18.Bölüm''Yeni Olay''

8 1 0
                                    


 Aras uzun zamandır kitap okuyamadığı için kendine kızıyordu! Sahi en son ne zaman okumuştu?

''Aras abi.?''

Aras kitapta araba kazasında ölen kızın adının Hare olduğunu öğrenince irkildi. Sonra kendine dokunan kişiye şaşkınlıkla baktı.

''Ha? Buyur ?''

Korkudan iki büklüm olan Selim rahatladı.

''Lavaboya gidebilir miyim?'' Aras olumlu anlamda kafasını salladı.

''Bana bak git hemen gel, oyalanma.'' Çocuk hızlıca kafasını salladı.

Kitabına geri baktığında ismin Hare değil de Hazal olduğunu gördü. Nereden çıkmıştı şimdi Hare? İçi bir tuhaf olmuştu. Kalbi hızlı hızlı atmaya başlamıştı. Kereme baktığında öğretmenler masasının sandalyesinde oturmuş geriye yaslanıp milleti izliyordu.

''Ne yapıyorsun sen Kerem?'' Kerem arasa dönüp sırıttı.

''Küçükken hayalim öğretmen olmaktı. Şunun tadını çıkarıyorum.''

Aras sırıttı. Tahtayı sildi ve kalemi eline alıp Kereme verdi.

''Hımm. Görelim bakalım nasıl öğretmenmişsin.''

''Aras ne yapıyorsun sen, şaka yapmıştım.''

''Al şu kalemi ve sınıfa matematik dersinden herhangi bir konuyu anlat bakalım.'' Kerem yavaşça kalemi aldı ve ayağa kalktı. En önde oturan Suzana baktı.

''Kaç dakika var Suzan?''

Suzan kol saatine baktı ve Kereme döndü. ''10 dakika.''

Kerem yutkundu tahtaya yürüdü. Ve kalemi tahtaya dokundurdu.  Ve 9-4x(5+2)= ? yazdı.

Sınıftakiler güldü. Kerem arkasına döndü.

''Susun lan.Soru işte. Allah Allah bunu yapamayan var.'' Aras pencereye yaslanmış elleri ceplerinde izliyordu.

''Sen sen Selim gel çöz.'' Selim geldi gülmemek için kendini zor tutuyordu. Saniyeler içinde çözünce Keremin ağzı açık kaldı.

''Nasıl yaptın la?'' Selim dudaklarını sıktı.

''Abi çok kolay. İlkokul çocukları bile yapıyor.''

''Hadi len oradan. Neyse dur sana çarpma sorayım kaç basamaklı biliyorsun?'' Selim düşündü.

''Sor sen ben biliyorum abi.'' Kerem yandan gülüş attı. Ve tahtaya 38759479434x7583784924= yazdı. Selim şaşırdı.

''Ne oldu lan yapamaz mısın?''

''Yok yaparım da çok uzun ve o kadar zamanımız yok.''

''Tamam hadi azaltayım.'' dedi ve bu sefer 75849x23=? yazdı.

Çocuk 2 dakika sonunda sonucunu söyleyince Kerem telefonunu çıkarıp hesap makinesinden kontrol etti.

''Aferin lan. Rakiplerini eledin bak.''

''Abi benim rakiplerim ilkokul değil lise. Bu ne ya?'' Kerem kaşlarını çattı. ''Tamam yürü git lan''

Çocuk arkasını döndü ve ağzını kapattı. Gülmemek için herkes kendini zor tutuyordu. Kerem Arasa döndü. Aras ise elindeki telefonunu cebine koydu.

''Nasıl öğretmen olmak yakıştı mı bana Aras?''

''Hayır.Çok kabasın.''

Kerem yüzünü buruşturdu. Ve zil çaldı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 26, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BANA SEVGİNİ VERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin