7.Bölüm ''YILBAŞINA ÖZEL''

34 3 0
                                    


  Sabah uyandığımda her yerim ağrıyordu. Kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Takvimime baktım ve yılbaşına 3 gün kaldığını gördüm. Bu beni mutlu etti. Hem okulların bitmesine az kaldı hemde yeni yıla giriyorduk. Bir yandan da sınavlara girecektik.

1.sınavlardan sonra çok boşladım dersleri. Bugün okula gidecektim. Dün gitmedim sınıf öğretmeninden iyi bir azar yiyecektim.  Bugün cuma yarın ve pazar okul zaten tatil 1 ocakta okul tatil benim için yeterli bu süre iyice geri kaldığım konuları çalışırım.

Hazırlandım kahvaltımı yapıp Zeyneplerin kapısının önünde durdum. Her zamanki gibi Aras çıktı önce bana bakmadan geçerdi ama bugün arabaya binene kadar gözlerini benden ayırmadan bana baktı ne yapmaya çalışıyordu bu? İyi ki bir hoşlanmaya başladım hep böyle bakarsa aşık olurum ben bu şerefsize...

Zeynep kapıdan çıktığında durgundu. Yanına gidip ''Ne oldu?'' diye sordum. O ise sadece bana baktı ve yürümeye başladı. Ona yetişip yılbaşını hatırlattım.

''Hayır olamaz!'' diye bağırdı. Ne olduğunu anlamadım.

''Hare yılbaşı için müdürden izin almıştık unuttun mu? okulun öğrencileri ile kutlama yapacaktık.'' AA EVET!

''Ama hiçbirşey hazır değil ki..'' dediğimde bana baktı ve güldü.

''Sen beni ne sandın kızım? ben her şeyi hallettim..''  dediğinde bende güldüm.

''EE peki neden böyle parladın?''

''Kıyafetlerimiz hazır değil de ondan.'' ay bende ne sanmıştım bu kız beni deli ediyor.

Okula doğru yürüdük. Zeynep bana Melek ile olanları anlattı. Ben yokken neler olmuş böyle yuh..Meleği arayıp kantine doğru yürüdük. İçeriye girdiğimizde Aras en son köşede oturmuş bacaklarını üst üste atmış yanında da Kerem , Doğuş ve bir kaç erkek oturuyordu. İlayda ve arkadaşları ayaktaydı. İlayda Arasa doğru eğiliyordu. Dikkatlice baktığımda parmaklarıyla gömleğinin düğmelerini açıyordu. Bu kız tam bir orospu.. 

Şuan kıskanıyormuyum bilmiyorum ama İlaydanın saçını başını yolmak istiyorum.

''Saçmalama da çekil karşımdan.'' dedi Aras. İlayda gerileyip düğmelerini kapattı.

''Bana bunu yapamazsın! ben seninle yattım. Benim sevgilim olmak zorun..''

''Değilim İlayda! sana yatmadan öncede söyledim benimle olmak isteyen sendin şimdi defol git!'' diye bağırdığında herkes kantinden çıktı. İlayda da çıkarken beni görüp yanıma geldi.

''Ne o fahişe? Arasla yatamadın diye üzülüyormusun?'' hayır aptal.. Ben senin bu duruma düşmene üzülüyorum...

Zeyneple ordan çıkıp gizli yerimize gittik. Melek çoktan buraya gelmişti.

''Korktum ben ya..'' dediğinde gülümsedim. Demek Doğuşu seviyorsun sen.. Bunların aralarını yapma sorumluluğu Zeynep ve bana düştü.

''EE yılbaşında ne giyiyoruz kızlar?'' dediğinde Meleğe dönüp baktım. Zeynep yerine oturup ofladı..Ben amcamlara gideriz diye düşünmüştüm ama Zeynebin ısrarı yüzünden okulda kalacağım.

''Hare sana bir kıyafet bulmuştum. Melek o gün benim odamda baktığımız kırmızı elbise sana çok yakışır. Doğum günü partisinde giymedin ama bu sefer giy.''

''Nasıl bir kıyafet buldun bana?'' dediğimde Zeynep hemen fotoğrafını gösterdi bana.

Dekolteli, sırtı biraz açık, diz üstünde biten siyah bir kıyafet. Çok güzeeeeel.

BANA SEVGİNİ VERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin