var?"

Zeynep de Dogusa baktı ve sonra elleri ile oynamaya başladı. "Bir şey söylesenize!" Zeynep abisinin hemen sinirlenmesine dayanamıyordu. Ne vardı bir gün sakin bir şekilde sorsa ? "Abi şey oldu.."

"Ne!" Sonra kasları yavaşça catildi ve ayağa kalktı.

"Hem Hare nerede ?" Diye sorduğunda Doğuş ve Zeynep aynı anda birbirine baktı. Kerem ise içinden küfür ediyordu. "A-bi.." Doğuş zaman kaybetmemek ve Hareyi tekrar aramak için hemen söyledi."Hare yok! Bilmiyoruz kayboldu." Aras bakışlarını Doğusa çevirdi. Ve hızlı adımlarla ilerleyip yakasından tuttu."NE DEMEK YOK! OYUNCAK Mİ BU KAYBOLDU! "


''Kayboldu işte! bulamıyoruz. Telefonu kapalı ulaşılamıyor.'' Zeynep dişlerini sıkıyordu.

 Kerem Arası geri çekip Doğuşun yanına geldi. Her şeyi olmasa da Hare ve Zeynebe yaptığı şakayı anlattı."Amacın neydi Doğuş ha!" Aras sinirle ceketini eline alıp tüm okulu gezmeye başladı.Zeynep , Kerem ve Doğuş da arkasından koştu.

BANA SEVGİNİ VERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin