Ağlamak zayıflık mıdır? Bu soruyu hep kendime sorarım, ama cevabını hiç bir zaman verememişimdir.
Ne kadardır buradayım bilmiyorum. Abim görseydi ağladığımı beni öldürürdü. Onun için ağlamak zayıflıktır çünkü he bide ne olursa olsun erkekler ağlamazmış. Pehh! Onu 1 kere ağlarken görmüştüm. Oda sevdiği kız onu bırakıp gittiğinde. Değmez o kız için ama neyse.
Kapımın tıklandığını duydum ve gidip istemsizce açtım.
''Zeynep her yerde seni arıyorum ......''
''NE İŞİN VAR BURADA?'' diye çıkıştığımda geriledi Melek.
''Bak her şeyi yanlış anladın beni dinle lütfen..''
HA! HA! HA!
''Neyini dinleyeceğim arkadaşım!!''
''Bak lütfen dinle bana hak vereceks...''
''Sen ne diyorsun ya neye hak vereceğim? Kerem seni öptü ve karşılık verdin!''
''Bak içten değildi inan lütfen..''
Ağlamaya başladı. Ona inanmayacaktım. Ama dinlemekten zarar gelmez.
''Söyle ve defol!''
''Otur ve beni dinle.'' dediğinde ona bir bakış atıp oturdum. Kapıyı kapatıp yanıma geldiğinde biraz sustuktan sonra konuşmaya başladı.
''Ben-ben Doğuşu seviyorum! Kereme asla o gözle bakmadım bakmamda! Neden beni öptü inan bilmiyorum ama Doğuşu kıskandırmak için olabilir.''
''Derken? Kerem neden Doğuşu kıskandırmaya...''
''Sen Doğuşu mu seviyorsun!'' deyip ayağa kalktım.
Melek kızardı. Gülerek başını eğdi.
''E--evet.'' dediğinde her şeyi unutup ona sarıldım.
''Özür dilerim Melek.''
Benden ayrılıp ellerini yanaklarıma koydu.
''Asıl ben özür dilerim beni öpmesine izin vermeme..''
''Tamam tamam boş ver.'' dedim ve ona tekrar sarıldım.
HARE
Bugün dolu dolu geçiyordu. Canım kuzenim Melih her şeyi kameraya çekiyordu. Artık izler izler güleriz..
''Of bu koku ne Allah'ım!'' diye baş parmağı ve işaret parmağıyla burnunu tutan Ardaya döndüm.
''Ahaha! Ulan Arda bu kokuyu nasıl bilmezsin..'' diye güle güle içerden Melih geldi. Bir yandan da Ardayı çekiyordu.
''Bok lan bu.'' dedi Arda.
''Aman çok abarttın Arda alt tarafı Mert altını pislemiş.''
''Ela Abla bomba imha ekibini arayın yoksa bu velet bizi zehirleyecek.'' dediğinde kendimi daha fazla tutamayıp yere kapaklandım.
''Bak gördün mü biri öldü bile.''
32 dişimde görünecek şekilde kahkaha atarken Sedef gelip beni yerden kaldırdı.
''Ya ben neyi kaçırdım ?'' diye sitem etti.
''Bir--şeyi kaçır-madın.'' gülerek konuştuğum için anlamadı ve kaşlarımla Ardayı gösterince oda benim gibi gülmeye başladı.
Arda mandalı burnuna takmış ve koltuğun üstüne çıkıp Mert'in altını değiştiren Ela Ablama bakıyordu.
Mandal? Onu nerden buldu yahu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA SEVGİNİ VER
Teen Fiction** Sevdiği çocuğu , arkadaşlarını, büyüdüğü evi ve memleketinin güzel kokusunu bırakıp yeni eve taşınan Harenin zorluklarını, Kim kolaya çevirecek ? Sevdiği kızın onu bırakıp gitmesiyle hayatı mahvolan Arasın kalp kırıklarını , Kim...