16. BÖLÜM ''Bir alt bir üst Proje''

12 0 0
                                    


Hayır sevinmeyin yanlış duydum orayı Aras bana ''gitme'' demedi... 

Yarım saat önce^^

Hare arkasını dönüp bir basamak aşağıya indiğinde Arasın kolunu tuttuğunu hissetti. Arkasını döndü ve Arasa baktı. 

''Senin bu saatte dışarıda ne işin var?''  Hare'nin gözleri açıldı Aras kendine gelmişti sanki.

''Ah şey biraz yürüyüş yapmak..'' Aras ayağa fırladı. 

''Salak mısın sen ! ne yürüyüşü senin gibi kızların bu saatte dışarıda olması çok korkunç! Safsın sen erkeklere hemen inanırsın lanet olsun güzelsin de! sana ne yapacaklarını bilemezsin!!!!!''

Hare gözleri dolu bir şekilde Arası ileriye itti.

''Senin gibi erkeklerde saf kızları kandırıp kullanıyor !''

''Hadi ya ! ben kimi kullanmışım ? ''

Hare ağzını açıp konuşacaktı ki sinirle arkasını dönüp eve yürüdü. Aras ise arkasından bakakaldı. 

''Yine ağladı bu sulu göz! neden bu kızı her seferinde ağlatıyorum! Ama suç onda ne diye gelip bana yardım ediyorsa !''

Aras etrafına bakıp ileride duran arabasına bindi. Ve bugün herkesi kırdığı için kendinden daha çok nefret etmeye başladı. 

********

''Pislik Aras ne olacak! ne diye ona yardım etmeye gittim ki sevgilisi yok mu onun o etseydi! safmışım safsam sanane ! ayrıca kimse beni kandıramaz o kadar da saf değilim!''

Eve gelince direk odasına fırladı ve yatağına uzandı. Usul usul gözlerinden yaşlar düştü. Araba sesi duyunca cama çıktı ve perde arkasından gelene baktı. Tahmin ettiği gibi Arastı!

Arasta arabadan inerken kendi kendine konuşuyordu. Durduğu yerden Harenin odasının camına baktı ve Harenin duyacağı bir şekilde ''sulu göz'' dedi. Hare camdan ayrıldı ,acaba görmüş müydü onu ?

Yatağa uzandı ve alarmını kurdu telefonu kapatacağı sırada abisi aradı. Bu sefer de açmazsa çok kızar diye düşündü ve bu halle açtı. 

''Efendim abicim?''

''Kızım sen neden açmıyorsun bu telefonu ? nerelerdesin ya ! burada deliye döndüm ben.'' Hare gözlerini kapatıp dudaklarını ısırdı. 

''Özür dilerim sınavlarım başlayacak da ders çalışıyordum.'' 

''Ya kesin! hem senin sesin neden böyle geliyor ?'' Hare dayanamayıp ağlamaya başladı. ''Abi matematiği yapamıyorummm!'' hıçkıra hıçkıra ağladı. 

''Ne buna mı ağlıyorsun sen!'' 

''Abi hep x ' e değer veriyoruz neden y yalnız kalıyor?'' ağlamaktan ne dediğine kendi bile inanamıyordu. 

''Hare salak mısın sen ne diyorsun sınav heyecanın başladı herhalde ? '' ses gelmeyince Demir devam etti. 

''İlk uçağa atlayayıp geleyim mi yanına ?'' hare gözlerini koskocaman açtı ve kendine geldi hemen.

''Yok yok ben iyiyim ve şey evet heyecanım başladı bilirsin sen hemen geçer.'' 

''Tamam o zaman git ellerini yüzünü yıka ve hemen uyu saat çok geç bu saatte uyanık olmaman lazımdı senin ama hissettim nedense!''

''Tamam abicim iyi geceler ben kapatayım.'' abisi direk suratına kapattı ve Hare de elini yüzünü yıkamaya gitti. İçinden ben çocuk muyum diye geçirdi neden bu saatte uyanık olamıyor muşum! 

BANA SEVGİNİ VERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin