Rüya... Herşey rüyaydı... Abime birşey olmamıştı.. Sevindim..Ayağa kalkıp telefonumu aramaya başladım. Şarkı dinleyerek uyumuştum ama telefon yok!!Aklıma yatağın yanı geldi aşağıya baktığımda telefonum yüz üstü düşmüştü.
YÜREĞİM AĞZIMA GELDİ!
Hemen aldım ve öptüm.Telefonu açtığımda ise karşılaştığım manzaradan dilimi ısırdım.
Abimm(4 cevapsız arama.)
Annecim(2 cevapsız arama.)
Zey(6 cevapsız arama.)
Babacım(1 cevapsız arama.)OHAA.
Babamı aradım açmadı.
Sonra annemi aradım.
"Kızım çabuk yan komşulara gel!" Dedi.
Ardından abimi aradım.
"Lan! Niye açmıyorsun telefonu?" Diye bağırdı.
"Abi uyuyordum." Dedim sakince.
"Sus! Eve gelince görürsün sen.. Şimdi çık gel Zeyneplere."
Dediğinde gözlerimi devirip Zeynebi aradım.
"Hareee!"
"Efendim?" Dedim.
"Çabuk bize gel."
Ne oluyor bunlara ?
Üstümü değiştirip anahtarla telefonumu aldım ve Zeyneplere doğru yürüdüm.
Kapıyı genç bir bayan açtı.
"Hoş geldiniz !" Dedi sevinçle.
"Hoş buldum." Dedim bende.
İçeriye doğru yürüdüm.Aras dışında herkes burdaydı.Bide bir yaşlı amca vardı.
"İşte geldi." Dedi annem yanıma gelerek.
Tanımadığım yaşlı amca bana bakıp gülümsedi.İstemsizce bende gülümsedim.
"Hoşgeldin kızım." Dedi amca.
"Hoşbuldum." Dedim.
Annemle beraber köşeli koltuğa oturduk.Ardından Aras geldi.Elinde büyük bardakta su vardı.İçeriye geldiğinde gözleri ilk benim gözlerim ile buluştu.Sonra dedesine döndü ve yürümeye başladı.
"Aferim Kemalettin!" Dedi dedesi gülerek.
Kemalettin kim?
Ardından annesi ve babası da gülmeye başladı.Zeynepde benim gibi anlamamıştı.Dedesine döndü.
"Dedee neden Abime Kemalettin dedin?"
Dedesi torununun elini tutarak.
"Çünkü onun göbek adı Kemalettin, annen Aras koymak istedi bizde Kemalettin dedik bu konu uzadı en sonunda annesidir diyerek seçimi ona bıraktık. :) )
AHAHAH
Benim attığım kahkaha ile yüzler bana dönerken Aras burnundan soluyordu.
"Dede yeter! Uzatmayalım." Dedi bana bakarak.
"Tamam oğul."
Aras tam oturacakken dedesi onun kolunu tuttu.
"Ne yapıyorsun oğul?"
"Dede izin verirsen oturacağım."
Dedesi kafasını yana sallayarak.
"Olmaz! Birine su verdiğinde o kişinin bitirmesini beklemen lazım geri mutfağa götürmek için."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA SEVGİNİ VER
Teen Fiction** Sevdiği çocuğu , arkadaşlarını, büyüdüğü evi ve memleketinin güzel kokusunu bırakıp yeni eve taşınan Harenin zorluklarını, Kim kolaya çevirecek ? Sevdiği kızın onu bırakıp gitmesiyle hayatı mahvolan Arasın kalp kırıklarını , Kim...